ja aso han nöd welle säge, dass grossi partys nöd geil seged. ich han sehr gern grossi partys.supercell hat geschrieben: es isch nid brunz... DU findsch das brunz! oder sind die lüt wo det sind alli brunz und huere duble? I bi scho a parties xi mit mit meh als 5000 lüt und ha det wohl familiäri erlebnis gha und vel meh spirit xeh und gspürt als ade meischte chline parties.
I finde das a grössere Events vel me spirit vo verschiedenschte mensche zämechont als a chline, a chline parties gots ja eh emmer nur um eis... aber lömer das.
Anhand vo Fotos d stimmig zbeurteile isch sowiso schwachsinn... Selber gspüre und erlebe und nacher drüber urteile isch s einzig wahre anstatt vo vorne rein z verurteile![]()
und wen en Act grad mitem drum oder de E-gitarre oder was au immer voll am abrocke isch und stimmig grad ufnes maximum ufereglet, wo luegt me de häne?![]()
peace
das mit de bildli isch symbolisch gmeint; und ich finde au nöd grad, dassmers sött vebüüte, zum dj zluege.
was ich sehr unschön finde isch die "pavian mässigi" entwicklig wo grosseteils im gang isch. da paar biispiel wonich meine:
-lüüt mached musig zum erfolg ha und "respect" überzcho
->lüüt wo musig mached bzw ufleged, wärded zum teil scho fascht als besseri mensche agluegt (so analog zum verhalte vome teenie, wo spice girls fan isch)
-unter "musiker" oder sägeme besser produzente herrscht zum teil mega dstimmig: wer hät de länger.... (so wie be de pavian)
-mit eme krasse bass werded dlüüt zum schreie bracht.
-dadruf, mit krasse bäss dlüüt zum schreie zbringe wird meh wert gleit, als irgend e "sinnvolli" ussag oder emotione id musig zbringe und dlüüt ufe reis mitznäh
-> dlüüt verlanged daruf abe au immer meh nach krasse bäss und sind nöd würklich fähig oder, besser gseit, sind nöd interessiert dra, emotione oder "sinnvolli" ussage us de musig zschöpfe.
ich behaupte, dass all die pünkt, die entwicklig, UNTER ANDREM vo dere "kommerzialisierig" gfördered werded. wenn musig für geld, erfolg, respekt oder suscht was egomans produziert wird, wird au zwangswiis mit de ziit immer weniger wert uf gfühlsgehalt gleit; viel meh mussme dann logischerwiis druf luege, dasses de lüüt, em konsument, gfallt (masseabfertigung, flüüsbandproduktion). und dass ghörtme uuhuerre übermässig krass - viel musig isch eifach us geltigssucht gmacht. und das lockt miinere meinig nah au immer mah lüüt a, wo eifach am "gorillamässige" party mache interessiert sind: viel bier, viel schreie, viel pfiffe, viel nach führe luege, viel service.
was dadurch verlore chönnt gah/zum teil au verlore gaht, isch ebe das herzliche, spirituelle. nöd dasses nöd au herzlich chan sii, zäme dsuufe, zschreie und eifach es geils festli zha... ich rede vo meh... ich rede vo verschmelzig.... vo reise... vo trips.... vo orgasme.... vo intensive erfahrige, wo über "eifach e geili pary" hinweg gönd und trilliarde mal krasser und ussschlaggebender sind. und au davo , das gmeinsam anere party zerlebe, indem mer zum biispiel ebe enand id auge luegt, mitenand was "id luft ussended". wenn all eifach nur nach füre lueged, in erwartig jetz vom dj befriedigt zwerde, isch das fascht nöd möglich.
söttig erfahrige sind a vielne partys zimli schwer zerreiche, grad wenn immer so dubbelifullon lauft... sind schwer zerreiche/zerlebe, wenn musig lauft, wo für geld gmacht wird (-->kommerzialisierig).
und zudem isch alles was ich da schriibe nur miini menig, so @brunz