26.05.2007: Thirsty of Life
es het eigtl. ganz luschtig agfange... wo da shuttlebus fahrer üs gfroget het wos eigtl zur party goht
, den simme aufd suche gange und hens glei mol gfunde. bem anblick vom lineup wars schos bizzle komisch weil mer dacht hend es wär a 2tägig party... aber des het den erschtmol ned so gstört.
an guata zeltplatz (oana vo da weniga) hem ma glei ghet, und die party war eigtl gar ned schlecht, da sound war echt guet... nur da jackomo war den leider chle zleise.
des riesen monstrum am wegrand han i leider oh sehe müsse am morga... zerscht schwarz den braun
nochdem mir den zspät ufbroche sind isch ou koan shuttle me gfahre und mir sind tüfelsschluch ahe gwandret zum schützehus, des war noch ganz nett.
im grossen und ganze a ned so schleachte aber unvollendete party.
an guata zeltplatz (oana vo da weniga) hem ma glei ghet, und die party war eigtl gar ned schlecht, da sound war echt guet... nur da jackomo war den leider chle zleise.
des riesen monstrum am wegrand han i leider oh sehe müsse am morga... zerscht schwarz den braun
nochdem mir den zspät ufbroche sind isch ou koan shuttle me gfahre und mir sind tüfelsschluch ahe gwandret zum schützehus, des war noch ganz nett.
im grossen und ganze a ned so schleachte aber unvollendete party.
<3
- electropunk
- Platin Member