nochli genauer
- also zerst mal en riese dank a alli die lüt wo det obe gsie sind und die nacht zu dem gmacht hend wo sie gsie isch.. ihr sind echt super mensche... die stimmig isch eifach so genial gsie, richtig lieb und familiär...
- swetter...
- de Restaurantbetrieb isch ja wohl au e super sach gsie...
.. Chilloutfloor... hm, was söll ich sege... tuet mir echt leid, isch persönlichi ahsicht, aber für mich isch de chillout absolut ned chillig gsie.. isch recht chli gsie, sehr eng, de sound isch irgendwelches zügs us psychedelische abstrakte tön ohni regelmässige bpm, minimal, house, proggi und mängisch chli chillout und mega zluut (aber de dj het defür echt sini eignig party gha, schön gsie zum zueluege
- Soundahlag, istellig und qualität han i guet gfunde, chamer ned gross was sege.. ussert imene "Technik-fachgesimpel-Thread" vielicht
- deko.. isch schön gsie.. aber isch das a mir glege oder isch i de nacht ned immer all deko belüchtet gsie, und mängisch sogar unterschiedlich?? hm...
.. wo hets en abfallsack?? sueche.. sueche.. sueche... ja, het sehr seeehr wenig abfallsäck gha.. Wenn ich i de natur bin chan i eifach nüd an bode werfe, ned mal en stummel oder en kaugummi. es isch ja ned so dass es mich gstöhrt het immer id mitti vom psyfloor laufe, es hetmi gstöhrt dass weg de wenige chübel so viel abfall umeglege isch.. isch chli schad gsie.. und es hetti am schluss sicher au chli weniger zum ufrume geh
- sound .. chani eigentli nur für de psyfloor rede... huii, gigantisch. echt super!!! eigentlich sind alli mega guet gsie.. u-recken hetti chli meh/oder was anders erwartet, aber da isch min fehler... kollegoli isch defür umso schöner, tiefgehender und eifach nur super gsie. falls i vorstellige gha han, hesch sie um dimensione übertroffe, kompliment oli
timetable... hm.. bin ich irgendwie chli i de ziit greist oder het sich das timetable chli verzögeret und öpe 2 stund verzug gha?? bin bim theoretische start vo u-recken recht lang verwirrt am sounde gsie zum johan.. aber eigentlich isch das ja unwichtig gsie
Nomol danke a alli lüt wo mitem schnee tanzt hend und det obe gsie sind... echt genial gsie..
so wiedermal viel blabla...
isch echt wundervoll und erfüllend gsie, wird die party bestimmt nie vergesse, danke...
danke otti