Bellaluna DaNcE FeStival 2.- 5. juni 06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
i.dot
artist
artist

Bellaluna DaNcE FeStival 2.- 5. juni 06

Beitrag von i.dot »

..wird mir immer in erinnerung bleiben, danke an alle organisatoren, artists und freaks...war mega schön. =D>

domi
Zuletzt geändert von i.dot am Mi 7. Jun 2006, 12:32, insgesamt 1-mal geändert.
facebook.com/twonezero
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Super gsii..Mega die chilbi*lol*..geili lüt u i denk au guete Sound..nur das mit em Itritt hettemer andersch chöne löse..aber was sölls bi ja zum Glück nid arm*lol*...

Merci euch wer au immer und no guet ufrum:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja ich hans au geil gfunde.

-huuuure geile platz, vor allem geil , dassmer siis zält überal hät chöne uufstelle--> totali freiheit
-hueere geile wald und fluss nebedra
-geili ständ
-ultrageils soundsystem
-zum teil chli komischeri lüüt als susch :lol:
-geili tanzbodebeschaffeheit: da häsch so richtig chönne is züg inne gleite...uuuuuhhhuu
-viele gueti lüüt woni no nie gseh han, das findi immer ganz schön
-günstige iitritt wennmers im vorverchauf postet hat oder eifach 3 tag bliibe isch
-liquid sunshine hani ganz geile partyliveact gfunde, da chönd alli infecteds und asterixes vo mir us diheime bliibe. da gseht mer no, dass öpper us freud und mit viel liideschaft musig macht.
-unvergässlichi moment
-weisi erkenntnis im wald und bem fluss; boah swasser isch huerre abgange

-naja, chli barbarischi dräckschlüdere, so bezüglich em abfall
-dmusig hani nöd immer so guet gfunde, ich het am morge meh morgemusig erwartet gha. so meh massüberekei musig, wie vom gelfling und em fidimonhius

danke a alli, das isch würkli geil gsi. hoffentlich alle jahre wieder!
sbündnerland isch halt scho de geilscht ort woni bis jetz ide schwiiz gsi bin, unter anderem de wald isch eifach unglaublich fü mich zürichlumpe.

asdlufheuilwluaflahuke!!!!
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Tschauder all

Isch ja en abgfare geili party gxi....chamich da am koleg oli nume aschlüsse....."isch ja es krasses Klasseträffe gxi @ oli" Grins
Also die absolut fett Alag häd boled das i jetz no es trauma ha.....

De Platz hät ja au ächt was her geh und häd eim so richtig iglade zum chli ume space.....

Thx a dorganisatore......hut ab.....hoffe nächst Jahr doch wieder.....

cu all
Bild
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

Hammer party gsi, guete sound meggggaaa megggaaa schöne Platz.... HAMMER deko,deko isch ja hammer gsi me het gseh es het biel ziit und ufwand brucht die dekos zmache es isch mit liebi und freud gmacht worde deko we au party. Het mega liebi,luschtigi,amüsanti,druffnigi lüüt dete gah... Hoffe det obe wird bald mal wieder en party si isch echt en hammer platz.

Mega viel geili ständ hets gah,viel sache hani pöstelet =))

Nume leider wasi halt total schad finde isch der abfall, am FR abig hetmer de abfall no öbe in abfallsack da, aber am SA hets ja himmeltruurig usgseh. Ich finds immer und immer wieder schad,dasmer de abfall ned in eimer chan due,für das hets jo säck. Leider gaht das halt ned we WC chle suuber phalte. Ich hoffe sehr sie erwischet mal die lüüt wo so e sauerrei machet,und die dörfet den mal de Partypaltz go ufruume gah... =)

Bis ufnes anders mal

PeAcE & LoVe
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

jaja sandro

ich hoffe du machsch schön dini uufzgi ufs nöchschtmal, susch gids dänn en strich!!! und be 2 Strich musch 1 stund in egge stah! und dänn aber viel spass bem egge sueche verusse, hahaha!!

na dann tschäss und trainier dies bei guet fü de einbeitanz!
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

@Koleg Oli

Jo das mit em Egge wird definitiv schwirig.....Grins
Ha no fliessig guebt.....ich glaube nächst mal bringed mer da ufd reihe mit dem "einbeintanz" und glaub mer....alli alli werded stune bis zum umghei.....bsunders de erfinder vo dem Tanz....mer chönd da scho fascht besser wie er....Grins

Also wünsche en schöni wuche und cu all at next Time for Shake....!!!!!
Bild
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ich has huerä schöni partie gfunde!

de langi weg vo obwalde us hed sich absolut glohnt... ich finde die party isch sehr guet organisiert gsi. isch halt scho no schön im graubündä obä. soundmässig heds einige feini sache debi gha... ich denk da isch niemmer z kurz cho... isch irgendwie für jede chli öppis debi gsi. ok vo de nacht weiss i nüm viel, ich has wie immer wider mal verschlafe, aber ich bi sowieso eher de Tag-Mensch. wo denn am sunntig d sunne führe cho isch..... wooooww.... so schön gsi. rege, sunne, rege, sunne.... :lol:

viel schöni ständ gha und sehr gueti verpflegig. alles in allem en glungni party. s einzig woni ich persönlich chli müeh gha ha ( aber da cha d organisation ja nüd defür)... dass isch d stromleitig gsi. ich reagiere eifach sehr empfindlich uf so sache.. s hed mi zumteil chli us de rueh bracht. aber naja...

BIG THX ad Organisation und an allig Gnömli, Waldwesli und Elfli :lol:
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

Naja, ich fands nicht unbedingt den Reisser, gab schon bessere Parties, worunter das Bellaluna-Festival leider nicht fällt. Location war schön, auch mit dem Zeltplatz, aber ansonsten,.....hmm,..Musikzusammenstzellung fand ich nicht gerade Hammer, aber ist jedem Seine Sache, was er/sie doch lieber am Morgen/Nami/N8 gerne hört.
Was mir auffiel war eine recht "komisch/schräge/isolierte" Atmosphäre dort.

peace

P.S.: Sommer is coming 8)
Antworten