29.03.2008 Es klang einmal... 2 - Remember in Paradise

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
juerg
Platin Member
Platin Member

Re: 29.03.2008 Es klang einmal... 2 - Remember in Paradise

Beitrag von juerg »

Zauberhäxli hat geschrieben: Ich hoffe doch es git bald wider mal ä Rememberparty, villicht Remember im September????
Ich hoffe sehr, nöd so lang warte zmüese O:)

Ja isch würkli alles sehr schön gsii!
Viele Dank a alli wo dezue biitreit hännd. Orgs., Musiker und allne Awesende
:-({|=
Bi all dem Schöne isch au de mir scho bekannti schrägi Dancefloor nu halb so schräg inechoo :-D

A die party, remember ich mich gern und no lang! und freui mi uf die nächst mit eme ähnliche Name.
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
tingeltangel_zesi

Beitrag von tingeltangel_zesi »

duuuuubeeeliiiii *kreisch*
isch echt de hammer gsi...ich liebe de alti sound...und dstimmig und alles isch de hammer gsi....au weni zimli erschöpft gsi bi...ruig hocke isch schwirig gsi....und den no die schizofrenä raubkopierte grüäne jäggli und den isch eh alles tiptop...;-)

danke viel ma ad jungs vo nada brahma...het spass gmacht eu kennezlerne und dörfe zhelfä bi sonere schöne party...hoffe ufes anders mol und den bitte ohni loch im pneu...:-D

schöns tägli wünschi allne
Psymush

Beitrag von Psymush »

Schliesse mich de gmachte ussage a, isch echt e schöni Party gsi mit enere Hammer deko. Het Spass gmacht zum alte Sound chli umezhüpfe isch mol e chli en abwechslig gsi. Vo de Soundquali her gäbts no verbesserigsmöglichkeite aber es isch ja au echt schwirig uf dem Platz Boxe optimal plaziere...

Für alli wo luscht hend hani hüt grad no föteli ufeglade

http://psypictures.myphotoalbum.com/

Bis zum nächschte Mol

Grüessli
Psymush
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Juhu meh Föteli...danke Manu!!!

http://www.dideldum.ch
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
*glöglipfüdi*

Beitrag von *glöglipfüdi* »

hey guguss...

äs risägrosses merci ad org. s het voll gfägt. Ig... nei seich mir alli wünschä üs meh remember, äs si ifach so schöni kläng u so vil erinnärigä wo ihm wider i sinn chöme... ifach herlich (schmelz)

He mi grüenjäglikoleg mis schizophrenägrüenäjägli isch ki roubkopie äs isch das original, du bisch nur nidisch wil mis schizophrenägrüenäjägli zerscht uf d idee cho isch ä grüenäjägliclub z gründä. bäähh,hihi
tingeltangel_zesi

Beitrag von tingeltangel_zesi »

ja okey gibs ja zue mis isch droubkopie....
aber mini raubkopie isch speziell u einzigartig....dis orginal het doch jedes duuuuuubeeeeeeeeeeliiiiiiii.... ;-)
ui...u den na all shizophrenä uf eim föteli das isch ja scho fast e masseshizophrenie.....
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

Hoi zämme,
sind zwar erst gegen mittag eingetrudelt, aber stimmig war immer noch hammer.
Möcht eins gern los werden,.... macht öfter eine remember party, kann den neuen schiesdreck nimmer hören ](*,)
Meine erinnerungen an meine ersten parties sind immer noch die besten =D> und das ist über 10 Jahre her,...
Weiter so und merci für die leckeren würstle,...

PEACE; LOVE AND HARMONY

Wäre mega, wenn wir bald wieder zämme stampfen können =D>

P.S. Hoff das mädel, dass wir auf dem rückweg aus dem fluss aufgegabelt haben, ist noch gut nach hause gekommen,....
Don`t dream your life, live your dreams
piraña

Beitrag von piraña »

knabberfisch dankt:

+jedere begägnig, die meh oder minder prägend isch

+am petrus für die kooperation bezüglich wätter

+de unzählige musikschaffende, die sonnen vielfalt ermögliched (öb alt, neu, progi, remember, rock & roll, funk, usw. isch egal)

+he, du, fürs unerwartete aufenandträffen zmitts i de nacht (warum bisch du so früeh gange :-( )

+nada brahma für d unkompliziertheit, s organisiere, defür, das sie rememberpartys machd (wer macht das scho?)

+jürg für die beruhigendi art, i dere seini seel um sich strahle cha

+piccobella fürs zruckfahre vom arsch vo de wält, sowie s si, und alles andere ;)

+em arsch vo de wält (i dinere nöchi fühli mi irgendwie wohl, und ich chomme immerwieder gärn)

+allne, die die räschtliche sugüssli verschlunge hend

+am knuddlige häxli (oder isch es en chline schmätterling gsi?), defür, das sie so isch, wie sie isch

+am zauberhäxli für e fein kaffii *mmmh*

+de saphira fürs witerdelegiere vo de sugüssli-verteilig

+am beat (dj wall), für das gfühl, das i nid de letscht mohikaner bi (im sommer versuechemer emal de ganzi huufe vo früener zämmeztrommle)

+all dene, die irgendwie innere form so freud gha hend, wie ich ziitewiis

+de shmahu für die wunderschön abschiedsumarmig (het au guet to - aber: warum rutsch ich i dine repports immer wiiter gäg hindere :lol: )

+am terranostra fürs vorstelle - also in ächt mag i di irgendwie, und du bisch die positivscht überraschig gsi

+dem alte stall, das er sich zur verfüegig gstellt het

+am bächli, das immernoni ustrochnet isch

+de mönsche, die d natur wenigschtens anes paar orte verschoned

+simon posford

+dere kraft, die mich am läbe loht

+und natürlich all dene, die sich für e besseri wält isetzed - sigs nor dur es härzhafts lächle

+all dene, die mir d rächtschriebfähler nid übelnännd (isch dur mini inaktivität chli schlimer worde ;) )

...thanks!!!
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Ha au no es paar Föteli uf Myspace glade:

http://www.myspace.com/rahly -> Fotos
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
donat
Gold Member
Gold Member

Beitrag von donat »

S het mer au super passt be euch.

De Sound het mer eigentlech soguet wie emmer passt, vorallem am morge einisch so zwösche acht und nüün. Das Remember-zügs passt mer sehr guet, froge mi emmerno wiso s ned meh sötigi remember-parties get 8-[

D Location hani au schön gfunde, s bächli, s tal etc. Und falls mer mol chalt gha het hetmer chli as füür chönne oder id schüür, wos au es paar grad wärmer gsi esch, und de schräg dancefloor het mer ned vel usgmacht, es het ja öberall boxene gha :)

I hoffe au dases bald mol weder en Rememberparty get...

Psychobella hat geschrieben:alli Sugus nach Abzug vo de rote händ de Weg zu ihrne neuie Besitzer gfunde...
Merci no för das Sugus O:)
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Nachtwandler »

...velle Dank för die schöne Föteli, ech ghörs grad wieder rumple :-D

PS: Wer kennt die Frau rechts im Bild? http://viewmorepics.myspace.com/index.c ... D=14335157
Shmahu
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Shmahu »

piraña hat geschrieben: +de shmahu für die wunderschön abschiedsumarmig (het au guet to - aber: warum rutsch ich i dine repports immer wiiter gäg hindere :lol: )
das isch nur e alibi-üebig, damit mini sympathie nöd so uuffallt.. ;)
dielli

Beitrag von dielli »

Hallo zämu

Chan mich bi vielem aschliesse wo scho gschriebe isch worde.
Vorallem dr Sound vom Subconsciousmind het mega under d'huut krüselet;--)
Wier si am Füür gsi am Morge, u denn endlich yeah mega fiine Sound.
Nach dem biz ungmüetliche Obig si wier froh gsi um der Sound u s'Liecht!

An die Organisatoren. Es ist schön dass sich jemand mit Liebe (hat man an der Deko gspürt)
kümmert das Partys löifet, doch ganz ehrlich war ich entäuscht dass man es nicht lieber sein lässt wenn die passende Location dazu fehlt. Schön am Fluss zwar, aber auch sehr schattig. Der Dancefloor ein steil ansteigender Weg, über den ein Schneeschmelzbächlein sich verteilte und damit für Sauerei sorgte. Ein Ort zum sich unwohl fühlen, wäre da nicht Party...
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

piraña hat geschrieben:am zauberhäxli für e fein kaffii *mmmh*
Ja ebä din Kaffi :oops: irgendwie wetsch eifach nöd rächt, jedes Mal wänn ich dich gfräget han häsch nöd wellä...chasch di tröschte häsch nüt verpasst bim Kaffi, han eine probiert am Morge und er isch nöd guet gsi :-#

...villicht muess ich dich eifach snächste Mal wämer öis gsehnd...(hmmm muess min Plan glaubs besser gheim halte)... ja, ja muess mer was ifalle lah... :-D
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

wow war das ein(feucht) fröhliches fest!!! heut hat mir en kolleg gseit i seg i de letzte ziet nur no a edel partys und i han dann gantwortet das de rember party einer der edelste war!!!
weiss zwar nüme wie ich hei cho bin war eifachmal dihei aberso wies gheisse het sowie ich hi cho bin also Danke Cybird und sowiesoundüberhaupt Markus dien Set isch de hammer gsie das weiss i ganz sicher no was mir sogar sehr gfalle het isch das au sound bracht hasch wo tanzflächi apasst gsie isch vo tanze her :-({|=

Was mie au be idruckt het isch das Nada Brahma überall box cha hat...perfect überall sound =D> geil so han ichs würkli no nie erläbt und en wieter punkt wo mi EXTREM beiidruckt het isch das ihr trancers guides ufgleit hend!!! Nachwuchs wo wieter dänkt i 2 pünkt...
und wie scho erwähnt dänket eifach bitte nächstmal es bizzerli mehr ad tänzer mit de tanz flächi...z.b de sogenannte knabberfisch...i...nenn ihn en V.I:p...lang und guet mit stöck gspielt het wär doch de besser tanzbode oderso...zuscht jungs bin beidruckt vo mien erscht Nada Brahma =D>

Was i zuscht au no zum erschtemal ha dörfe erläbe, isch am subconsciousmind sieni sound und muss säge dien sound isch export rief und wo i das schrieb wird mir klar vo wo die trancers guides kömmet will du hasch ja werbig drin...ufallfall tip top zguet für die tanzflächi will es isch zeifach tanzbar ;)
wobi han i dann de chance usgnützt Lindalien zplage will sie isch so en gueti Djane gsie das sie würklisöt wieder afange und Strigor wenn du das lisisch dann machsch en fehler wenn mit hotzenplotz ufhörsch und de fraue Abig nid durre ziehsch mit Linda als Headlineerin...übrigens Danke Shmahu fürs vorstelle

und bi de Psychobella sag au danke für dieni offeni fründschaft oderso :) Dank dir het sich Dhee puddel wohl gfüllt en gruess übrigens

Das wuchenänd han i no 2 dörfe kännelerne wo mi also so richtig gfreut het und zwar Reto und Debby läck sind i 2 Geil druf ufdas mir eus no ganz viel im läbe dörfet wieder begägne...und eure Whisky het mir de rescht geh und de rescht isch wie der text ein glabber vermut i nur vo ussage wie "kei kommetar"

vermutlich weiss de Sam de rescht aber er will mir au nüt säge....

salihoi und p.s. Also de letzt whypsy sändig wird en usland ängländer zu gascht sie und bitte machet mehr fötis vo petit.papillon sie isch nid nur e gueti fotoGrafin sondern het au FotoGen
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Antworten