Eggweidli- 11.08.2007

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member

Eggweidli- 11.08.2007

Beitrag von Giftzwerg »

wer war dort?
War erst um 0900 dort, weil ich am Thunfest war und schlafen ging..
Um 1000h kamen die Bullen, markierten und lösten die Party auf
:tfrag: :shock: :rip: :tfrag: :snipe: :trans: :flak: :tfrag::gib: :rip:

edit: ansonsten war es eine sehr schöne Party mit netten Leuten/ bekannten Gesichtern, wunderschööne Location *träum*

:01s
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Ja, es war eine wunderschöne und vorallem sehr lustige Party. Der Sound war nach meinem Geschmack und hat sogar mal meinem lieben Kollegen gefallen. Und das muss schon was heissen *g*

Die Location wäre wahrscheinlich ohne Nebel noch viel schöner gewesen, bzw. der Ausblick. Aber es passte trotzdem irgendwie dort hin, dieses "verschliirgete" ;)

Deko war sehr dezent gehalten mit farbigen Lichtern und Ästen. Mal was anderes und auch schön.

Ah ja beim Chai war natürlich wieder niemand ausser Psychomoon und ich *g* Aber es war auch so ganz lustig.

Liebe Grüsse an Beätu und den Postboten von Beatus Seelenfreund. Euer "Gstürm" im Shuttlebus nach unten hat der Party einen merkwürdigen Abschluss gegeben. Dafür hat's die Zugfahrt (hatte ja nur 10 Min bis nach Hause, nur dass ich das noch ein letztes mal erwähnt habe *g*) wieder wett gemacht ;)
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Waldgnurpf »

*jepa* ou mir hets gfaue :01s

Wär sich chli zit het gno, isch i gnuss vo zig stärnschnuppe cho ...s'deko vo obe het ou gstumme.

Bi ou am 10 bim chai gstand u mir hei üs köschtlich amüsiert wo gsetzeshüter s'bärgli dürufkroche si. Isch e amüsanti konstelation xsi :-D

Es isch alles vorhande xsi wases brucht, sogar signalisation vor erscht chrützig ah het verhebt ! Nid so wie süsch "follow the noexisting signs"

Merci a aui wo büglet hei für die party !
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
coffeebay

Beitrag von coffeebay »

yep, die party isch doch geil gsi...:-D ömu ir nacht. het gfägt.

am morge luegi nach chli schlafe usem outo u gseh grad zersch mau zwe polizischte...
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Was fürnes Erwache, he *g*

He du bisch ou nid bim Chai gsi Monsieur, aber heinis ja vorhär no gseh (abr när äbe nüm...)
Manu
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Manu »

Vielen Dank für die tolle Party...
Ihr habt euch viel viel Mühe bei der Organisation gegeben, wahr deutlich merkbahr, auch am Shuttledienst vielen herzlichen Dank für die schnelle an sowie rückfahrt, einfach Spitze:)

Das Wetter in der Nacht wahr einfach traumhaft sowie die ganz frühen Morgenstunden bei klahrer Sicht auch...wunderbahr
Vielen Dank Goma für dein Super Morgen Set, brachte mich noch ein paar Stunden zum tanzen und wir sind dann zufrieden gegen die Zehn Uhr, also gerade vor der Polizei nachhause geflizt;)

Auf ein nächstes Mal
coffeebay

Beitrag von coffeebay »

@ saphira
mir hei üs doch gäge morge no mau gseh... auso richtig gseh hanis nüme so..... bi gloub nid so e zueverlässige chaibsuecher... :-o
jazzy
eggweidli isch cool xi

Beitrag von jazzy »

=D> hoi zäme, i has der hammer gfunde, bi zwar di erste par stund nume umegläge, wäge üssere iflüss... :-$ aber isch der hammer xi....

liebe gruess a chrigu und ölu...ölu diner ouge simer huere dsviu inecho 8-[

ahaja, dä typ wo so blöd gliret het wäg däm pulli....gang chouf der doch e nöie u hör uf dlüt ds beläschtige vo sache wo vor 7 jahr passiert si...

:tfrag: :shock:

isch chli schad das üser "beschte fründe" di party abbroche hei....fröie mi scho uf nächschts jahr....

liebe gruess a aui....
Man muss nicht verückt sein um hier zu sein, aber es hilft....
Domi

Beitrag von Domi »

Mega schöni Party muäs mäh sägä!!! Geili Ussicht u dr Sound het o gstummä!!!(-:..................Peaz+Greaz Domi.
seelenbrand

Beitrag von seelenbrand »

fands auch sehr schön, die aussicht, die musik, die leute!
vor allem der dunst am morgen war unheimlich verträumt!
lustige toiletten!

hab aber leider meinen pulli liegen gelassen, so ein filziger, braun gestreifter wollpullover mit kapuze.. schnüff. mein bester!
weiss jemand wo ich mich melden kann? oder treibt sich ev. sogar einer der orgs hier rum?
danke und liebe grüsse
san
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Giftzwerg »

seelenbrand

Beitrag von seelenbrand »

vielen dank!!
lg
namtok
Gold Member
Gold Member

Beitrag von namtok »

merci no a aui orgs u helfer für die party...isch geil gsi!! für mi so chli wines klassetreffe vo althippygoaner...ha viu lüt troffe vo frühner ..luschtig!!
We love the Sun and the Moon

sylvester@ohmclub biel

Antworten