Tscharnis Vorweihnachtsparty

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Manu
Gold Member
Gold Member

Tscharnis Vorweihnachtsparty

Beitrag von Manu »

Wow O:) einfach herrlich was wir für starke und positive Energien im Tscharnis erleben durften.
Ich wahr nur am Sonntag dort aber die Musik und die Altbekannten Leute brachten ordentlichen Schub auf die Tanzfläche :-({|=

Vielen Dank für die tolle Organisation dieses Festes, super gemacht...nicht zu viele Leute und gegen Morgen viel viel Platz und fast schon frische Luft auf der Tanzfläche.
Also wenn ihr es nächstes Jahr noch schafft einen Chai Stand zu machen, dann ist dies für mich die perfekte Indoor Party...

Super und weiter so...für mich eine würdige Abschlussfeier in der Schweiz vor meiner grossen Reise
blunafairy
Silver Member
Silver Member

Re: Tscharnis Vorweihnachtsparty

Beitrag von blunafairy »

i bi vom samschtig ufe sunntig dört gsi. es isch hammermässig abgange, läääääck, isch das geil gsi!!! die stimmig... die lüüüt.... die musig..... eifach gigantisch und besser hätt's nid chönne si! bi immer no am schwäbe...
danke viel mal ad org. und a alli wo si dört gsi und zu däm superfescht hei biigstüüret.

:kiss:

hoffentlech bis nächscht jahr!
Ich liebe Katzen, weil ich mein Heim liebe und sie nach einer Weile dessen sichtbare Seele werden.
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

die vorfreude auf die vor x-mäss war gross. war eine super party mit viel ambiente. die leute waren auf party eingestellt und machen eine bomben stimmung. danke an das OK team und räffu für die schöne party. war wie in alten zeiten.

dancing devil brachten für mich das beste live set das ich bis jetzt von ihnen gehört hatte. WOW !!!

hey jack das war der hammer wiedermal mit dir... hehe. die ersten 2.5h waren super! dann kam die müdigkeit hehe... gerne wieder!
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
jackomo
dj
dj

Beitrag von jackomo »

ja da chan i mi nu aschlüssa...het gfäget im tscharni. :01s
super people mega stimmig...was will ma no meh...eifach geil gsi...
i leider bizli z`tüüf is glas gluaget.am schluss bizli zviel gsi.hehehe
aber was sölls...isch ja nu 1x im jahr x-mas time...
thx to räffu...und sini crew
und natürlich am scand au danka säga...het ja wieder mal igschlaga bi üs zwei.hehehehe
also bis baldrian oder so
gruass us am sunniga bündnerland
Jack n-smile_hello.gif
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Ich bin vum Samschtig uf dä Sunntig detä gsi und hey isch das super gsi im Tscharni!!! Vu Afang bis am Schluss meeega die guet Stimmig und Vibes umenand. Immer sind Lüt voller Enthusiasmus am tanze gsi und händ sogar vor Begeisterig agfange juchze, juhu 8-[

Ich han zwar eigentlich fascht nimert kännt usser mini Begleitig (was für mich sehr ussergwöhnlich isch anere Goa), aber ihr Berner sind ganz nett gsi und so han ich schlussendlich glich dä eint oder ander känneglernt und bin am plaudere gsi. Vor allem will ich dir danke du spezielle Maa, dass du mich verzauberet häsch, mit dim Tanz, dinere Aweseheit und dinere Usstrahlig. Häsch mich nüchtern i anderi Sphärene schwebe lah und äs isch sooo schön gsi mit dir ztanze O:)

Herzliche Dank ad Organisation isch super gsi bi öi! Ich chume nächschts Jahr gern wider wänner wider was mached. Fröid han ich au gha a dä vile früsche Frücht, Guetzli und anderne Leckereie wo gratis abote worde sind. Trotz gelegentliche Müdigkeitschüb bin ich bis am Schluss blibe und wo ich dänn heicho bin, bin ich erfüllt gsi vu positiver Energie!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Sun tha Devil
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sun tha Devil »

das isch ja wieder emal äs fäschtli gsi das n-smile_2705.gif

es riise dicks Komplimännt und es herzlichs :ove: Dankeschön a de Rafaele und s`ganze Team!! n-smile_bow.gif n-smile_0214.gif [/size]

Die Stimmig, d`Atmosphäre und dä groove vo euch lüüt isch ja de absoluti HAMMERgsi :ove: n-smile_woohoo.gif hätt extrem viel SPASS gmacht eso für euch z`spiele!! n-smile_2175.gif

[quote="müstik"]

dancing devil brachten für mich das beste live set das ich bis jetzt von ihnen gehört hatte. WOW !!!

:oops: hihi scandii du bisch dä bescht *g* :ove: bedütet mir, aso natürlech eus allne (!) aber bsunders mir sehr viel das vo dier zghöre! :kiss:

aber eues set, vorallem das vor eus, hät mer au sensationell guet gfalle! n-smile_78.gif geanu die richtig Mischig us Mainstream, alte hits und groovigem psy \:D/

namal es :ove: -lichs Dankeschön a alli und es wunderschöns, sunnigs Weekend! n-smile_sunshine.gif

DD - Crew Sera, Michi & Pasci
tanzfaktor

Beitrag von tanzfaktor »

Hallo Partypeople
hat das wieder mal Spass gemacht im Tscharni, einfach super, unbeschreiblich.
Danke vielmals an die netten Gäste, die eine unverwechselbare Stimmung ins Tschari gebracht haben.
Merci an alle Dj's, der Sound war durchgehend mitreissend und treibend, mal chratzig, mal fein...
Nach so einer Weihnachten liegt es in der Luft, dies wieder zu veranstalten, das passt.
Ein dickes Lob noch an Fam. Fässler, der Support war tiptop, vorallen Masterin "Grosi" !!!
Wünsche allen einen guten Rutsch, viel Erfolg und das die Träume wahr werden.
Häbets guet
Raffaele

n-smile_bow.gif
eon

Beitrag von eon »

Au vo minerä Siitä äs riisigs Dankäschön ad Orgs und Musigmacher! Äs hät richtig Spass gmacht bi eu mit so villnä ufgschtelltä Lüt z'tanzä.

Mached wiiter so und bis zum nächschtä Mal!
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Traumtänzer »

Isch its zwar schone Momänt här aber muess glich no nachträglech mit Sänf derzue gä. ;)

I bi vo Samschtig uf Suntig ar Party gsi und hami auso sehr amüsiert. Vo de Lüt här isch sehr agnähm gsi, erstens mau vor Stimmig här und zwöitens o vor Mängi. Mi het gnue Platz und Luft zum tanze aber o mau zum abhocke gha. D Decko isch o schön gsi und d Musig het mir o passt. Mis persönleche Highlight isch auso der DJ (oder Live Act?! bi da nid so ganz ufem loufende...) gsi wo vor elektronische Gige isch begleitet worde. Das isch mau Musig!!! :-({|= =D> Und süsch Dancing Devil si o rächt abgange. Mir persönlech het dä Liveuftritt chli besser gfaue aus dä am Psychedelic Carneval in Züri. :)

Aues i auem e zfridnigi Indoorparty im Tscharni.
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

i bi zwar überhaupt nid in stimmig cho- aber d'party isch guet und lustig gsi!! kei ahnig, was das jahr mit mir los isch gsi- villech hani mi z'fest gfreut im vorus...

item, es isch lustig gsi und i chume sicher wieder, wenn heisst: goa im tscharnerguet...

thanx 1000 mau, dass die party gsi isch und i hoffe mega, dass sie nöchschts jahr wieder isch...!!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Antworten