10.Mai Oliday Pilger Jack

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
jackomo
dj
dj
10.Mai Oliday Pilger Jack

Beitrag von jackomo »

wouw wouw wouw.... /doof /ohaa /grim /happy /bigs /pille /yo
isch ja dr obermegahammerburzeltagsfäscht gsi. /happy
het alles passt.
superschöna deko.
musik vom feinschta
mega guati stimmig
und zu aller letzt.........IHR ALLI..... wo det gsi sind und das ganze zu dem gmacht händ wos drus worda isch. glauba mir hend da am oli an unvergässlicha 30igschta geburi gschänkt...
danka VIELMAL au für mi unvergässlich gsi.. /yo
Thx Pilger Jack team ...marco adda ...und alli helfer
geila thurgauer, schöni ämithalerin, zürigschnätzlets, heinz, steffi, bobo, sonja usw... händ ihr guat gmacht..hehe luschtig gsi
/happy
Danka au dr WG in Hombrechtikon.. super gsi, ihr sind mega guati lüt =D>
Gruass us am schöna Klosters vom Püntner
Jack
Zuletzt geändert von jackomo am Mo 12. Mai 2008, 16:48, insgesamt 1-mal geändert.
anamcara

Re: 10.Mai Oliday Pilger Jack

Beitrag von anamcara »

YEPA! ig cha mi am jack sine wort nume aschliesse...
danke viu mau....es isch super schön gsi und es het mi gfreut euch kenne zlerne O:) /happy
HAMMER PARTY und ou när....es riese MERCI! /color
sunnegruess nicole
Macru
dj
dj

Beitrag von Macru »

PHANTASTIC !!! /doof

Wow, isch das en schöne Abschluss vo dä Indoor-Saison gsie !!! Nomal HAPPY BIRTHDAY Oli /bigs

Isch ä genials Geburifestli gsie vo A - Z. Agfange mit em ä usgibige BBQ i dä Hombi WG, bevors denn im Klangpalast "Pilger Jack" wieter gange isch mit em ä stundelange, geniale musikalische Hauptgang.
d'Organisation isch wie immer bestens gsie und äs grosses Lob as Deko-Team "Trudis Tribe" und Casper-Lee, händ ihr würkli super gmacht =D> =D> =D>

Musikalisch sind mir vom Beste verwöhnt worde (geils triebends Set häsch gspielt Jack !!!). Vom Adda sim Live-Act bin i sehr begeistered gsie...schön gsie, wie er mit därä Hingabe sin Act gspielt hät und üs aschlüssend mit em Marcosis im glieche Stil mit em ä Dj Set verwöhnt hät...

... und jetzt zu dir Tibi :ONLY PHANTASTIC SYNTHAX !!!

Bin vo dim erste Live-Act nur begeistered...chapau !!! Häsch es also gschafft, dass ich während dinere Stund keis einzigs Wort useloh han und mich trancevoll dine Frequenze ha dörfe hiegeh...was für ä sphaerischi Stimmulation...MERCY /bigs

Mit em Heinz dörfe dä Schluss mache, hät mich uuh gfreut...isch öpis vom Schönste überhaupt für mich, mit DIR z'musiziere Heinz. Mir verstönd üs blind däbie und das z'gsüre git, mir mega viel...BI-MOLECULAR :-" :-" :-"

Abschlüssend für's Geburtstags-Pfingstweekend hät sich denn dä iserni Rest vo dä Truppe wieder i dä Hombi WG troffe, und äs familiärs, entspannends Usplämperle dörfe gnüsse, im ä wunderschöne Ambiente...mercy und ich freu mi uf eu /happy /happy /happy

Liebi Grüess a alli und ä schöni Wuche

Losi aka "geile Thurgauer" aka Macru ein Hälfti Bi-Molecular /color
Nonius

Beitrag von Nonius »

ja da ghört mer so geili sache vo derä party und ich han eifach fast alles verpennt!!! /frage
ach du heilige scheisse!!! :-(
es tuät mir echt leid das ich alles verschlafä han(sogar mis dj-set) ](*,)

sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry
blunafairy
Silver Member
Silver Member

Beitrag von blunafairy »

ja, i möcht mi o ganz härzlich bedanke für dä einmalig aalass!!!
D A N K E O L I & crew !!! /yo
/ohaa mann, das isch ja anders abgange bi öich.... /ohaa hujjjjj, chume jetz no schlottrigi chnöi über, wen i dra dänke.... /ohaa sooooo e gueti stimmig und soooooo gueti lüüt.... und de dä sound.... uuuuuuhhhh.... es phantastisches erläbnis!!!!!!!!!! =D> =D> =D> =D> =D>
jack, hesch würkli suuuuuuper ufgleit! jeppah! aber mis highlight (eis vo dene vile) isch würkli dr synthax gsi. hey mann, mach di uf e erfolgriichi zuekunft gfasst, das wag i jetz eifach mal so z behoupte. dis set het mi ächt umghoue..... buuuuaaaahhhhhhhhhh......... /doof
hätt o gärn no bi-molecular fertig glost, aber d'sunne het mi eifach de usezoge....

ja, es het würkli alles gstumme vo afang ah bis zum schluss. für mi eidütig die bescht pilger-party i dere indoor-saison. i gloub, dr oli isch rächt zfride gsi mit SIM fescht und schliesslich het är o nüt anders verdient. bisch super!!! danke für alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
Ich liebe Katzen, weil ich mein Heim liebe und sie nach einer Weile dessen sichtbare Seele werden.
FEA

Beitrag von FEA »

FUUUDIIIGAGEELGEIIIIL GSI!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

zum sound... -mir fehled d'wort.....

hm.. aber de tibi muess i scho no hervorhebe :-D - dini musig isch göttlich!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

und wägem platz will i mi aso absolut nid beklage :-D :-D :-D

und danke sonja für de schneesturm! :-D :-D :-D (und ich red impfall vome richtige schneesturm! de H2O-schneesturm, nöd vome C17H21NO4-schneesturm!!! [-X )

ES RIISE DANKESCHÖN A ALLI BETEILIGTE!!!

...ich bin ja gspannt uf wenn de oli 40gi würd hehe...
Marcosis
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Marcosis »

Ultra Brüller gsi chani nume säge =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Dä Liveact vom Synthax sprengt alli Grenzä WELTKLASSE =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> möcht mi zum Saison abschluss nomal bi allne bedanke wo immer in Pilger cho sind ihr sind würkli tolli treui mega super Lüüt mit euch machts immer Spass äs Fäschtli uf bei z`stelle werdet eu natürlich nächscht Saison wieder mit Musikalische Highlits verwöhne!!!!!!!!!!
Und äs ganz Herzlichs Dankeschön gaht an Malik, Betsch, Vito, Thomas etc. ohni euch würdi dass gar nöd gah =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

so jetzt hani glaubs alles gseit und suscht isches ja scho obe erwähnt worde!!!!!

Grütze mit Würze bis bald im Wald /bigs
tintenfisch

Beitrag von tintenfisch »

/bigs /bigs /bigs Das war wie immer super Party!!!

Schade dass ich die Musik fast nicht mitgekriekt habe.... :-k :-k :-k

....aber habe mit wunderschönen Leute Stuuuuunden lange gesprochen... Und gespielt... und.... /frage :-k /frage
Naya... Den Rest weiss ich nicht mehr genau... :-k ZU viele Vodka vielleicht?? HIHI... Auf iedensfall....

Ein riesige Danke!!! /happy /happy /happy
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

ja het i fascht vergässa......

SYNTAX.... eifach nu geil =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

aber d`wett han i gwunna... du bisch vor mir us am pilger jack ganga als ich.. /grim :-"
Synthax

Beitrag von Synthax »

Super geil isch das wider a mal gsie! =D> =D> =D> =D>
Oli, au vo mir nomal es Happy Birthday und no unzähligi geili jahre.
Möcht mi no bim Offline-Groove, Pilger-Jack-Team und natürlich bi euse chliene grosse Pilger Familie bedanke!
Isch es hammer erläbniss gsie, wo i nie vergässe wird. Die jahre lange arbet a minere musik hät sich glohnt wo i eure lächlende gsichter gseh han. Unbeschrieblich!!! :-D
Het min erste live-act nirgens lieber gmacht als im Pilger Jack, freu mi scho ufs nächschte mal!
Vorallem uf so em super line up, Adda hät wider e mal grockt, alter das chunt hammer. Frechbax nöd vergässe, de hät mi ja gröber weg gspaced /color
@Nonius: das passiert i de beste familie :) dafür muesch bim nächste mal uf lege, e schlaf mütze träge!
Ja ja Jack, häsch betroge! Ich weis es [-X A de Atmosphere will i dän revanche :-D

Liebs Grüessli und bis bald!!! :-({|=
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

:-" :-" :-" ok....
aber ar atmosphere gits de keis bschiisa.. [-X
Gruas vom Püntner
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

Macru hat geschrieben:PHANTASTIC !!!

Mit em Heinz dörfe dä Schluss mache, hät mich uuh gfreut...isch öpis vom Schönste überhaupt für mich, mit DIR z'musiziere Heinz. Mir verstönd üs blind däbie und das z'gsüre git, mir mega viel...BI-MOLECULAR :-" :-" :-"

Abschlüssend für's Geburtstags-Pfingstweekend hät sich denn dä iserni Rest vo dä Truppe wieder i dä Hombi WG troffe, und äs familiärs, entspannends Usplämperle dörfe gnüsse, im ä wunderschöne Ambiente...mercy und ich freu mi uf eu /happy /happy /happy
merci min fründ!!! du bisch super!!!! und de ganzi rest vo pilgermönsche isch au wundervoll im liecht. sehr warm und easy isch de alles zäme....jo hei...me wünscht sich scho fascht de winter wieder ane....

ich verneige mich vor euch****
the middel of a paradox is my favorite place
adda
Silver Member
Silver Member

Beitrag von adda »

O:) yeah,,,....
ich will mich au no bi allnä bedankä wo am geburtstags fäscht vom oli sind ga firä cho =D> mega stimmig =D> trotz dem outdoor wätter isch de pilger guet gfüllt gsi und es hät alles pässlet !!
danke danke ......
@ TIBI aka SYNTHAX die jahre langi arbet a dinärä musik hät sich würkli mega ultimativ glohnt =D> =D> =D> =D> jetzt weisch es /happy die andärä acts adä atmosphere chönd sich also warm iipackä ...du rocksch sie alli wäg !!!! /yo

greetz !
gümperli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gümperli »

Wuaa Lüüt,

bim dureläsä vo denä biträg, sind mir fascht trändli abegloffä vor freud. Dä tibi, dä chli schnusig tibi wo soooooooo gross usechunt das freut mich sooo fescht...UNBESCHRIEBLICH!!!

Diä Pilger-Familie wis da inä so schön erwähnt wird isch würklich eifach super und ich mues gad ehrlich sägä, dass ich mir au gad wieder dä winter ane sehnä wän ich das so lisä. wi du gseit häsch Heinz!
Mein Gott ihr sind ali so supper!!!! /yo

Dä Frechbax hät mich wieder innerlich zum bebä bracht und dä tibi hät mir Träne id Auge grüehrt wils sooo super gsi isch. Oli und Frechbax zämä isch au suupper mega giga gsi...

Irgendwänn hät mich dän au d Sunä usegholt vom Pilger und mir händ no en super abgspacte Suntig gha irgendwo ufere Wiese am d Wält uf dä Chopf stelä ;-)
Dankä Bobo und Luzia!!!

Namal es riiiiiese Lob as ganzä Pilger Team und es isch schöön bi eu dörfä dä Bodä kaputt z stampfä... :-D

[color=#800080]^BIS IM PILGER DÄNN WIEDER IM HERBSCHT!!! JEPPAAAA!!![/color][/color]
Antworten