20.03. Langnau Kupferschmitte
-
dex
20.03. Langnau Kupferschmitte
Merci Hämpu u Bäri. Isch cooli Party gsi. Het mega spass gmacht.
cu next time
cu next time
- Bloodhound
- Platin Member

Re: 20.03. Langnau Kupferschmitte
Isch e super Party gsi - hetmi ächt positiv überrascht! Chli erschrocke, wos am 12i het gheisse, mir chäme nüm ine, aber dank üsem Lieblings DJ Dex hets de glich no klappet
Dr Vorteil vom Ganze isch gsi, dasme dinne schön Platz gha het, kes Gstung gsi. Deko isch schön gsi, Sound het o gfägt. Barprise...naja, 6 Stuz fürs Bier chli tür, dr Räsch weisi nid. Durchwägs e positivi Sach auso, chame gärn widerhole!
Wetmi no bide 2 Froue bedanke, wo üs dusse Wartende d'Bier vor Bar dinne bracht het, so heimer wenigschtens öpis sinnvous z'tüe gha
Wetmi no bide 2 Froue bedanke, wo üs dusse Wartende d'Bier vor Bar dinne bracht het, so heimer wenigschtens öpis sinnvous z'tüe gha
isch auso würkli hammermässig gsi. Dex, euse Held, mues mer eifach ghört ha
<-nume blöd, hani di verpasst bim uflegge
dafür, liebe Dex, bini dir sehr dankbar für dini guet art, ds hälfe, wo mer chan.
gameboy und naikido hend mi sehr positiv überrascht. bin voll düregheit ab euchem sound. wo d'party fertig gsi isch, hani mi wiedermal so richtig guet gfühlt. es GROSSES DANKESCHOEN an Bloodhound und Dex, Fallen Angel & Martina, Saphira und last but not least Bidu.
Mit Euch, machts eifach en riese spass in usgang ds goh. s'Tämi hed es riese fäscht gha und ich bin au überglücklich, dass es i ihre eso guet gfalle hed

gameboy und naikido hend mi sehr positiv überrascht. bin voll düregheit ab euchem sound. wo d'party fertig gsi isch, hani mi wiedermal so richtig guet gfühlt. es GROSSES DANKESCHOEN an Bloodhound und Dex, Fallen Angel & Martina, Saphira und last but not least Bidu.
Mit Euch, machts eifach en riese spass in usgang ds goh. s'Tämi hed es riese fäscht gha und ich bin au überglücklich, dass es i ihre eso guet gfalle hed
-
Mongoshiva
So, langsam ausgeruht schriebe ich doch noch ein Kommentar!
Die Party hat mich eigentlich mehr als Überrascht und Überzeugt! Respekt für eure Party wenn man es so mit manch andere Party vergleicht
Die in der Kupferschmiede stattfinden!
Musik, Anlage, Preise (ausgenommen Bier) und Besucher war alles in allem in Ordnung!
Das einzige was aber meiner Freude einen ziemlichen Dämpfer verpasst war der letzte DJ Act. (Nenne bewusst keinen Namen…)
Bitte bitte, geh noch einmal ein wenig Üben, aber die Übergänge die ich z.T. gehört habe haben den Namen Übergang nicht verdient….
Mal passten Bass/Kick völlig nicht übereinander, mal gab es unschöne Breaks dann wieder eine undefinierbare Mischung von zwei Platten…..
Ich fand es ehrlich gesagt sehr schade einen solchen DJ noch für den letzten Rest der Party auflegen zu lassen (War leider nicht das erste Mal das ich sowas von diesem DJ an Party hörte…)
Aber nichts desto trotz hoffe ich das es nicht die letzte Party in Langnau war!
Die Party hat mich eigentlich mehr als Überrascht und Überzeugt! Respekt für eure Party wenn man es so mit manch andere Party vergleicht
Die in der Kupferschmiede stattfinden!
Musik, Anlage, Preise (ausgenommen Bier) und Besucher war alles in allem in Ordnung!
Das einzige was aber meiner Freude einen ziemlichen Dämpfer verpasst war der letzte DJ Act. (Nenne bewusst keinen Namen…)
Bitte bitte, geh noch einmal ein wenig Üben, aber die Übergänge die ich z.T. gehört habe haben den Namen Übergang nicht verdient….
Mal passten Bass/Kick völlig nicht übereinander, mal gab es unschöne Breaks dann wieder eine undefinierbare Mischung von zwei Platten…..
Ich fand es ehrlich gesagt sehr schade einen solchen DJ noch für den letzten Rest der Party auflegen zu lassen (War leider nicht das erste Mal das ich sowas von diesem DJ an Party hörte…)
Aber nichts desto trotz hoffe ich das es nicht die letzte Party in Langnau war!
Grosses Merci a aui üsi Gest, Häufer, DJ's für dä cool Event!!!!!!!!! Mir si sehr positiv überrascht gsi, das dir so zaurich erschinä sit!
Wägem Bier: Mir hei ds Bier zerscht uf 5.- Frankä gha, aber wäg dänä doofä Vorschriftä wo mir vor Gmeind Langnou hei übercho, hei mir leider ds Bier uf 6.- Frankä müässä erhöchä. Aso ou nid i üsem Inträssä.
Wägem letstä DJ: Zu ihm sirä Verteidigung isch är dr einzig wo Goa nach wie vor mit Vinyl ufleit. U somit isch är dr einzig gsi, wo Rückkopplig het gha. Är het aber nid grad dr best Tag gha...
Vortsetzig fougt sicher!
Mir wünschä öich ä gueti Wuchä. Äs Grüessli ds T-Emotion Team.
Wägem Bier: Mir hei ds Bier zerscht uf 5.- Frankä gha, aber wäg dänä doofä Vorschriftä wo mir vor Gmeind Langnou hei übercho, hei mir leider ds Bier uf 6.- Frankä müässä erhöchä. Aso ou nid i üsem Inträssä.
Wägem letstä DJ: Zu ihm sirä Verteidigung isch är dr einzig wo Goa nach wie vor mit Vinyl ufleit. U somit isch är dr einzig gsi, wo Rückkopplig het gha. Är het aber nid grad dr best Tag gha...
Vortsetzig fougt sicher!
Mir wünschä öich ä gueti Wuchä. Äs Grüessli ds T-Emotion Team.
Frühere Partys von T-Emotion-Events: hier
T-Emotion hat geschrieben: Wägem letstä DJ: Zu ihm sirä Verteidigung isch är dr einzig wo Goa nach wie vor mit Vinyl ufleit. U somit isch är dr einzig gsi, wo Rückkopplig het gha
technische neugier: wieso bedeutet vinyl = rückkopplung?
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
Äh jo, hans au supper gfundä, bin jo vorher nöd so ganz sicher bir Sach gsii..
Würkli schad hend mer em Dex sis Set verpasst, leider hend mer kein Timetable gha und hend no am Bloodhound sis mega feinä Chicken Pilaw dörfä ässä, merci viel mol, wird also schwierig bim MF-Kochduell..
Mr Einklang hesch du mol wieder dis Passwort vergässä? Immer die Mehrfachaccounts, do chunnt jo niemert meh drus. Anyway han au s Fäscht gha und hoffä uf e Fortsetzig (Frutt oder so..) oder bald mol wieder ä Party in Langnau..
Würkli schad hend mer em Dex sis Set verpasst, leider hend mer kein Timetable gha und hend no am Bloodhound sis mega feinä Chicken Pilaw dörfä ässä, merci viel mol, wird also schwierig bim MF-Kochduell..
Mr Einklang hesch du mol wieder dis Passwort vergässä? Immer die Mehrfachaccounts, do chunnt jo niemert meh drus. Anyway han au s Fäscht gha und hoffä uf e Fortsetzig (Frutt oder so..) oder bald mol wieder ä Party in Langnau..
lg Amanita ૐ
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

-
dex
I has mega gfunde eu mal wieder zgseh
Das isch die absolutie über überraschig gsi vom obe. Han aber im erste moment fast chli angst wo mi de fitz agstürmt het. ha scho gmeint er macht jetzt de grad Dex wietwerfe hihi
Jo bim Fitz muesch scho ufpassä, do weiss mer nie was dem in Sinn chunnt..
Und merci au no, ohni dich wär dä Obig wohrschinlich chli doof verloffä
.
Und merci au no, ohni dich wär dä Obig wohrschinlich chli doof verloffä
lg Amanita ૐ

Zur Party kann ich gar nicht viel sagen, da ich nur kurz vorbeischauen konnte.
Dank Dexs (Dexes? Dem Dex sein?) Einsatz immerhin überhaupt... und sowieso.. jetzt komm ich selbst nicht mehr draus
Jedenfalls die Pre-Party war super, vielen Dank an Simu und die restliche SNE/09-Sippe.
Langnau und Goa passt wie die Faust aufs Auge. Die Ämmitaler die wüssen eben noch wie
Dank Dexs (Dexes? Dem Dex sein?) Einsatz immerhin überhaupt... und sowieso.. jetzt komm ich selbst nicht mehr draus
Jedenfalls die Pre-Party war super, vielen Dank an Simu und die restliche SNE/09-Sippe.
Langnau und Goa passt wie die Faust aufs Auge. Die Ämmitaler die wüssen eben noch wie
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
also mir hetz im grossä und gantzä gfallä,isch schön diä kupferschmitte....also das mit äm bier geit ja voll nid..
wägä dä vorschriftä..
die besagen ja das ä diferäntz zwüschä bier und mineral muäs si.....
...das heisst mit andärä wort machät doch eifach z,mineral günschdiger....
@abraxasabraxas hat geschrieben:T-Emotion hat geschrieben: Wägem letstä DJ: Zu ihm sirä Verteidigung isch är dr einzig wo Goa nach wie vor mit Vinyl ufleit. U somit isch är dr einzig gsi, wo Rückkopplig het gha
technische neugier: wieso bedeutet vinyl = rückkopplung?
Ich intepretiere deine Frage so das du Wissen möchtest Weshalb es bei Plattenspielern zu Rückkopplungen kommen kann.
technische Antwort:
Der Grund liegt in der Funktionsweise von Plattenspielern. Die Informationen auf der Vinylplatte werden mechanisch mithilfe eines Kristalles(Nadel), der durch die Rille in Schwinung versetzt wird abgetastet. Die Schwinungen werden danach durch einen Wandler in elektische Signale umgewandelt, welche schlussendlich Verstärkt werden.
Wie du sicher weisst können tiefe Töne im Bassbereich Gegenstände in Schwingung bringen. Diese Schwigungen können nun auf den Plattenspieler und schlussendlich auf den Kristall übertragen werden, sodass dieser mitschwingt.
Der Kreislauf ist geschlossen und eine Rückkopplung entsteht. Natürlich gibt es auch Möglichkeiten solche Rückkopplung zu verhindern.
Bei CD's besteht das Problem von Rückkopplungen nicht da dort die Informationen optisch mithilfe eines Laserstrahl's von der CD gelesen werden.
NOMOS