Hehe, han eigentlech zersch hie au welle en Hasspredigt à la "Fuck the System" halte, no bevor hie irgendwelchi Antworte gstande sind, hami denn aber degäge entschiede (das chönd anderi schiinbar eh viel besser als ich)...
Gits ned scho gnueg negativi Energie uf dere Wält (und au hie im Forum)? Da chamer doch dene Lüüt, wo sich über de Valentinstag freued, die Freud au zuegestah... Will die fiired a dem Tag sicher ned de Erfolg vom Kapitalismus und de freie Marktwirtschaft, sondern de Tag vo de Liebi, wie klischiert und künstlech das au klinge mag.
Deswäge sött mer doch niemert verurteile?! Wenn schon müesst mer diejenige verurteile, will sie sich halt ebe vo de kapitalistische, marktwirtschaftliche Iiflüss triibe lönd... Aber wer laht sich das hüt scho ned? Mer sötte eus doch sälber ade Nase näh und eus 3x überlegge, ob mer de allerneust iPod jetz würklech bruched, oder obs de guet alt CD-Player ned au no tuet!
Übrigens isch de Valentinstag entgäge allne Grücht ned en Erfindig vo de amerikanische Floristikindustrie, sondern basiert tatsächlech uf alte Brüch und Heilige. Guckst du Google!
Der langen Rede kurzer Sinn: Lönd doch de andere Mänsche ihri Freud, und wenn ihr sie ned chönd teile, denn müend ihr sie doch ned deswäge afi**e (obwohl gäge en rächte fi** sicher niemer öpis ii z wände hätt, @Ginger

).
Moralapostel het niemer gern, also verpiss ich mich jetz schleunigst wieder und widme mich mim geile huere Apple Powerbook, woni doch soooo fest bruche tuene, will de 3 Jahr alt Vorgänger mine Asprüch würklech nüme gnüegt... oder sind's tatsächlech nur d Asprüch vo Apple, Microsoft und Co gsi?? ...
PS: Happy Valentine's Day, Ganesha!

May I be your Valentine?