Weihnachten?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Titali

Beitrag von Titali »

ja industrialsun, so ist weihnachten schön...

ABER was ist wenn, man keine familie hat oder sie nicht mehr sehen will???

dann wird weihnachten zur einsamsten zeit des jahres - kein wunder bringen sich viele in dieser zeit um :shock: :roll: :shock:
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

Es gibt, wie ich der Zeitung ( 20min.ch ) entnommen habe einen Mann in UK oder Amerika... bin mir nicht mehr ganz sicher, der jeden Tag seit etwa 6 Jahren ( oder mehr... Zahlen ned mehr so präsent )
Weihnachten auf EGO feiert ^^ lol :D

Naja ich werd nach dem Mittagessen mal nach Quelle suchen ^^
Krankes Schwein :D

En guete!
*.* Dont' Panic! *.*
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

Zitat...
--------------------------------------------------------------------------------

Der wahre Sinn von Weihnachten (der Weihnachtsmann oder Jesus Christus?) hm, ich weiss nicht, was ihr von gechannelten Botschaften haltet, aber ich finds Christus worte sehr passend (hm, mir kommt mal wieder der glaube in den sinn - weil wir den glauben verloren haben, scheisst uns diese zeit auch so an ):

Aso i find das het rein gar nigs mit em glaube ztu ob di aschisst oder nid..mir, dmensche machet das fescht immer unerträglicher will jede und jedi wo irgend en profit chan drus schloh das au ohni wimpere zucke macht. So behämmert wend scho afangs oktober chrischtbaumchugle und deko für de "matrialistisch stuss usgisch"..i selber hans schöön gfunde damals, nid wegem jesus sondern wegem engel wo üs gschenkli bracht het..so wie de osterhas üs deili..aber jetzt bini denki mal riifer und bi i dere ziit mit de eltere am esse und meh nid.... aber i respektiere alli asichte vo dere geldmacherei..aber he ja klahr gits selbstmörd a dem tag wie a keim andere..aber stell dir wienachte in süd amerika vor oder imene land wos um die ziit süttig heiss isch und kum en chrischtbaum inere wohnig stoht..i dene länder fiirets eifach jesi geburt und so brüch wie mir hend gits chum dört..aber egal..i finds nur scheisse das a wienachte üsi stammbeiz zue het..hehehe..de rescht ähm...na ja..frei am mäntig ..das isch der hammer:-))) aber suscht...i mag die ruhig stimmig und alli sind so arschfründlich i dere ziit..au wend vil gspillt isch findis no cool das suscht ir schwiiz nüm so vil fründlichi und gsundi ufgstellti mensche het:-) es het no..aber es werdet immer weniger...jesus mach was...liebe gott hilf üs*lach*..aso piis und hebet es gemühtlichs fescht...und ja villicht ziender euch nid zvil droge ine am 24igschte*lol*:..hehe...amen und hmmm...de schmuzli
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

Titali hat geschrieben:ja industrialsun, so ist weihnachten schön...

ABER was ist wenn, man keine familie hat oder sie nicht mehr sehen will???

dann wird weihnachten zur einsamsten zeit des jahres - kein wunder bringen sich viele in dieser zeit um :shock: :roll: :shock:
Das isch scho so, aber was isch de när d Schlussfolgerig us däm: nümme Wiehnachte fire das sech die einsame Lüt nid no einsamer füehle? Cha ja nid d Lösig si...
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

i nütze die ziit au um mit de familie ziit zverbringe.....da alli frei händ und sodemit relativ guet gwährleistet isch das au all ziit händ. Gschenkli ziit isch be üs au verbie, wenn den was chlises was aber über sganze jahr chli so isch....

megem alleige si, das isch ja logisch! wenn en person liebii lüt verlore hät - und sodemet ellei isch - den wirbelt wienachte nunmal erinnerige uf, z.b. "ach vor 3 jahr simmer alli no zäme gsi am 24te und jetzt isch alles verbie".....gseh ich ja au so das das Schlimm isch, wie am geburtstag au oder wen me sache gseht wo ein a die "verstorbene" persone erinnered etc.....das isch en kampf wo ned nur über dwienachte gaht, döt ischs eifach bsunders ufwüelend würdi mal säge....und was do sicherlich auno en Rolle spillt isch de Winter = chürzeri täg -> weniger sunne.... scho nur im winter passieret me suizid als im sommer....

vorschlag: all wo ellei sind fiirez zäme Winachte, es BIG Christmas Fäscht....döt chönd au lüt wo am hungere sind etc go ässe/fiire...was au immer......me cha die mensche a dem datum ja zämefüere....anstatt das die alleige im zimmerli vorem bäumli versuured.... :?
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Titali

Beitrag von Titali »

ChriSmoS hat geschrieben: vorschlag: all wo ellei sind fiirez zäme Winachte, es BIG Christmas Fäscht....döt chönd au lüt wo am hungere sind etc go ässe/fiire...was au immer......me cha die mensche a dem datum ja zämefüere....anstatt das die alleige im zimmerli vorem bäumli versuured.... :?
yes, das isch im Chessu@bnc-town möglich :lol:
industrialsun hat geschrieben:Schlussfolgerig us däm: nümme Wiehnachte fire das sech die einsame Lüt nid no einsamer füehle? Cha ja nid d Lösig si...
sicher nid, habe ich auch nicht so gemeint... aber mitgefühl entwickeln und an alle denken, denen es schlechter geht! weihnachten soll(te) ja eigentlich das fest der liebe und des mitgefühls sein!
Titali

Beitrag von Titali »

Käpten Hirni hat geschrieben: ..aber stell dir wienachte in süd amerika vor oder imene land wos um die ziit süttig heiss isch und kum en chrischtbaum inere wohnig stoht..i dene länder fiirets eifach jesi geburt und so brüch wie mir hend gits chum dört
hey du, gang mol uf asie... dört fiirets sie gar nix xmas @ buddha & hindu... das gits dört nid!!! nur i de touriortschafte, dört findisch scho mal chli wyhnachtsdeko und e santaclaus am schwitzem am strand (und die hanget im märz de immer no) :wink: ich bin letschts jahr ar wyhnachte in thailand am beach gsi - mega schregi stimmig gsi - niemer het würklech möge fiiiiire, ganz komisch gsi uf üsere insle! aber min händ äuä katastrophe gschpührte, wo am 26.12. sich zutreit het!!!

gruzzi titali***
olli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 242
Registriert: Do 23. Sep 2004, 11:29
Wohnort: couchsurfer - lives where space is!

Beitrag von olli »

mir fällt auf:
ich kenn den sinn vieler parties auf die ich gehe auch nicht...
;-)
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

@ titali

he, das ha nid ig gschribe! das isch dr traumtänzer gsi! :wink:
Titali

Beitrag von Titali »

@industrialsun: ooooooops & sorry :oops: cha passiere, wenn meh büglet und im forum schriebt :wink:

kiss to you... titali***

p.s. mann, find kei guete avatar, bi so wenig spicher!!!
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

ChriSmoS hat geschrieben:i nütze die ziit au um mit de familie ziit zverbringe.....da alli frei händ und sodemit relativ guet gwährleistet isch das au all ziit händ. Gschenkli ziit isch be üs au verbie, wenn den was chlises was aber über sganze jahr chli so isch....

megem alleige si, das isch ja logisch! wenn en person liebii lüt verlore hät - und sodemet ellei isch - den wirbelt wienachte nunmal erinnerige uf, z.b. "ach vor 3 jahr simmer alli no zäme gsi am 24te und jetzt isch alles verbie".....gseh ich ja au so das das Schlimm isch, wie am geburtstag au oder wen me sache gseht wo ein a die "verstorbene" persone erinnered etc.....das isch en kampf wo ned nur über dwienachte gaht, döt ischs eifach bsunders ufwüelend würdi mal säge....und was do sicherlich auno en Rolle spillt isch de Winter = chürzeri täg -> weniger sunne.... scho nur im winter passieret me suizid als im sommer....

vorschlag: all wo ellei sind fiirez zäme Winachte, es BIG Christmas Fäscht....döt chönd au lüt wo am hungere sind etc go ässe/fiire...was au immer......me cha die mensche a dem datum ja zämefüere....anstatt das die alleige im zimmerli vorem bäumli versuured.... :?
Ja gsehni genau so! I meine wenn öpper nid würk Lust uf Familiegroove oder Party het chaner ja bire Aloufsteu wie are Gassechuchi luege ob me nid chanes Wiehnachtsfescht organisiere oder bi öppisem wo scho steit mithäufe. I gloube es git ja scho es paar so Projekt. :-)
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

also i weiss au ned warum..aber finde so die advents/wiehnachtsziit igendwie megaschöö..

bin susch eigentlech ned so romantisch veralagt..aber so die liechterdeko uf de strasse gfallt mer de doch besser als zum bispil fasnachtspuppe..

und au wens nüm wie früehner esch..esch amig scho schöö gsi so mitem christbaum,familie zäme si und gschänkli uspacke..naja :oops: :wink:
Antworten