WOW!!!!!!!
Glaub de 3 september het ir ganze schwiiz hammergeili partys zum vermälde gäh:-)
Zerscht mal e fetttttts dankeschön an päsge, simon u de dominik für das absolut hammermässig, ping-pong u gratisdekowunderplazsaugeile fescht wo ihr da zämägstiflät hend:-) Allne rapperswiler wird da fescht für immer in erinnerig blibe:-))))
Zerscht mal de ufwand isch scho gäch gsii, 5 bänds irgendwie chöne verschmelze mit 1 mischpult da brucht scho en guete tontechniker..merci dir au no uf dem weg:-)
Spisswoir u die absolut geil schissi woner da baschtlet hend isch ja sgeilschte gsii, so richtig wie im mittelalter..oder eher steiziit? u de kally famili schirm !! göttlich:-)
Au danke an Jörg( für üs bisch jetzt de Miracolix) du hesch es paarnä glaubs en agnähme flug verschaffe...vo san pedro bis zu mexico*lol*
Merci a alli beteiligte awesende bänds u dj wo würklich " kein stutz verlangt hend" aso 5 bänds u 6 dj zum 0 tarif isch killer..u sbier sogar au no fascht gschänkt:-) i hoffe es git nägsch jahr nomal so es geils fescht, de platz isch eifach de killer:-)
würklich supidupidufte gsii u i bi immerno am fett smile:-)
grüässli us Rappi vo allnä freaks:-)))
Peace u Ping-pong:-))
Zwüschtöbel Open Air
- Käpten Hirni
- Platin Member

Zwüschtöbel Open Air
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
jepppaaa isch wükech ganz en geils Fäschtli gsi det obe..
super herzige Platz!
zwägi Lütlis..
geile Sound(inkl.Rockbands)..
mega fairi Barprise(5fr füre Drink)
und das ganze gratis(kei Itritt)..
Hammer
obwohl au einigi sache passiert sind gäge schluss wo ned so toll gsi sind(was aber nüd mit de party ztue hed)...
isches trotzdem huere luschtig gsi..gäll Hirni
und wink au na Colin..mer send doch mal voll gröhlend am bode gläge..läck isch das struub gsi
also churz namal;es fetts merci an Simon und co.daser da organisiert hend
super herzige Platz!
zwägi Lütlis..
geile Sound(inkl.Rockbands)..
mega fairi Barprise(5fr füre Drink)
und das ganze gratis(kei Itritt)..
Hammer
obwohl au einigi sache passiert sind gäge schluss wo ned so toll gsi sind(was aber nüd mit de party ztue hed)...
isches trotzdem huere luschtig gsi..gäll Hirni
und wink au na Colin..mer send doch mal voll gröhlend am bode gläge..läck isch das struub gsi
also churz namal;es fetts merci an Simon und co.daser da organisiert hend
- Käpten Hirni
- Platin Member

hmmm hoi lila...uh da hani jetzt aber gar nüt mitübercho...????
ha tüüf u fescht pennt:-)
ha tüüf u fescht pennt:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
-
Hallucinelve
- Gold Member

Aaaaaaaahhhhhh..... man bin ich ausgeschlafen (14 Stunden am Stück)
Ja, das war ja wirklich ein tolles Fest. Einige Bands haben mir sehr gut gefallen (vor allem die Funk-Band und die Rockigen, die ein bisschen nach Muse klangen).
Ich möchte mich bei allen bedanken, die gekommen sind, uns geholfen haben beim Auf- und Abbau und gute Stimmung gebracht haben!
Die Stimmung war fröhlich, ausgelassen und besoffen
ein bisschen zu besoffen - ab sofort gilt nicht nur hinter dem Steuer, sondern auch hinter dem Mischpult eine Promillgrenze von 0.5, gell Colin & Lila
bim käpten hirni ischs sogar sowiit gange das er nöd ohni "sali zäme" z säge amne sack voll leere bierdose hät chönne verbilaufe *hahahahaha*
S plätzli isch sowieso dä hammer gsi, mit em wätter hämmer glück gha, s het gar nöd chöne besser si...
Danke nomal und cyyyyaa bis bald ihr freaks
Simon
Aaaaaaaahhhhhh..... man bin ich ausgeschlafen (14 Stunden am Stück)
Ja, das war ja wirklich ein tolles Fest. Einige Bands haben mir sehr gut gefallen (vor allem die Funk-Band und die Rockigen, die ein bisschen nach Muse klangen).
Ich möchte mich bei allen bedanken, die gekommen sind, uns geholfen haben beim Auf- und Abbau und gute Stimmung gebracht haben!
Die Stimmung war fröhlich, ausgelassen und besoffen
ein bisschen zu besoffen - ab sofort gilt nicht nur hinter dem Steuer, sondern auch hinter dem Mischpult eine Promillgrenze von 0.5, gell Colin & Lila
bim käpten hirni ischs sogar sowiit gange das er nöd ohni "sali zäme" z säge amne sack voll leere bierdose hät chönne verbilaufe *hahahahaha*
S plätzli isch sowieso dä hammer gsi, mit em wätter hämmer glück gha, s het gar nöd chöne besser si...
Danke nomal und cyyyyaa bis bald ihr freaks
Simon
-
silverhaze
- Gold Member