Remember Goaparty

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Interesse an einer remember Party

Super Idee!! Bin sofort dabei und helfe auch gerne mit!!
57
50%
Super Idee!! Bin sofort dabei, aber nur als Gast!!
30
27%
Warum nicht...
9
8%
Nööö... Muss nicht sein...
17
15%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 113

chrüsimüsi

Re: Remember Goaparty

Beitrag von chrüsimüsi »

let's jam
n-smile_2571.gif
jihaaa
was ist so lächerlich wie den Tod zu ersehnen, wenn dir die todesfurcht ein unruhiges leben bereitet?
piraña

Beitrag von piraña »

ät die plattenspieler-befürworter:

wie meint ihr das mit den plattenspielern?
und warum?
und wie lange schon?

in meinen augen hat remember nichts mit der art des geräts zu tun, auf dem der sound abgespielt wird. das geilste, alte set hab ich von dats gespielt bekommen, und es war mir damals schon egal, ob der sound vom plattenspielern, dat, tapes, oder was auch immer herkam. entweder er erreichte mich, oder nicht. was den alten spirit angeht, der ist jetzt noch vorhanden, in jedem von euch - öffnet eure augen und eure seelen für die wunderschöne natur und die menschen, die auch wunderschön sein können, wenn man/frau richtig hinschaut. geniesst die momente, die ihr geniessen könnt, dann wird es egal, was für musik das läuft. für mich hat das trennen zwischen plattenspielern und anderem nichts mit dem alten spirit zu tun - es ist in meinen augen eine eher neuzeitliche erscheinung, die sich aus mir unbekannten gründen in den köpfen gewisser eingenistet hat, die womöglich schon damals nicht für den alten spirit offen waren. es liegt echt an jedem/r, selbst mal über die bücher der eigenen einstellungen zu gehen. ihr tragt alle zum neuen spirit bei, der irgendwann einmal auch der alte spirit sein wird. ob ihr einen positiven oder herumnörgelnden wählt, das liegt in eueren händen (und füssen).

sorry, ät die, die sich angesprochen fühlen sollten - wie wärs mit überdenken?

genug herumgemotzt - ich geh ja schon, ich alter sack :oops:

PS: cosmix war superspecial, genauso wie die tonii-guido-teknee-navan-ära. never forget! danke allen, die da und sonst wo auf der welt jemals waren, des spirits wegen, und nicht wegen der live-acts und sonstigen niederen beweggründen.
Cat
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cat »

piraña hat geschrieben:was den alten spirit angeht, der ist jetzt noch vorhanden, in jedem von euch - öffnet eure augen und eure seelen für die wunderschöne natur und die menschen, die auch wunderschön sein können, wenn man/frau richtig hinschaut. geniesst die momente, die ihr geniessen könnt, dann wird es egal, was für musik das läuft.

ihr tragt alle zum neuen spirit bei, der irgendwann einmal auch der alte spirit sein wird. ob ihr einen positiven oder herumnörgelnden wählt, das liegt in eueren händen (und füssen).

sorry, ät die, die sich angesprochen fühlen sollten - wie wärs mit überdenken?
*schmunzel* ...das häsch wunderschön xeit, danke! Dini Uussag betrifft ja nöd nu dä Partyspirit, sondern eigentli chamer sie uf die ganz Wältlag aawände. Sicher isch hüt alles anderst als früener und das söll ja au so sii. Alles entwicklet sich, au mir. D'Sunne schiint jede Tag uf ä nöii Ärde. Aber d'Iistellig däzue macht's uus!

Free your mind and your ass will follow! =D>

...und jetzt schwing ich mich mit em "positive mind" im Härz und guetem Sound i dä Ohre in Sattel und entschwinde in chüehle, na dunkle Morge use go schaffe...

Wünsch Öi allne en schöne Tag!
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Anditronik
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Anditronik »

in vorbereitig!
abflug termin 15.3.08
damol au dusse im wald und nümm i somene abgf. club hehe
sind grad ide bewilligungsspirale acho
meh infos geets bald
:-({|=
und denkt daran wir müssen vor nichts Angst haben,ausser das uns der Himmel auf den Kopf fällt!

Blacklightdeco http://www.facebook.com/pages/BlackLigh ... 3965168421
Musik http://www.beatport.com/release/voices- ... ban/979108
LED GROW Uv lights -> http://www.ct-lighting.ch
Videos/SoundS -> http://www.youtube.com/user/Anditronik
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

@pirana

stimmt scho was du seisch bis zume gwüsse punkt.

für mich jedoch isch dmusig en sehr massgebliche faktor...

ganz klar hängts bis zume gwüsse punkt vo de gmüeter vo de mensche ab, was für e stimmig a partys herrscht. zume sehr grosse punkt, vor allem ufem dancefloor, hängt das aber au vo de musig ab. ich chan mich ufem dancefloor, wo sich für mich de grössti teil vom spirit ufhaltet/abspielt, eifach nöd würkli entfalte, wenn brunzmusig lauft. ich mein ich stah logisch nöd die ganz ziit mit bösem blick am rand, fallses mir nöd gfallt... ich ha au be brunzmusig ämmel freud ade lüüt, wenn sie freud händ und positivs ustrahled.

nur bezeichne ich als würklich geili party shco chli was anders als das. da muss dmusig für mich geil sii... es muss mir ifahre und mich igendwie fordere oder susch aspreche. ich muss uf e art chönne mit de musig interagiere (wenn so wilsch) dass ich au uf würklich ifaahrendi art mit de lüüt chan tanze und szwüschemenschliche fordere/ de spirit zelebriere. wenn "nur" dlüüt geil sind, dann isch das natürli scho au sehr geil, es isch dann eifach kei würklich geili party nach minre definition, sondern eifach es geils träffe.

nöd das es geils treffe nöd sehr geil wär, für mich isches immerno grund gnueg a "goapartys" zgah. ich wür au no gah, wenn dmusig no veschissener wär, ebe halt zum lüüt treffe. aber so e richtig geili goaparty, mit richtig geiler musig isch eifach was völlig anders und für mich im normalfall halt scho was extrem viel grössers.. .igendwie meh halt, nur scho, well e goaparty au es treffe beinhaltet... es isch eifach no meh.

und das zbewahre und au mal ordentlich defür zmotze, findich scho in ornig. klar isch motze nöd de besti weg, aber ab und zue isch de unmuet halt eifach gross und dann musses igendwie use. und immer no besser motze, als unkritisch alles anäh.

grad ide jetzige situation, wo minre meinig nah huerre viel verschisseni musig lauft. musig wo imho eifach nöd zu dem ganze spirit und dem was mir so wichtig isch, passt, wo meh enre kokainmentalität und unverarbeiteter verzwiiflig entspricht. wie ich ämmel au beobachte, zieht so musig au immer anderi lüüt a, mit dene so treffe immer weniger speziell und au immer brachialer werded. nöd dass ich was geg "anderi" lüüt het, überhaupt nöd, aber ich denk jedem isch mehr oder weniger klar, was passiere wür, wännmer jetz anstatt "goa" wür gängschterhiphop laufe lah. und ich finde so was i die richtig passiert zum teil. kaputti musig zieht kaputti lüüt a. es isch iisy wenn kaputti lüüt chömed, es isch sogar guet, dann chönnd sie sich villicht chli heile... aber wenn zuu viel chömed, dann gaht was kaputt und es ended in kaputtheit, die heilendi würkig isch weg.

natürli isch "remember" nöd de einzig weg. würmi au aschiisse wenn nur no remember laufe wür. wasi aber wichtig find, isch psychedelik. wenn dmusig psychedelisch isch und hii und da villicht mal no gfühlvoll, dann chan eigentlich diesbezüglich nümm viel schief gah.

leider kenned viel lüüt a "goas" minre meinig nah psychedelik gar nöd.. sie wüssed nöd, was das bedüütet und was füre uuhuerre ungemeini chraft imne psychedelische tanz liit. wie sölleds das au, wenn so viel unpsychedlischi musig lauft? ich find die entwicklich richtig normali konsumwelt eifach nöd guet (jetz vor allem uf musig bezoge). be psychedlischer musig mussmer sich als "afänger" villicht mal no chli astränge, oder sich befreie... mer muss was mache, halt ebe igendwie mit de musig interagiere. be vieler unpsychedelischer musig uf die hüt gsetzt wird, mussmer das nöd. mer wird eifach mit bass und breaks überfluetet. dmusig isch churzlebig und lebt lediglich vo de schuubige teil, wo nach de breaks isetzet und so no de hinderletscht verschlosseni siech igendwie berüered/zum mal churz abgah bringt. dass dmusig no wiitergaht, also, dass nach de breaks no meh cho chan, als eifach en schuubige teil, dass öpis chan ufbaut werde und eim somit in anderi welte buxiere chan, das hätmer igendwie vergässe. und das isch verdammt schad...
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

nur bezeichne ich als würklich geili party shco chli was anders als das. da muss dmusig für mich geil sii... es muss mir ifahre und mich igendwie fordere oder susch aspreche. ich muss uf e art chönne mit de musig interagiere (wenn so wilsch) dass ich au uf würklich ifaahrendi art mit de lüüt chan tanze und szwüschemenschliche fordere/ de spirit zelebriere. wenn "nur" dlüüt geil sind, dann isch das natürli scho au sehr geil, es isch dann eifach kei würklich geili party nach minre definition, sondern eifach es geils träffe.

Das gsen ich au so und chli konstruktivi Kritik isch würklich mal nötig.
Mir fehlt oft "d´stilli" im Sound, de Sound empfin ich oft sehr härt,
und scho fascht agresiv schnalllabig, ich vermisse eifach, S´flüge.
Oft hat mini Gaist gar kai Zit ,sich richtig uf dmusig izla.
Und wan mer dan mal schön im sound drinn isch: "Zack bum" DJ wachsel und wider wachsel...
Musig söll minere mainig na -vorallem de gaist- arege, und so de verstand abschalte.
Musig komunniziert das, was mir nöd chönd beschribe, aber mir fühleds wanns "klingt" i de ore.
Mir labed inere extremschnallabige Gselschaft und das übertrait sich offesichtlich au uf
de Sound. Schnaller und herter halt.
Und das isch würklich schad!
Will mer ja a Partys gat zum (au wans paradox tönd) obenabe cho.
De Sound muess eim gfange ne, und füere. Und das isch ja wohl machbar.
Bi dere Riese Uswal a guetem Sound, und wans Alte isch!
Und suscht müend mir halt aifach en Tanzstreick ifüere.
Dan stönd alli am Rand fo de Tanzflechi umenand, und Gwagglet chli for sich ane,
jede i sim Filmli.
Bis de uflait wo sich en schaiss um sin Stolz,Asehe,karierre,Portmone interessiert.
Dan hat er namli au de Chopf/Herz frei, für seinzig wichtige, namlich guete Sound dzmache, und au mal öpis riskiere, d´lüt us irem "Filmli" hole.
Aber das chunt sicher na, au DJs sind nur Mansche :-D und es git ja zum glück vili gueti mit na vil vil potential...
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
piraña

Beitrag von piraña »

Anditronik hat geschrieben:in vorbereitig!
abflug termin 15.3.08
meh infos geets bald

...ändlich öper wo macht, statt z motze und schnorre - oder es gar vorzmache...
Cat
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cat »

Anditronik hat geschrieben:in vorbereitig!
abflug termin 15.3.08
meh infos geets bald
Bild
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

ja, ganz klar isch mache no besser als schnurre... was aber nöd bedüütet dass schnurre nöd au guet und vor allem wichtig isch. natürli isches da sehr hilfrich wennmer ämmel uf chli offeneri ohre treffe wür.

nur leider bin ich am 15.3 nümm da, da bini in indie...

ganz abgseh devo mach ich ja, ich mach ja musig... partys hani bis jetz no kei gmacht, welli kei partyverastalter-natur bin. de einte liit meh seine und de andere meh sandere... wobii i dere situation fühl ich mich würklich scho zwunge igendwann afange partys zmache.
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Kollegoli ich würd sogar mithelfe :P

...muesch mi nur fräge!!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
piraña

Beitrag von piraña »

...hei, oli, jetz hesch üs eine ibrockt...
...sobald du us indie retour bisch unds zauberhäxli vo thailand, nämmer emol kontakt uf, und düend emole drüber schnorre, was es brüchti, um es soundmässig psychedelischs fäschtli z schmeisse...
...es isch nämli garnid en grossi häxerei, wemmer es paar lüt zämmehet, die au chli öpis vo sich würdit gä - sigs numme zit, bereitschaft d bar z schmeisse, deko, oder au sound lo laufe - was au nid weniger edel isch, als die räschtliche ufgäbeli...und wenn mer scho dra sind, im alte spirit z folge, so sett doch de gwünn - oder de verluscht denn au allne hälfer öppe zuglich zguet cho...es chan mir niemer verzähle, dass mer en tuusigfränkige lifeact brucht, und die ade bar nor en zähner ufd stund hend-bi allem reschpäggt für die zit, die en musiker inverstiert - was fair isch, isch fair...susch hemmer es verhältniss wie vom manager zum normalstärbliche - und das isch doch genau das, was ide hüttige szene so oft de fall isch...
...wenn mer das nümme wend unterstütze, was grad abgoht (die komisch musikalisch enttwicklig, die oberflächlichkeit, das möglichscht eifach zuedröhne, ohni sich sälber müesse z bemühe) so chamer doch i füf mal nid an party goh einiges zämmespare, ums denn besser z verwände...wenn das einigi möched, denn hemmers schnell zämme, was deko abelangt - du kennsch dä, ich diese und so wieter - und muess nid allerwält-was-si, d aalag sett mer au chönne uftribe, und wenn mer ziit findet zum umemotze und ade partys teilwis stundelang ohni psychedelischem sound umesiffed, de chamer doch die zit au besser vertrödle, i dem mer amene wochenänd sälber öpis mached...

...oder simmer da z fuul dezue, oder gar dezue beruefe, nor als dj und act dur d wält z schtriele, und zwüschedüre chli umemotze :-k :-s
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

...und ich ha mini Hilf eigentlich au scho lang abote gha :-k
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
piraña

Beitrag von piraña »

...es sind alli willkomme...

...am beschte en thread ufmache: ich kann...

...und du bella döffsch fo mir us au sound mache :-D
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

piraña hat geschrieben:...und du bella döffsch fo mir us au sound mache :-D
*lach* ...wird mich hüete :n3
schliesslich sölled ja au Lüt cho a die Party...
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

@Kolegolli
Wo bisch dan so in Indie? Bin dan namli au det, flüg nägst Monet uf Goa.

@Pira(schnall nöd wieni das komische strichli uf em n anebring)na
Das isch scho guet durchdacht fo dir und ich weri da sofort debi, und nach Indie au wider Energiglade. :-D
Gründemer doch eifach e aigeni Goanisation.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Antworten