Mystischer Frühlingstanz Glanzenburg 8. Mai 2010

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
nexus
Platin Member
Platin Member

Re: Mystischer Frühlingstanz Glanzenburg 8. Mai 2010

Beitrag von nexus »

genau dragonfly :mrgreen:
find au bi grössere partys wo acts us aller wält sind isch en pris vo 40 bis 80 stuz voll ahgmässe,wennt magsch chasch 3täg blibe und häsch imr sound. wenns verglichsch zB. mitme andre openair wo schnell mal 200 liggelahsch, nur für ihtritt und camping. odr gahsch inen club zahlsch schnell 30 und 6i 7niam morge isch scho fertig :lol:

@ neptunes: wägm güsel wo vill ligge lönd. wennmr abfall scho während de party trennt, gahz au liechter schneller bim ruume und entsorge, odr stellsch gad e mulde ane. doch hoffs lüt wo partys ide natur mached au wenn sie wachst, glich as recycling dänked^^
denn stellt sich d'frag öb dose odr zapfhahne und plastikbecher, dose widrverwende odr so viel plasik verbrenne :roll:
Liebe Respekt Anarchie
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

NEPTUNES P.O. hat geschrieben:@ Saphira =D> =D> =D> =D>
@ Phloroscent =D> =D> =D> =D>
@ Dragonfly =D> =D> =D> =D>
@ BuddhaNature =D> =D> =D> =D>
Macht mir aber jetzt den Anschein: "Einigen ist's zu teuer, anderen passt, belassen wir's mal so wie es ist".

Würde an Eurer Stelle schon versuchen die Kritik ernstzunehmen. Immerhin waren ja einige dabei. Denn ein schlechtes Image wieder herzustellen dürfte, dann noch viel schwieriger werden.

Beispielsweise könntet ihr ja den Eintrittspreis nächstes Mal transparenter im Vorfeld machen. Auch die Barpreise. Dann hätte es diesbezüglich sicherlich nichts zu motzen gegeben.
Aber vielleicht habt ihr ja noch bessere Ideen.
GEH DEN WEG DES HERZENS

Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

Zaubermanu hat geschrieben: soo, und jetzt no paar fötelis ;)

Bild

öhm wenn de det im ecke vom bild min schal no hätt, mit dem er sich zuedeckt hett, denn chönntr sich vllt bi mir melde, wär easy cool ^^
xD
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

ahja und vowege übertüüred blabla... ^^
wenner nöd wend zahle: s isch n wald und es git e "hintertür" xD
wenner denked die mached gnue profit denn chönders au bescheissen.
oder wieder gah, züg sind immer gfahre.

wenner de sound hend scheisse gfunde, ihr hend s line up doch vorher gse? denn müender doch au nöd gah... Aso ich gah and party WEGEM SOUND und WEGEM TANZE...

wenner a de bar nüt wend chaufe nemed was selber mit, au das gaht guet, oder suufed oi ii ...

und ich find wegem iitritt sinds easy gsii, mir hend 5.- gfählt und mich hends ohni n kommentar inelah.

und ja jede isch selber für sin dreck verantwortlich, ich nimm immr n robydog sack mit und tue mini zigistümmel döt ine, isch au nid sone grossi sach...
Rampadam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rampadam »

/color
Zuletzt geändert von Rampadam am Sa 22. Mai 2010, 06:27, insgesamt 1-mal geändert.
DIVE DEEP.........THE NEPTUNES
Rampadam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rampadam »

:-D
DIVE DEEP.........THE NEPTUNES
Antworten