knabberfisch dankt:
+jedere begägnig, die meh oder minder prägend isch
+am petrus für die kooperation bezüglich wätter
+de unzählige musikschaffende, die sonnen vielfalt ermögliched (öb alt, neu, progi, remember, rock & roll, funk, usw. isch egal)
+he, du, fürs unerwartete aufenandträffen zmitts i de nacht (warum bisch du so früeh gange

)
+nada brahma für d unkompliziertheit, s organisiere, defür, das sie rememberpartys machd (wer macht das scho?)
+jürg für die beruhigendi art, i dere seini seel um sich strahle cha
+piccobella fürs zruckfahre vom arsch vo de wält, sowie s si, und alles andere
+em arsch vo de wält (i dinere nöchi fühli mi irgendwie wohl, und ich chomme immerwieder gärn)
+allne, die die räschtliche sugüssli verschlunge hend
+am knuddlige häxli (oder isch es en chline schmätterling gsi?), defür, das sie so isch, wie sie isch
+am zauberhäxli für e fein kaffii *mmmh*
+de saphira fürs witerdelegiere vo de sugüssli-verteilig
+am beat (dj wall), für das gfühl, das i nid de letscht mohikaner bi (im sommer versuechemer emal de ganzi huufe vo früener zämmeztrommle)
+all dene, die irgendwie innere form so freud gha hend, wie ich ziitewiis
+de shmahu für die wunderschön abschiedsumarmig (het au guet to - aber: warum rutsch ich i dine repports immer wiiter gäg hindere

)
+am terranostra fürs vorstelle - also in ächt mag i di irgendwie, und du bisch die positivscht überraschig gsi
+dem alte stall, das er sich zur verfüegig gstellt het
+am bächli, das immernoni ustrochnet isch
+de mönsche, die d natur wenigschtens anes paar orte verschoned
+simon posford
+dere kraft, die mich am läbe loht
+und natürlich all dene, die sich für e besseri wält isetzed - sigs nor dur es härzhafts lächle
+all dene, die mir d rächtschriebfähler nid übelnännd (isch dur mini inaktivität chli schlimer worde

)
...thanks!!!