electric breeze @ etniko untervaz

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
amoa
Platin Member
Platin Member

electric breeze @ etniko untervaz

Beitrag von amoa »

yes isch das en spass gsi...
super location,spezielli deko und liechtverhältnis,fridlichs partyvolk und dr sound hett au perfekt gstumma.

motion drive isch ganz fett gsi,die neua tracks chömend ganz guet.

c-mohn und jack-a-tek tja was söll ma do säga. =D> =D> =D>

dr müstik mol nid mit fullon zköra isch au mol speziell gsi.

und dr idefix mit em gewoht geniale outroset dr schluss gmacht

Thax an pippifaxconnection und an gina und dr titti für location.

freua mi ufs nächst mol
jackomo
dj
dj
uiiiiiii.............

Beitrag von jackomo »

ja das isch mal was anders gsi im etniko.
deko isch ja etniko sälber.da muass ma nix meh macha.isch eifach was ganz speziells.
riesen dank gaht an titti und gina.ihr sind diea beschta =D> =D> =D>
simon...namal ganz herzlichi gratulation zum dinem geburi.(Markus natürlich au)
danka a ali partybsuacher...ihr hend würklich alles gä, und sind au mit allna sacha vom etniko süüferli umganga.so macht party organisieara würklich au spass.
sound .....wowuwowowow...
Tuned han i zum erschta mal köhrt.hehe...und sicherlich nit zum letschta mal :peace: ganz geils set gsi.
scand han i leider nit alles köhrt.aber au....fetti sach gsi..
phillip (motion drive), üsa neui stern am himmel, was progressivi musig abelangt.wiiter so.isch nämli dr oberhammer gsi :01s
Mischa het wieder ganz geila sound bracht zum schluss....den han i müassa biz go schlafa....rescht han i nix meh mitbecho...ZZZzzzzZZZzzz.hehe
simon...danka au a diea geila 5std zum mit dir zäma sound zmacha.het mega spass gmacht.und d`lüt hends üs am schluss au zeiget, dass es gfäget het n-smile_hello.gif
gern wieder mal so was....
PS: und wenn dr simon zehrschtmal gaht go golf spiela...... bin i dr fotograf n-smile_clown01.gif
also bis wiederamal...wens heisst *Pipifax Connexion* macht party :jump:
Zauberwelt
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Zauberwelt »

Vielen herzlichen Dank an Veranstalter, DJ's und alle Beteiligten! War ein ganz schöner Anlass mit vielen bekannten Gesichtern! Und die Deko: Mal was ganz neues zu sehen bekommen, genial! In dieser Grösse sind Parties halt viel sympathischer! Bin ganz gerne wieder dabei wenns wieder mal sowas gibt! n-smile_0496.gif

Andi
- Wie glücklich viele Menschen wären, wenn sie sich genausowenig um die Angelegenheiten anderer kümmern würden wie um die eigenen.
- Jeder sieht, was du scheinst. Nur wenige fühlen, wie du bist.
- Man sieht nur mit dem Herzen gut, das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar.
Rumble Pack/Motion Drive
artist
artist
Beitrag von Rumble Pack/Motion Drive »

yes...voll cool gsi =D>
spezielli location...han gfunde das "deko" für e mega gmüetlichi atmosphäre gsorgt hät.

merci an simon für sbooking...mien erschte live act als motion drive...hät mega spass gmacht und de lüüt häts glaub au gfalle...thx jack O:)

bis nächscht mal
outland
Silver Member
Silver Member

Gemütlich!

Beitrag von outland »

Danke am Simon und Jack fürs booking und Dir Simon nomal alles gueti zum geburri und pass den uf mit de iise bim schwinge......

Mir het party sehr guet gfalle. Es isch chli und familiär gsi, mit super gmüetliche momänt, ufgstellte lüüt und en absolut unglaublichi location. Isch alles ganz blibe...?

Hoffentlich git's sowas wider emal, würd mi riisig freue =D>
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

ahoi..... das war eine spassige party. danke simon und co. hat mir spass gemacht wieder bei euch zu spielen, dir nochmals alles gute zum geb.

gute luete, super stimmung, schöne location mit ganz edlem dekor.
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
jackomo
dj
dj
frage...?

Beitrag von jackomo »

Het öper Föteli vor Party? i ha leider nit grad viel knipst...und diea wo i gmacht ha sind nit grad glunga... :-k
yannc
Re: electric breeze @ etniko untervaz

Beitrag von yannc »

mit dem bus zu weit gefahren und bis wir ankamen war der wodka der uns warm hielt im ewige umelatsche in untervaz dorf #-o denn au scho schnell leer und dem entsprechend hatten wir es noch lustiger mit unserem wodka flash :n3 n-smile_excited.gif n-smile_2584.gif n-smile_78.gif n-smile_0613.gif (mercy jack nonemol fürs lotse gäll .isch echt ne feine party gsi. mercy an die organisatoren, sehr speziell guat gsi :-) mit meiner kollegin die zum erstenmal auf einer goa war, war es für sie und mich ein gelungenes fest was sie garantiert nicht so schnell vergessen wird. auch ich musste mich irgendwenn mit meinem suff hinlege und ha pennt wie ein gott bis ich aufwachte :-" weil d sound denn fertig war. mercy an alli dj´s und so au jasmin cool häsch so freud kha, die auch ich in mir trug als ich dich traf bid denn dann......... O:)
:n3n
Antworten