PHANTASTIC !!!
Wow, isch das en schöne Abschluss vo dä Indoor-Saison gsie !!! Nomal
HAPPY BIRTHDAY Oli
Isch ä genials Geburifestli gsie vo A - Z. Agfange mit em ä usgibige BBQ i dä Hombi WG, bevors denn im Klangpalast "Pilger Jack" wieter gange isch mit em ä stundelange, geniale musikalische Hauptgang.
d'Organisation isch wie immer bestens gsie und äs grosses Lob as Deko-Team "Trudis Tribe" und Casper-Lee, händ ihr würkli super gmacht
Musikalisch sind mir vom Beste verwöhnt worde (geils triebends Set häsch gspielt Jack !!!). Vom Adda sim Live-Act bin i sehr begeistered gsie...schön gsie, wie er mit därä Hingabe sin Act gspielt hät und üs aschlüssend mit em Marcosis im glieche Stil mit em ä Dj Set verwöhnt hät...
... und jetzt zu dir Tibi :
ONLY PHANTASTIC SYNTHAX !!!
Bin vo dim erste Live-Act nur begeistered...chapau !!! Häsch es also gschafft, dass ich während dinere Stund keis einzigs Wort useloh han und mich trancevoll dine Frequenze ha dörfe hiegeh...was für ä sphaerischi Stimmulation...MERCY
Mit em Heinz dörfe dä Schluss mache, hät mich uuh gfreut...isch öpis vom Schönste überhaupt für mich, mit DIR z'musiziere Heinz. Mir verstönd üs blind däbie und das z'gsüre git, mir mega viel...
BI-MOLECULAR
Abschlüssend für's Geburtstags-Pfingstweekend hät sich denn dä iserni Rest vo dä Truppe wieder i dä Hombi WG troffe, und äs familiärs, entspannends Usplämperle dörfe gnüsse, im ä wunderschöne Ambiente...mercy und ich freu mi uf eu
Liebi Grüess a alli und ä schöni Wuche
Losi aka "geile Thurgauer" aka Macru ein Hälfti Bi-Molecular