Jubel Trubelsteistosse by wgzo 29.8.30.8

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Rampadam
Silver Member
Silver Member

Jubel Trubelsteistosse by wgzo 29.8.30.8

Beitrag von Rampadam »

Es war wieder mal der hammer!!!!

Zuerst mal ein Fettes Dankeschöne an alle die partygänger die auf dieser party waren!!!THX ALOT!!

ja wo soll ich anfangen??beim guten:
es war toll mit gewissen musiker zu quatschen!!¨gälled ier 3:-)chume gern mal zu eu in ruum:virus lechz

den es hät kei negatievi vorfäll gä..usserd es par überalkoholieserte..

was ich mich fröge isch dastand vo gwüsse djs!!!wen de org seit etz machsch na 2-3 tracks den isch guet den machtmer das findich au!!ich wet mi au gar nid wiiter zu dem thema üssere!!

es speziell thx gat an tricikle oder wie du dich schribsch:-)machsches guet wiiter so den bisch i 2jahr namal es spürli besser!!aber kei thema du bisch ufem beste weg!!

ich bin leider ca am 10oder halbi 11i hei sorry miro und reto!!aber ich han nüm möge!!

so etz na es fetts thx adie wo nach eusem act aplausiert händ han gänsehut becho!!das isch au de spirit womir bruched!!jepa!!

so das wars!! gretz RampadamBy W.G.Z.O Die party Org aus dem oberland Nächste party am 26.9 im REAKTOR!!!indwinthi flyerssind scho im umlauf
DIVE DEEP.........THE NEPTUNES
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Re: Jubel Trubelsteistosse by wgzo 29.8.30.8

Beitrag von shivajanine »

Möchte mich dem gern anschliesen, die party war zauberhaft und was mich noch mehr erfreute mitten im wald /happy

Nachdem wir dem grünen licht gefolgt sind und nach einigen dornenbüschen den eingang gefunden hatten war ich voll und ganz von der atmosphere angetan. War auch recht witzig die anderen partygänger zu beobachten wie sie versuchten auf das gelände zu kommen,….lol, ganz besonders die dame die sich in freiluftakrobatik geübt hat /bigs
Die feuerli die mein herz erfreuten. Ganz besonderen dank an hugo, das war hünerhaut feeling, weiter so /ohaa

Auch die deko war zauberhaft, dachte doch im ernst, ihr hattet eine plasmascheibe übern dancefloor, die durchsichtigen kleinen tücher, muhaaaa /doof
Riessen dank auch an die barcrew dich mich immer mit kostenlosen wasser versorgt habt, find ich klasse!!

Bin froh das ich die weite reisse nicht nach bischofzell angetreten bin, bei euch hab mich pudelwohl gefühlt /happy

Danke an alle

peace, blümele und so

Janine
Don`t dream your life, live your dreams
Rampadam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rampadam »

shivajanine hat geschrieben:Möchte mich dem gern anschliesen, die party war zauberhaft und was mich noch mehr erfreute mitten im wald /happy

Nachdem wir dem grünen licht gefolgt sind und nach einigen dornenbüschen den eingang gefunden hatten war ich voll und ganz von der atmosphere angetan. War auch recht witzig die anderen partygänger zu beobachten wie sie versuchten auf das gelände zu kommen,….lol, ganz besonders die dame die sich in freiluftakrobatik geübt hat /bigs
Die feuerli die mein herz erfreuten. Ganz besonderen dank an hugo, das war hünerhaut feeling, weiter so /ohaa

Auch die deko war zauberhaft, dachte doch im ernst, ihr hattet eine plasmascheibe übern dancefloor, die durchsichtigen kleinen tücher, muhaaaa /doof
Riessen dank auch an die barcrew dich mich immer mit kostenlosen wasser versorgt habt, find ich klasse!!

Bin froh das ich die weite reisse nicht nach bischofzell angetreten bin, bei euch hab mich pudelwohl gefühlt /happy

Danke an alle

peace, blümele und so

Janine
Ja sali thx fürslob!!sowasghört megern und wie du seisch es isch e spziele place gsi..dlüt sind me oder weniger guet zwäg sgi..

binden na verdoneret worde zum bar schicht mache aberr hät spassgmacht mitr dier silvan mit em dier lorenz merci gäll!!so häts spass gmacht..und au es herzlichs danke adie liebe lüt wo sind ga ztrinke hole..idemsin wen chunt ächt die näggst outdoor??gligli
Omline
dj
dj

Beitrag von Omline »

Luschti xi :lol:

züri oberland rules

8) 8) 8) :lol: :-D :lol: 8) 8) 8)
pfuetze
Silver Member
Silver Member

Beitrag von pfuetze »

supi..ich bin nach bischofzäll und es isch voll id, hose....
hoff ufes pm bi euiem nögschte mal....
peace /yo
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
Clandestina
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Clandestina »

Kann mich auch nur anschliessen.... Wunderschöne Party, interessante Feuerdiskusionen und gute Musik in einem wunderschönen Wald.

Herzliches Dankeschön an alle orgs und DJ
feriraver
Silver Member
Silver Member

Beitrag von feriraver »

ja isch aso e gueti party gsi /happy /happy /happy /happy
rampadam isch nöd grad min fall gsi aber das isch ja gschmack sach......

hugo isch genial gsi danke /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Waldhäxli

Beitrag von Waldhäxli »

feriraver hat geschrieben:ja isch aso e gueti party gsi /happy /happy /happy /happy
rampadam isch nöd grad min fall gsi aber das isch ja gschmack sach......

hugo isch genial gsi danke /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

wass?? rampadam isch nöd din fall gsi? ich bin extra wege rampadam vo luzern cho und hans eifach de absoluti burner gfunde!!! /yo /yo /yo

aber ebe wie du seisch gschmecker sind verschide

party isch sensationell gsi danke ad org!!!!

bis zum negschte mal wenns wider heisst WGZO....... /doof /doof /doof
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bobbymarley »

Whoopa, was für ein Fest crazyeye /happy

Danke allen acts und djs, die musik hatt mir extrem zugesagt /happy

selten so viele nette leute auf einem haufen gesehen =D>

auf ein nächstes mal /color

Liebe grüsse Lorenz.

ps: Glückwunsch an das "Geburtstagskind" :n1 /bigs
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
psyfreak
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psyfreak »

hallihallo

möcht mech a dere stell auno rächt härzlich för die mega schön party bedanke! =D>
esch super gsi wedermol im wald um hüpfe met friedleche lüüt und hammer sound! =D>

speziell hed mer de sound so chorz nach de drüü gfalle... glaub send sinsig vs. trickle gsi... psychedelic!!! /color

lg ''de typ met de uhr'' 8) O:)
Bild Bild and Bild
Tivaril

Beitrag von Tivaril »

Die Party isch würklech super gsii. Hans mega speziell gfunde, dass d Lüüt und d Füür so zwüsche de Bäum verteilt gsii sind. Dur das hani zwar öppe mal mis Plätzli nümme gfunde, aber defüür hets en super Atmosphere gseh. :-D
De Sound isch allgemein tip top gsii, würi sege und de Weg isch au guet markiert gsii.
Danke vill Mal!
w.g.z.o.
label
label

Beitrag von w.g.z.o. »

hallo zämme
merci für diä vilä kompliment!! /happy isch würklich ä mega schöni und glungni party gsi!! sound isch immer mega cool gsi!! danke a li DJ`s und Live ACt`S isch guäte isatzt vo eui allne gsi!!
hans voll cool gfunde dases dasmal nur netti und fröhlichi lüt cho sind!! mer hets am platzt am morge agse!!! =D> =D> =D> =D> =D>
möcht mich au na ganzherzlich bim silvan und bim tom und dä sara bedanke!! isch super isatz gsi!!! THX
hoffe sind alli wider am 26.9.09 im REaktor debi!!! http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=21&t=13187

und na alne merci fürs cho!! so machts spass!!!!

THX
W.G.Z.O
Clandestina
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Clandestina »

Hehe Psyfreak, du hesch mir paar mal de Blick ufd Uhr erspart.... ;-)
De Platz isch sicherlich au so suber gsi, will mer ja mal rächt gnötigt worde isch, zum ums Füür ume z Fötzele crazyeye hend Plötzlich so Plastiksäck id Hand druckt becho /bigs
Aber cool, demfall hets sichs au glohnt gha!
canna

Beitrag von canna »

haiaiaiai isch da ä wuchenend gse crazyeye crazyeye
dparty ischt traumhaft gse!!!! /happy /happy /happy /happy

so jetzt zum wichtigä teil...ich bruche unbedingt das lied wo rampadam gspillt het
da de rimix vo coldplay. legomio isch das gail gse!!! chamer da irgendwo abelade????
bruche da unbedingt!!!!!!!!
BITTE BITTE helft mir!!!!

da kenneder sicher wener unbedingt äs lied wönd ha. und so gats mir jetzt
kan nöd immer uf myspace go lose go!!!!

i dem fall bis bald /doof /doof /doof
Rampadam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rampadam »

ja aso canna isch ja sehr lieb vodier aber hetsch nid werend der party chöne zu euscho wetti sowiso mal kennelerne..ja den hetsch de rmx jetzt ufere cd..gretzt und bis bals aja etz musch di halt mit myspace begnüäge.
Antworten