aso ich find, dass dmusig a partys prinzipiell eifach zu eisiitig und zu härt isch. Alles muss immer Killer sii und es muss immer (scho fast chrampfhaft) voll abgah.
ich unterstelle de szene, ums mal so zäge, fantasieloigkeit und rauditum betreffend em musikgschmack! a partys, zumindescht a dene wo ich bin, segeds chliini waldpartys oder groossi megahappenings, lauft die meisti ziit immer öpe die gliich musig (immerhin zwar mit paar usnahme, aber zu wenig). Die meischte partys sind eifach fullon partys, wo nur fullon lauft, dann gids progipartys (hat zwar igendwie weniger das jahr gha, zumindest outdoor??), wo nur progi lauft, dann no paar wenigi darkpartys (wo miinere meinig nah de bewiis sind, dass viel lüüt andereri musig/nöd nur fullon wänd), und dann no partys wo ide nacht dark lauft und am morge fullon.
alsooo, fü min gschmack isch das eifach zu einsiitig! miiniere meinig nah getraut sich fascht niemert, sanfti oder au nu scho mal chli anderi musig zspiele; d'schlagwörter sind "Non-stop" "FullOn" und "killer". Mit em ufkommende Dark isch miinere meinig de bewiis da, dass nach neue weg und neuer musig gschreit wird. Nu leider, zu mim Leidwese, sogar ine no härteri richtig (halt au gschmacksach). Musses dann immer chrampfhaft volllll abgah und immer härt siii? getraut sich öper zu chillout ztanze??? bruuchts immer hochs tempo und "Killer"basslines?
Wenn ufem Line-Up chli Sesto Sento, chli Audiotec usw staht, dann breched all in Euphorie uus, postet z.b da d'partythrads voll, vo wege "ahhh hilfe ich chan nümm warte", "boah nu no 4 täg bis ***geile pop-israeli-liveact**** ", "ahhhh schmacht min held chunnt" usw. Nümme lang und d'liveacts werded mit plüschtier beworfe. und nach de party: oft entüüschig, dass alles so voll gsi isch (well en konkretkrasse liveact ufem lineup isch), dass alles so tüür isch (well en konkretkrasse liveact ufem lineup isch), dass alles so stickig und heiss isch (well alles so voll isch---> liveact
das ganze gaht doch igendwie immer meh ines zämequätschts dastah und (zumindest unterbewussts) fäne fü de liveact und de held uf de bühne über. simer mal ehrlich: alli Audiotecs, sesto sentos, bizarre contacts, hypersonics und bliblablubb wenns da alles no gid, töned doch all so guet wie gliich!!!?? sind zwiifelsfrei lüüt wo was chönd und ich will nöd dene ihri fähigkeit in frag stelle, aber wo bliibt dene ihre künstlergeist, wo sie zum individualismus zwingt???!??
zudem schiints so als wär dqualität vo de musig wichtiger, als dmusig selber. wie würded die meischte lüüt musig finde, wo nöd so poliert und gmastert isch? würdeds dann fullon no geil finde? oder oft wird musig, grad vo neue interprete da dra beurteilt, obs nach öpis tönt wo mer schomal ghört hat. Niemert getraut sich so richtig zu anderer musig ztanze. isches so wichtig dassmer bem tanze "coool" usgsehd? allgemein mached all immer nu de vom eine ufs andere bei tanz, wo be vielne ähnlich usgseht? wo bliibt de einbeitanz? (okeee, die letschte 2 sätz sind jetz nöd ganz so ernscht gmeint wie de rescht)
Miini Frage sind: WO bliibt z.b. de ganzi Chillout, wo meistens öppe trilliarde mal meh chraft & power hät als FullOn und viel meh abgaht? WO bliibt de alti GOA (wo ja igendwie dur fullontrance ersetzt worde isch), wo eifach ahhhh uherre geil isch? WO bliibed neui interprete wo was eigeständigs mached und wo ihri fortschritt nöd da dra beurteiled, ob das wases gmacht händ jetz so tönt wie d'bassline vo det oder de düdl vo da oder de geili break so wie vo dem?? WO bliibt au mal völlig anderi musig ade partys? es gid doch soooooooooooooooooo viel arschgeili musig uf de welt (nöd nur bummbumm), wo alli durchuus "goa"party tauglich und au oberpsychedelisch isch? Doch a allne partys wird immer öpe sgliiche gspielt, under sooooo viel uswahl!!!! WO bliibt überhaupt die sageumwobeni Psychedelik???? wie definiered ihr psychedelik???
soooo es fallt mer jetz dann bald sicher no huerre viel iii, aber das sind jetz mal mini erschte gedanke. das thema beschäftigt mich mega und miiich nimmts uuuuhuerre wunder wie ihr da drüber denked! ich bin mega dankbar für jede post, egal vo wem, ob produzent, hippy, darth vader, blümchen, oder wer au immer! loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
VERÄNDERIG !!!!!!!!!! SCHNEEEEEEEEEELLLLLLLL