TOXIC em Nautilus LU, 14.11.05

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
mr. vogel
Silver Member
Silver Member

TOXIC em Nautilus LU, 14.11.05

Beitrag von mr. vogel »

Bilduu

guet gsi.
grossi vorurteil gha à la natilus, aber hed passt...

emmer mol weder gärn.

mfg party'vogel

flatter n-smile_2140.gif flatter

ps: miguz, geili sach gsi
die Federn grün -- die Augen rot
der Flash-Zustand der kommt sofort,
doch die Lunge
schwarz -- der Verstand aber so blau
das ist das Leben, ich weis es genau...
...gut Glück!

QC
Silver Member
Silver Member

Re: TOXIC em Nautilus LU, 14.11.05

Beitrag von QC »

..Danke Mr. Vogel för's eröffne! :-) Freut mit z'ghöre wenn es paar Vorurteil hesch chönne usem Wäg ruuume! :-) Chond halt scho emmer uf's Party-Volk druf a wie en Club öbere chond & das hed jo glaub rächt pässled! :-)

Es esch also secher ned alles optimal gloffe a dem Obig, das esch klar! /frage Mer hend ei Technischi panne a de andere gha ond hend das emmer so schnell wie möglich probiert z'löse.. meischtens heds denn au klapped das es ned so ufgfalle esch! 8-[ Ech wet secher mol es riese Lob a alli wo cho send usspräche & wo das ganze metgmacht hend, merci merci.. Freut mi das Ihr so flexibel gsi send! Das met em Priveé Floor bis am 03.00 esch en Kompromiss-Lösig gsi & mer hend för anderi mol einiges chönne lehre us dem ganze.. zom Glöck hemmer denn de Live-Act vom Midimal dörfe im Club gniesse, hammer Sach gsi Mann! Danke au vell mol Micro&Minu.. super gsi ond s'nöchschte mol denn ufere Alag wo komplett lauft! Danke au im Miguz wo denn das ganze nochli triebender & psychodelischer gstaltet hed.. secher eine vo de wenige momänt gsi wo im Nautilus so Sound gspielt worde esch!! /happy

Im gross und ganze en hammer Party gsi, Danke no äinisch allne & hoffe bis bald..

Lg BurnHead Crew
Myspace Quinto Elemento
Myspace Prog On Syndicate Records
Facebook QC Elemento

Quinto Elemento > Next Book:

25.08. SOMMERTRAUMTANZ
31.08. STAIRS CLUB (ZH)
01.09. UTOPIA (ZH)
29.09. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
13.10. TBA (ZH)
31.10. HALLOWEEN CALLING @ SEDEL (LU)
10.11. TIEFENRAUSCH @ SEDEL (LU)
10.11. STAIRS CLUB (ZH)
24.11. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
24.11. AUDIODESIGN @ UG (ZH)
9.3.13 TBA
minu
Re: TOXIC em Nautilus LU, 14.11.05

Beitrag von minu »

Schiff Ahoi :-D
Ich fand's ne geile Party, hat mich riesig gefreut wieder ein Paar Al(K)t bekannte Gesichter an zu treffen, hahahaha, mich mit inbegriffen (verflixter Gin, aber auch) :-"

War wirklich witzig, ich finde Ihr habt das alle toll gemacht, Ihr, alle + die, die da waren. Egal, sogar mit all dem technischen schniqschnaq das so zu stande kommen kann....Ihr habts trotzem gut hingekrieg, echt!

Musikalisch fand ich's auch geil, hatte ja vom allem etwas und es groovte!! OC&Co ihr rockt wie Sau und he, Chris dein versprechen ist nun als Heilig gesprochen worden, und du weist was das jetzt heist ; ) deine Musik hat sich toll entwickelt und ich bin gespannt wie sich der Faden weiter um den Garn spuhlt und zwirnt! Mister Miguzi hatte danach das Nirvana betreten, Raum und Zeit manipuliert, dinge in bewegung versetzt & oder war es am schluss doch der Gin, man(n) weises bis heute nicht, schade könnte ich den Päuli nicht mehr Hören, aber, am Schluss hat alles gepasst und Spass gemacht bis das Taxi kam....und Raum und Zeit war eins mit meinem Bett, ahhhhhh.........so schön :oops: ähhh??

Ich&Wir freuen uns sicher auf ein nächstes mal bei euch und bedanken uns herzlichst für die einladung.... /happy

grunzzzz minu und michi
Antworten