Pilztanz 01. September 06, Ersigen

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Elfenrausch

Pilztanz 01. September 06, Ersigen

Beitrag von Elfenrausch »

Brihaaaaaaaaaaaaaa... geniali Party isch das gsi ...ha eifach chlei es böses erwache gha, woni am morge am achti d ouge ha ufta, u erschtens d musig wäg isch gsi u zwöitens d Bulle ufem Platz si gsi..

Aber trotz dem böse erwache isches e meega schöni chlini fini Party gsi ...so wie goaparties eigentlech sötte si :P

....U d Anna u der Pik hei wie immer grockt und vougas gä :mrgreen:
Machet witer so!
industrialsun
Platin Member
Platin Member

Beitrag von industrialsun »

au ig has us ä geniali party erläbt, obwou i ersch öppe am vieri am morgä dört uftaucht bi!

nachdäm d bulle abem platz si gsi, het sech mit de verbliebene lüts, dr guete stimmig, es bitzli musig us autos und verschiedenschtä vertuemöglechkeite wie spielis und em waud (mit villne piuze :wink: drmit meini normali waud-piuze) ä sympathische, friedleche und witzige morgä/nomi ergäh!
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Ja, war ne feine Party, hat mir gut gefallen. Schade, dass die Pozilei am Morgen aufkreuzte und Partygäste gefilzt hat. Hoffe es hat niemanden erwischt. Also wir hatten unseren Spass mit denen als wir in die "Personenkontrolle" gelaufen sind. So geil die ziehen nen Handschuh an um Rucksäcke zu durchsuchen. Fragt denn mal wieso....*lach*
War auf alle Fälle ein gemütliches Festli. Mein Dank geht an ANNA, die mich wie schon an der Gemini 2 echt geflasht hat mit ihrem Set....So ein weiches, zartes Wesen und dann solcher Sound *wow* :shock:
Bis zum nächsten mal, komme bestimmt wieder! :wink:
Manu
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Manu »

Jep, war wircklich sehr nett...
Nur schade das ich und meine Freundin über Nacht schlafen gegangen sind, das wir am morgen Fitt *währen*. Nun ja, waren wir auch, nur ging die Party eben nur noch eine Stunde;)

Gerne wieder, aber das nächste mal ein bisschen länger. Obwohl die Orgas natürli nichts dafür können :-)
Antworten