10.03.07 Psychedelischi Kläng im Winterwald

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja muss au säge dass es eifach de absolut oberhammer gsi isch. die absolut geilscht party siit meeeega lang. me hät gspürt, dass das mit viel hiigab gmacht worde isch.

d'partygescht sind au voll geil druf und de legendäri goaspirit isch voll awesend gsi.

am meiste hat mir s'set vom romanius gfalle. so geil psychedelisch, triibend und schön. zerscht härt, dann ruhiger, hat gnau min gschmack troffe. midimal isch au supper gsi. leider bini dann scho so verusgabt gsi, dassi nümm möge han (und dazue muss dparty eifach oberkrass geil sii, well mich leits nöd so schnell flach... aber be dere musig ha mi eifach nümm chöne wehre und ha irgendwann eifach müsse abliege). malix hani au mega geil gfunde. sehr individuell und geili gitarre. und sogar de dark hätme mega guet gfalle.... isch no geili musig, wämers mal so mit "äähhh.... chli erwiitertem bewusstsii" lost.

die party isch eifach en psychedelische hochgenuss gsi.

die party isch e richtigi goaparty gsi und hät zeigt, wo ebe de unterschiid zwüsche verlogenem killergaggifullon und psychedelischer musig isch.

scho lang bini nümme so höch gfloge wie a dere party. ich han wiedermal so richtig chönne i mim tüfste inere umestöbere.... das hät mega guet ta...

ich wür au säge, dass dparty weniger verpulvert gsi isch.... zumindest hhäts de aschiin gmacht. ich bi uf jede fall no überzüügter als vor dem wucheend, dass e party mit nüechterne und "psychedelisch bsunders aktive" lüüt eifach vieeeeel vieeeel tüüfer isch, als sonen wachheitsmarathon mit "ich bin de krassischt"-fullon-musig.

danke. es hat eifach alles gsstumme... chönnt jetz no lang schriibe, aber halt mich mal zrugg :oops: :-D
Ömli Gnömli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ömli Gnömli »

Kollegoli hat geschrieben:

die party isch e richtigi goaparty gsi und hät zeigt, wo ebe de unterschiid zwüsche verlogenem killergaggifullon und psychedelischer musig isch.

:oops: :-D
Genau so esch es.....
Ein Lächeln ist der kürzeste Weg zwischen zwei Menschen

http://www.myspace.com/oemlignoemli
http://www.myspace.com/atelierkuenten
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

momol, sehr schöni gmüetlechi party gsi, esch wörkli en traum gsi :D
ben zwar denn no chli go pfuse woni nachem malix nömm so han möge (so geg dir halbi 5) deför nacher am morge weder top fir gsi und bes i nomittag s tanzbei gschwonge :) has wörkli gnosse und en riise dank ad organisatore für die schön party, mached witer so!

gruess beni
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

ha di gar ned gseh olli, debi han i no äxtra nach em eibeitanz ond de wisse schueh usschau ghalte :razz:
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja du, wie isch das möglich? aso so gross isch dparty ämmel nöd gsi?

ich bin uf jede fall öpe 95% vo de ziit woni det gsi bin (öpe 24.00-11.30) ufem dancefloor gsi???

häsch dich versteckt oder häsch tüüf im wald nachem einbei gsuecht??? aso wenni einbeitanz mach, dann machi das ämmel scho be de lüüt und nöd fü mich ellei irgendwo im tüüfe wald....
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

oli war nid nur auf dem dancefloor sondern meistens sogar so postiert, dass man ihn aus allen richtungen gut gesehn hat... :lol:

und er war zu ziemlich düsterem schrubbelsound (allerdings kein 08/15 darkpsy, sondern echt mit stil und klasse, danke an die djs) voll am abshaken war!!!

oli, ich sagte ja, irgendwann kriegen wir euch ALLE!!! :twisted:

ich denke, damit ist unser showdown nun endgültig beendet und den sieger muss ich ja nicht erwähnen oder? :lol:

:n3

by the way: die party war hammer, ein visueller und musikalischer ohrgasmus durch die bank... mehr davon bitte!!!! :-D
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

haaa!!! :evil: @gsicht

häsch gmeint!! "die schlacht hast du vielleicht gewonnen, aber der krieg ist noch lange nicht vorbei!"

ich bin dänk extra hinder die feindliche linie, um s'verhalte vom feind besser studiere und analysiere zchönne!! jetz weiss ich wie ihr denked und kenn euri schwäche!!! haaaa!!! :n2
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben: by the way: die party war hammer, ein visueller und musikalischer ohrgasmus durch die bank... mehr davon bitte!!!! :-D
en ohrgasmus....grööööl, voll geil... :lol:

das tönt ja alles nachere absolute hammerparty... schad, hani nöd chöne debii si (:n25) aber uu huere geil, dass es das no git (:peace:)... huuu, ich hoff, chans nächst mal au mitflüüge..
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

Kollegoli hat geschrieben:ja du, wie isch das möglich? aso so gross isch dparty ämmel nöd gsi?

ich bin uf jede fall öpe 95% vo de ziit woni det gsi bin (öpe 24.00-11.30) ufem dancefloor gsi???

häsch dich versteckt oder häsch tüüf im wald nachem einbei gsuecht??? aso wenni einbeitanz mach, dann machi das ämmel scho be de lüüt und nöd fü mich ellei irgendwo im tüüfe wald....
hehe, also i be ebe nume bes nach em malix sim liveact blibe. denn eschs no sehr donkel gsi ond de floor voll met lüt. be nochhär ersch am nomi weder cho .. also am tag hätt i di legendäri tanzstyl secher erkennt =)

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
strigor

Beitrag von strigor »

mir "kinder vor dunkelheit" si natürlich nach em malix grad no blibe, will dr sound jo soooo geil isch worde :-) dunkle sound im wald isch ä gnuss...fasch ä chli blair witch project feeling :twisted:
andalon

Beitrag von andalon »

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Ich will mich bei allen Gästen bedanken, die mit ihrer positiven Energie diese Nacht zu einer ganz speziellen gemacht haben, die viele nicht so schnell vergessen werden.
Ihr, die Besucher seid es, die aus einer Party das macht was sie ist. =D> =D> =D>
Von Seiten der Organisation, kann man nur die Rahmenbedingungen so gut wie möglich gestalten, sobald das Ganze aber einmal läuft, hat man wenig Einfluss auf das was dann entsteht.
Es waren teilweise etwas viele Leute da für die location, wir hatten nicht mit einem solchen Ansturm gerechnet...aber gegen Morgen hat sich die Situation stabilisiert.

:ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove:
Vielen herzlichen Dank den lieben Menschen, die soviel Zeit, Kraft und Herzblut investiert haben, dass dieses psychedelische Fest in der Form gelingen konnte:

Roman und Beatrice, Christian, Rafi, Martin, Giovi, Reti, Mirco.
Es hat sehr viel Spass gemacht, mit Euch zusammen diese Party entstehen zu lassen. Ich glaube wir können zufrieden sein, mit dem was wir in der kurzen Zeit erreicht haben.
Euer Optimismus und Eure Kreativität haben mich mitgerissen und immer wieder neu motiviert.
Ich hab Euch alle in mein Herz geschlossen!
:ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove::ove:

Tausend Dank auch den lieben Helfern, die zusätzlich vor/während und nach der Party im Einsatz standen:
Mathieu, Beni, Claudia, Edo, Tim, Jaqueline, Claus, Christiane und allen die ich noch vergessen habe (sorry, mea culpa). =D> =D> =D>
Special thanks to Alex, für die Unterstützung und die vielen, stimmungsvollen Bilder, die die Erinnerung wach halten.

Eine Fortsetzung der "Nasen-bleiben-zu-Hause"-Parties ist noch nicht definitiv geplant, aber aufgrund des grossen, durchwegs positiven Echos wohl mehr als nur wahrscheinlich.

In diesem Sinne:

Keep up the spirit! :peace:

"Alles ist wenn du liebst! Dein Freund wird Sokrates wenn du's ihm gibst!"
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

strigor hat geschrieben:mir "kinder vor dunkelheit" si natürlich nach em malix grad no blibe, will dr sound jo soooo geil isch worde :-) dunkle sound im wald isch ä gnuss...fasch ä chli blair witch project feeling :twisted:
hehe, de han i jo grad nomol glöck gha ;)

darkstone

Beitrag von darkstone »

Jetzt mueni au mol öbis de zue schriebe.
Am afang hanni dänkt das es weder mol en normali Goa werd, als aber denn ergend einisch de hammer dark agfange het, hets mer rechtig afo gfalle. Es komplimänt a Elf in the woods oder wie ner gheisse het? de sound het rechtig grockt.
De Platzt esch mega fredlich, bin scho mol vo 4 oder 5 Johr döt gsie ond bis jetzt send beidi partys guet gsie.
Ich hoffe das es weder e mol vo euch so en hammer Goa werd ghe?!
strigor

Beitrag von strigor »

jep, s set vom elf... het mir ou sehr gfalle :-) dunkel u hüpfig!
de_domi

super feini party, genau wie früener wo ni agfange han!!!

Beitrag von de_domi »

isch würkli e hammer party gsi!!!
super gueti vibes, liebi lüüt.

mier, de kris, dmoni und ich sind zwar erscht öppe uf di 10ni am morge cho, frisch dusched und mit vollem magä, sind aber meh als nur uf oisi chöschte cho.

isch würkli schön gsi, wider mal sit langem anere party, aber würklich schöni iidrück!

schaad gits nöd meh so partys!
usszetze han i au grad nüt, im gägeteil!!! Merci ir all!!!

smoto findi cool, au weni natürli find, das jede cha mache was er will.

wo mier agfange hend mit goa, sind nasali droge gar nanig würkli bekannt gsi idere szene, eher psychadeisches züüg...
und, sorry wenn i jetzt au no mit dem schrott chume, aber ich find, mer merkts halt scho extrem, öb uf ere party eher psychadelischi droge regieret oder eher nasals und so...
aber es bliibt natürli minere asicht nah gliich e charaktersach...
so schluss mit dem meh als leidige thema!!!

danke namal vill mal oi allne wo deet awesend gsi sind!

PS: die mit em blaue zipfelchäppli, wo mit em handy filmi träit het, chammer die irgendwo go holä?
...von der alten garde...
Antworten