Wäge e goa party 46 tag haft

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Colin
Platin Member
Platin Member

Wäge e goa party 46 tag haft

Beitrag von Colin »

Sali zäme

So was i jetzt schrieb isch hauptsächlich als Info dänkt vowäge was cha passiere :roll:

Also die letzt Pfingste händ mir, smilinc, e Party gschmisse. Am Morge isch dänn Polizei cho. Nid wäg de Party, sondern wäge Lärmbeschwerde; Djs sind zlut gsie :? ...

Da min Name scho viel in verbindig mit goa Partys bracht isch worde und i wieder de Hauptverantwortlich gsi bin, bin ich natürlich als Wiederholigstäter beurteilt worde (kam aber gut davo i han NUR e Buess übercho,1400.-sFr. plus 500.-sFr. Schriibgebühre won i doch scho uf Bewährig bin (wäge Parties))
Lönd mich hinzu füge Z EINZIGE WO I JE WÜRKLI VERBROCHE HAN ISCH DAS WALD GESETZ.
De Reingwünn a dere Party isch sFr.900.- gsi womer übrigens natürli gno händ zum Schulde zahle!!

Und wie alli wo da ab und zue ächli läsed wüssed, gahts smilinc finanziell ja sehr schlächt sprich es gits ja gar nümm wäg em Finanzielle

Jez isch es eso wänn i s negschte mal ine Personekontrolle chume wird i grad sofort mitgnoh und dörf dänn die negschte 46 Tag in Urdorf verbringe.

So jetzt fragsch di sicher was söll mit dere Info afange... nüt...tja, schön dass es gläse häsch...
oder
du chasch merke dass es no viel mehr vonere Party cha geh als am Samstig in Usgang und am Sunntig wieder Hei...

villicht bisch du en junge Organisator wo jetzt immer wieder Waldpartys macht, dir möcht i säge: pass uf und am beschte tüend eu doch abwechsle mit Verantwortig überneh...damit am Schluss nid einer de Arsch isch

und wenn mit mir Mitleid häsch :? und nid willsch das i deswege in Knast hock 46 Täg lang, mini Postkontonummer 87-531370-2

UND JA ICH WEISS ICH BIN SELBER SCHULD UND I TRAEG AU D
VERANTWORTIG DEFÜR UND WIRD AU SITZE WENN I MI NID DRUS SCHNURRE CHANN...

danke fürs läse lönd eu de Abig nid verderbe, ich tues au nid denn wie
d Muslime gern säged MAKTUB und so ist es... :wink:
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Traumtänzer »

I nime mau a du muesch id Chiste wöuw de d Buess nid hesch chönne zahle und si darum i Haft isch umgwandlet worde isch? Isch e heurä Dräck... Aber es gäbti süsch o d Müglechkeit (ämu ds Bärn isches eso...) das d Buess mit gmeinnütziger Arbeit chasch abarbeite. Schisst zwar o a aber wär ämu gloubs no chli agnähmer aus wede i Bou muesch für so lang. Hoffe mau du überchunsch ds Gäud zäme! *daumendrück*
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

:-)

Beitrag von Silversurfer604 »

Ja scho gmeinützigi arbeit isch möglich alt bis strafe vo 6 mönet, neu bis 2 jahr abem 2007. Han au mal 14 täg gha wäge nüt woni so abgarbeitet han imene altersheim i dä chuchi, schlimmst isch na gsi am 0700 dörte sie brrrrr, defür häts immer was feins zu ässe ge, und en guete iblick i öpis vom trürigschte was eusi gsellschaft macht, sozäge grosspapi und grossmami im alterseheim entsorge, die lüt händ mir so was vo leid taaa :-(
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

@Colin: Schreib denen von Amtstadthalteramt einen Brief. Hab ich auch schon so gemacht. Hatte aber ne massiv höhere Busse. Ich hab denen geschrieben, dass ich absolut mittellos bin und die Busse nie im Leben bezahlen könne. Darauf hab ich bis auf die Schreibgebühr alles beim Malermeister am Kantonsspital abarbeiten können.

All the best
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

Sali zäme

Also das mitem gemeinnützige Arbeit gits in züri nennt sich werkräum, ist aber nur für leute die Sozial hilfe bekommen und ich gehöre leider nümme dazu :cry:

Heute bin ich aber direkt ins löwe käffig gange ebe go schwätze und mir händ jetzt emal abgmacht das i ümm usgschriebe bin dafür muessi aber abzahle monatlich... :-)

Danke für eure tips...und ja Traumtänzer es ist eso
I nime mau a du muesch id Chiste wöuw de d Buess nid hesch chönne zahle und si darum i Haft isch umgwandlet worde isch?
sou blöd die ganz sach...guet nacht
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Hmm... Also was halter ihr dervo?

Es sind ja über 1000 Lüt im Mystical-forum aagmolde... Wenn jetzt nume jede 10., d.h. insgesamt 100 Lüüt, nume 10.-- em Colin uf sis Postkonto würd überwiese, wäred scho mal 1000.-- zäme.

Und hey, was sind scho 10.--? En halbe Party-iitritt!!!

Also los, ich dänke, dä Colin hät eusi Hilf verdient!

Peace
A.

PS: Das mit dä Ratezahlig hät ich Dir au empfohle Colin. Wichtig isch däne eifach, dass dä Stutz überchömed, isch besser als go hocke, au für Gevatter Staat...
PPS: Klar gäbt's no vieli anderi, wo eusi Hilf verdient hättet, aber muen scho säge, Smilinc isch scho e huere geili Org gsii und hät sehr schöni und gmüetlichi Parties mit Hammer sound gmacht - und das zu absolut faire Priise ohni "Kommerz"-Gedanke, us freud a dä Sach. Drum meini... Wenn mer öppis git, söll ruhig öppis zruggchoo... My 2 cents, wott kei Diskussion etc. vom Zuun riisse...
ilenja

Beitrag von ilenja »

so denk ech au herzende drache *smile* han denkt ech gibs ihm den am sa grad persöndlich oder so ..
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Heyyy Drachenherz!

Du heisst nicht nur so, nein nein, Du HAST ein ganz grosses Herz. Ich finde Deine Idee super und mach gleich mit! Zusammen festen ist geil, noch schöner ist es aber, sich gegenseitig zu helfen. Wer will Colin schon hinter Gitter sehen? Ich und Du + viele Andere sicherlich nicht.

Cheers & Big smile to you
O:) \:D/
ilenja

Beitrag von ilenja »

ahja was ech no han welle dezue saege esch .. schlussendlich esch die schwiizer psytrance /goa/fullon was au immer no dezue chund ..ei einzigi einheit.Und jeh meh mer sech gegesiitig hilft umso meh verwached de goa spiirit ..!! 8) vo dem wo jo all rede und sech sehne und vermisse und sech weder wönsche und was immer no dezue ghört :-D !

Mitfühlend Mitdenkend Mitwürkend!
Antworten