Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
Tribute
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 106
Registriert: Do 16. Aug 2007, 19:13
Wohnort: Lucerne City

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Tribute »

/word @ nicolas

send so ca. mini öberleggige gsi.

Dfrog esch wieso? Mer chonds ez au ned ombedengt drofa ob 20 oder 40 stoz, wens en party esch woni ombedengt wot goh =)
Aber velecht hätti scho die eint oder ander sause loh ond wär deför en anderi gange, hätti d'priise im vorfäld gwüsst. korrekt.

Aso wieso ned eifach med offene charte spele orgs?
Ech glaube son party esch recht guet planet dasme ned ersch 10 minute vor türöffnig de itrittspriis weis.
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von psyfreak »

wieso den Eintrittspreis nicht angeben?!?!
Lieber Diskussionen am Eingang??? ](*,)
''wassss!?? ihr wend so vill iitrett?''
''hey nei voll die abzocke''
''scheisse, ha gar ned so vill gäld debi!''
''weisch wa, chom mer fahred det ane, det esch günschtiger. Und tschüss''

so Diskussione send sofort überflössig, wenn als Org. de Priis im Vorfeld bekannt gisch! oder beni total falsch?

be also au scho ufem Parkplatz bim Kolleg im Auto blibe, weli ha müesse säge, boah 60 Stei send mer zvill!

Durchschnittsausgaben für eine Party (1 Nacht): ca. 100.-

KeiFantasieFürName hat geschrieben:wow 200 stuz usgäh anere party... ok kenne au so lüt

ich gibe meischtens öbbe sovill us:

zug; gleis 7 oder halt 10-30 franke hi und zrug
itritt 10-20 franke meischtens
bier; vom coop, 6-10 franke

eigentlech nie meh as 50 stuz ussert de itritt isch türer
wäge dir hets ade Bar immer förigs! O:) O:) *duckundweg*
Bild Bild and Bild
Benutzeravatar
SalüDeFish
Beiträge: 38
Registriert: So 31. Jan 2010, 15:06
Wohnort: Luzern

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von SalüDeFish »

psyfreak hat geschrieben:wieso den Eintrittspreis nicht angeben?!?!
Lieber Diskussionen am Eingang??? ](*,)
''wassss!?? ihr wend so vill iitrett?''
''hey nei voll die abzocke''
''scheisse, ha gar ned so vill gäld debi!''
''weisch wa, chom mer fahred det ane, det esch günschtiger. Und tschüss''

so Diskussione send sofort überflössig, wenn als Org. de Priis im Vorfeld bekannt gisch! oder beni total falsch?

be also au scho ufem Parkplatz bim Kolleg im Auto blibe, weli ha müesse säge, boah 60 Stei send mer zvill!

Durchschnittsausgaben für eine Party (1 Nacht): ca. 100.-

KeiFantasieFürName hat geschrieben:wow 200 stuz usgäh anere party... ok kenne au so lüt

ich gibe meischtens öbbe sovill us:

zug; gleis 7 oder halt 10-30 franke hi und zrug
itritt 10-20 franke meischtens
bier; vom coop, 6-10 franke

eigentlech nie meh as 50 stuz ussert de itritt isch türer
wäge dir hets ade Bar immer förigs! O:) O:) *duckundweg*
chum ihr zocked mich doch alli ab XD wie letschtmol de zigiautomat wo mis geld nimmt und mir kei zigis gid... und plötzlich will keine vo de mitarbeiter wösse wie mer de geldabzockerchaschte ufmacht.. >.< und denn no garderobezocki... wo der wenn du dumm bisch jedes chleidigsstöck einzel berechnet.. und wiiter gohds ufm wc... det muess mer mit 10ner nötli füdli butze XD wills kei wc-papier hed.. sowiet ganz guet aber negschti falle... es bi aldi för -.50 getränk ih de clubs för 8.- verlange... (orange saft oder so gmeind XD) und denn taucht die musik uf mit de unterschwellig nochricht dass mer am KRIMSKRAMS-Stand no chetteli und ufnaiher kaufe muess... und ih vollnarkose vom ambiente stämpfelisch dich d'nacht döre und merksch gar ned dass du dies ganze geld för mittelalterlichi konsumgüetter usgisch demit au schön fit blibsch.. und will die doofnase nur es gleis7 hed muess sie auna de haiweg zahle.. >>ENDE SATIRE<< ok vellecht ned unbedingt en SATIRE XD mir egal... mir langwilig sorri för de eigetor-spam. XD LOL
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist.
wenn du redest - sind sich ale sicher.
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von BuddhaNature »

Von 19 Parties kommendes Weekend gemäss MF, stehen bei 8 der Eintrittspreis drin.
Dh bei knapp 50%

Bei den everyweek Club's ist's eher selten angegeben.

Ich bin auch für transparenz. Nicht nur im Preis, eigentlich in allem was einem interessieren könnte.

Und wenn ich mal jemand einlade, dann trifft mich der Preis natürlich grad mehrmals. Hab auch schon nach dem Preis gefragt im Vorfeld und keine Antwort erhalten.
Finde dies schon noch wichtig, gerade für junge Leute mit weniger Geld (welche ja auch die Hauptclientel sind).
Auch für eher alternative Leute, welche nicht mit verlöcherten Jeans rumlaufen weils grad in ist, sondern welche halt auch gerne tanzen kommen und nicht so gut betucht sind im Portemonnaie.

Eine gute Idee fände ich auch wenn man den Preis nach einer gewissen Zeit reduzieren würde. Also wenn jemand erst am Morgen eintrudelt, hab ich wenig Verständnis für die Bezahlung des vollen Preises.
GEH DEN WEG DES HERZENS

Vada

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Vada »

Also ich finds au guet wäni de Itrittspris scho vorher weiss, denn chamer sich druf istelle wieviel Geld dasmer mues mitne.

bide klinere Outdoors /Illegale Partys dete choschts ja selte me als 20 Stutz da chamer sich ja überrasche la.

WAsi schlimm finde, sind Lüt, wo kä Geld mitnehmed vilicht 20 Stutz und denn diä ganz Party lang gönd go schnorre!. Isch voll müehsam, han au scho so eine erlebt, am Schluss hani müese Abstand ne vo dem und eifach mal säge ez isch Schluss denn ischer no hässig worde.
E Party choschtet nunmal chli Geld, und wer kä Geld hät de bliebt halt dihei und spart zerscht oder gaht go schaffe ;) Han au scho ufem Acherberg erlebt, dass eine mit mir vorem Igang gsi isch und grad no 15 Stutz gha und das isch e grossi Party gsi, dänn hätersich no mega beschwert ade Kasse wiler de Itritt nöd hät chöne zahle........... ](*,) ](*,)
Zuletzt geändert von Vada am Mi 17. Mär 2010, 11:55, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
SalüDeFish
Beiträge: 38
Registriert: So 31. Jan 2010, 15:06
Wohnort: Luzern

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von SalüDeFish »

Vada hat geschrieben:Also ich finds au guet wäni de Itrittspris scho vorher weiss, denn chamer sich druf istelle wieviel Geld dasmer mues mitne.

bide klinere Outdoors /Illegale Partys dete choschts ja selte me als 20 Stutz da chamer sich ja überrasche la.

WAsi schlimm finde, sind Lüt, wo kä Geld mitnehmed vilicht 20 Stutz und denn diä ganz Party lang gönd go schnorre!. Isch voll müehsam, han au scho so eine erlebt, am Schluss hani müese Abstand ne vo dem und eifach mal säge ez isch Schluss denn ischer no hässig worde.
E Party choschtet nunmal chli Geld, und wer kä Geld hät de bliebt halt dihei und spart zerscht oder gaht go schaffe ;) Han au scho ufem Acherberg erlebt, dass eine mit mir vorem Igang gsi isch und grad no 15 Stutz gha und.. und das isch e grossi Party gsi, dänn hätersich no mega beschwert ade Kasse wägem Itritt............ ](*,) ](*,)

Hahaha de chund mer grad die south park folg in sinn wo mega vell penner nach south park chömed und froged "haste mal klaingeld" XD also isch jo en ahspielig uf dawn of the death XD abr hed etz grad passt...

Also bettelndi lüüt hani nonie erlebt höchschtens kollege underenand wo froged eb mer no geld hed...

Aber ebbe ech meine: es isch de ebbe scho en underschied eb party 20.- oder 50.- choschtet... 30.- meh oder wenigr im portemonnaie ish för mich etz scho en underschied... Drum gang ech nie ah partys wenn ech ned wenigstens 100.- ha und selbscht denn meistens nur wenns grad ih de nöchii isch... Ech gange im monet meistens nur ah max. 2 partys deför richtig... Abr selbscht denn wössd dch gern wievell es choschtet XD

knapp 50% wos ahgend (danke buddhanatur förs nocheluege) momentan... Ish scho ergendwie chli frech??? XD ALSO GANZ EHRLICH ICH BIN NONIE AH NE PARTY OHNi DAS ECH GWöSSD HA WIE TÜÜR SII ISCH odr mind. wie tüür ungefähr... De chamr jo druss schlüsse das wenn mers ned ahschriebt no eher lüüd abschreckt als weder mer vo ahfang ah seid es isch 50.- oder so.. Ned?
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist.
wenn du redest - sind sich ale sicher.
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von psy-co »

Den chönd er erscht nach de Party mozze das sie tür gsi isch /grim /grim /grim /grim /grim /grim /grim !!!
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von 604freund/Psykas »

has au scho erlebt dass lüt ohni geld ane party sind, und zersch hend was müesse verchuafe bevor si serscte bier hend chöne poschte... begriifii also au nid! i han eigentli au meischtens min 100.ä- drbi, nid welis jedesmal bruuche, aber weli eifach wott gnue geld drbi ha falsis bruuche, und wenis denn bruuche roits mi eiegntli au nid, oder emel sehr sälte... bin am samstig mit 60.- weg und es isch scho es komischs gfühl gsi, nacheme 20er iitrit, 2 ade garderobe und em erschte bire sind gad mal dhelfti vom cash weg gsi, und am morge hesch jo na es zuugbillet müesse ha, hani gar nid gern weni eso mues plaane de ganz oobe... wot au spontan chöne öpper iilade wenns grad passt, aber mit 30.- vor mitternacht gaht das nid naja... :?

und beir vo dihei mitneh goht jo au sehr selte i de clubs... drum ufde hiireis oder dihei guet vorwärme 8)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Mirowsky

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Mirowsky »

zuerst kommen sie an die kasse jammern die ohren voll von wegen keine kohle,dann mit einem
gratis eintritt an die partie,man ist ja kein unmensch,erste amtshandlung ...suche einen dealer
kaufe drogen....hmmm wo kommt denn plötzlich die kohle her.....am morgen stockverladen
die frauen blöd anmachen anschliessen das wc verkotzen und am schluss mit der sanität in den
notfall.... alles schon erlebt.....und wie schon gelesen wer kein geld hatt,bleibt zuhause oder sucht
sich eine alternative.....!?
Benutzeravatar
Equirel
dj
dj
Beiträge: 512
Registriert: Fr 13. Okt 2006, 16:24
Wohnort: Berikon AG

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Equirel »

Mirowsky hat geschrieben:zuerst kommen sie an die kasse jammern die ohren voll von wegen keine kohle,dann mit einem
gratis eintritt an die partie,man ist ja kein unmensch,erste amtshandlung ...suche einen dealer
kaufe drogen....hmmm wo kommt denn plötzlich die kohle her.....am morgen stockverladen
die frauen blöd anmachen anschliessen das wc verkotzen und am schluss mit der sanität in den
notfall.... alles schon erlebt.....und wie schon gelesen wer kein geld hatt,bleibt zuhause oder sucht
sich eine alternative.....!?

Haha genial!!! :D
Lockvogel
dj
dj
Beiträge: 517
Registriert: Do 20. Sep 2007, 10:19
Wohnort: Biel

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Lockvogel »

Mirowsky hat geschrieben:zuerst kommen sie an die kasse jammern die ohren voll von wegen keine kohle,dann mit einem
gratis eintritt an die partie,man ist ja kein unmensch,erste amtshandlung ...suche einen dealer
kaufe drogen....hmmm wo kommt denn plötzlich die kohle her.....am morgen stockverladen
die frauen blöd anmachen anschliessen das wc verkotzen und am schluss mit der sanität in den
notfall.... alles schon erlebt.....und wie schon gelesen wer kein geld hatt,bleibt zuhause oder sucht
sich eine alternative.....!?
genau so isch äs! Han ganz seltä öppert erläbt, wo hät günschtiger inä wöllä, aber nochher au kei gäld ka hät für drogä, bier etc. So lüüt händ eifach kei ahnig, wasäs heisst, ä party uf bei z stellä!!
So näbäbi, bin au däfür dasmer dä itritt immer ageh duät.....
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)


http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Benutzeravatar
SalüDeFish
Beiträge: 38
Registriert: So 31. Jan 2010, 15:06
Wohnort: Luzern

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von SalüDeFish »

Mirowsky hat geschrieben:zuerst kommen sie an die kasse jammern die ohren voll von wegen keine kohle,dann mit einem
gratis eintritt an die partie,man ist ja kein unmensch,erste amtshandlung ...suche einen dealer
kaufe drogen....hmmm wo kommt denn plötzlich die kohle her.....am morgen stockverladen
die frauen blöd anmachen anschliessen das wc verkotzen und am schluss mit der sanität in den
notfall.... alles schon erlebt.....und wie schon gelesen wer kein geld hatt,bleibt zuhause oder sucht
sich eine alternative.....!?

Jetzt weiss ich wo miis geld ah jedere party ligge blibt... es sind DIEBE underm Partyvolk..

nei neii spass..

ich bin voll NED för so lüüd.. aber irgendwie muess mer scho sägä: so eifach durch s'lebe wie die - gönd ned vell =P
wenn du schweigst - denken alle das du blöd bist.
wenn du redest - sind sich ale sicher.
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Flying_Fish »

Mirowsky hat geschrieben:zuerst kommen sie an die kasse jammern die ohren voll von wegen keine kohle,dann mit einem
gratis eintritt an die partie,man ist ja kein unmensch,erste amtshandlung ...suche einen dealer
kaufe drogen....hmmm wo kommt denn plötzlich die kohle her.....am morgen stockverladen
die frauen blöd anmachen anschliessen das wc verkotzen und am schluss mit der sanität in den
notfall.... alles schon erlebt.....und wie schon gelesen wer kein geld hatt,bleibt zuhause oder sucht
sich eine alternative.....!?

gefällt mir!..;)
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Indigo »

@ Suncollector: =D> da du mit deiner ehrlichen schilderung das "i" getüpft hast.

auch der vergleich mit der migros sitzt (bin übrigens auch jemand der sich darüber nevt, dass künftig der preis nicht mehr auf dem produkt figurieren soll). doch wie bitte, kann man sich gegen solche entscheide eines mammutkonzernes wehren? letztendlich überhaupt nicht :-( ... .

was parties betrifft, bin ich jedesmal froh darüber, wenn eintrittspreis und time-table klar angegeben sind. das vermeidet spekulationen, gar enttäuschungen und schont auch manches portemonnaie, sei es an der kasse wie an der bar.

@ Mirowsky: sry, aber solche typen würde ich als security oder veranstalter am kragen packen und ... 'rausschmeissen.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Vada

Re: Wieso wird de Itrittspriis vo Partys so selte ahgeh?

Beitrag von Vada »

Jep genau es gaht nur ums Geld...........

@ Mirgros.. ich mit mine schlächte Auge finds voll müehsam, wäni de Pris mues irgendwo go sueche am Gstell! Grummel...
Antworten