Sportlich?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
psylorg
Gold Member
Gold Member

Beitrag von psylorg »

lol
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

aso rumstampfen bzw tanze isch sehr wohl en sport @augi

han mich ammel nachemene vertanzte wucheend öpe so fescht betätigt wie nach 2 wuche 2x pro wuche basketball. richtigs tanze isch körperlich gseh sehr wohl en sport. vom einte ufs andere bei hin und her wippe, naja... abe richtig tanze scho.
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

Kollegoli hat geschrieben:aso rumstampfen bzw tanze isch sehr wohl en sport @augi
also ich schlüss mich da ganz und gar em Kollegoli aa, sicher isch das au en Sport, es isch zwar ken Olympiadisziplin, aber es isch en nid allne glich möglichi körperlichi Betätigung, also en Sport :-D

jo, und was mach ich so? Ich liiiebe Snowboarde!! und denn ebe shake, usdurend laufe, ame go schwimme, ah ja und bogeschüsse! öppis vo mim Lieblingsding, leider chani ned so oft... Im Sheng Shan Wu bini au es Wiili gsi, han jez aber en Pause igleit und bi mer schwär am überlegge, obi im Juli wieder söll afa..

:-k Hmm, Schach (oder au susch Rätsel) machi au sehr gern, isch zwar ken Körper- aber en Denksport und da hets ja scho mal zwe da wo das au gern spile, mir chönnte mal es Turnier mache, hihi :lol:

Greetz und Sport ist kein Mord, hehe, nur anstrengend, ausser wenns mit Spass verbunden ist :jump:
*singhüpftrallalaa*
kaidun
artist
artist
Beitrag von kaidun »

@zwerg nase
wenn was suechsch fürs innere und glichziitig adrenali wotsch
muesch extremsport mache, wie z.b. skatboarde =P~ ..
da passiert 90% im chopf. wenns ded ned gaht, gahts au suschd ned.
glichziitig eschs de absoluti hammer fürd motorik, und glichgwechtssinn..
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

war früher viel mit dem Skateboard unterwegs und war auch paar mal die Woche im Park am fahren, hat mir leider nicht den "kick" gegeben, wie ich ihn von anderen Sachen wie Bungee, Klippenspringen o. ä. kenne. Wahrscheinlich ist es hoffnungslos mit meinen Ansprüchen. Werde wohl 2 Sachen parallel praktizieren...

Und Sport ist meiner Meinung nach alles, was den Körper so weit beansprucht, was ihn zum Schwitzen bringt. Demnach Gratulation an alle Bauarbeiter unter uns, ihr seid die Spitzensportler (Ich armer Bürogummi)
Zuletzt geändert von Tinnitus am Fr 22. Jun 2007, 10:36, insgesamt 1-mal geändert.
leandros
Silver Member
Silver Member

Beitrag von leandros »

na ja alles eigentlich vo a bis z sollang de körper richtig guet schwitzt :ove: :n4
rotisa ja woifia ke ida to fengari
chef_wouf
Silver Member
Silver Member

Beitrag von chef_wouf »

auso i bi im momänt unsportläch,wägäm lehrabschluss züglä job wächsu etc.
abr bis vor ca 1 jahr bini mega sportläch gsi 2-3mau traning u no joggä.da i im fächtä rächt erfougrich bi gsi!
abr jtz möchti eigäntläch widr afha!u weni no chli übrzügiskraft bruchä;)
Wir sind Sternenkinder und werden eines Tages die Erde verlassen um unsere wahre Heimat zu finden.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

I bi agfrässeni Joggerin... aber nid so hardcore Marathonläuferin. I gniesses eifach am Morge em Sunneufgang entgäge z jöggerle. Denn hetme no si Fride O:)
chef_wouf
Silver Member
Silver Member

Beitrag von chef_wouf »

u wo geisch du de aubä ga joggä!wü i ha vou ke ahnig woni ds bärn wot ga,da i ke lust ha näbä outos etc ds joggä u nid no zersch ma ds tarm nä.u de hesch du viläch ja ä guäti idee
Wir sind Sternenkinder und werden eines Tages die Erde verlassen um unsere wahre Heimat zu finden.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Ja, wenn grad z Mitts ir Stadt wohnsch, isches natürli scho nid so das Wahre. Ds Bärn isch sicher der Aare entlang sehr schön. I wohne chli witer wäg... go viu i Waud, über Hügle, der Ämme entlang...

Aber für mi ds Ultimative isch u blibt eifach de Waud. Im Summer sowie im Winter, wenn aui Böim mit Schnee bedeckt si. Da überchöme mi mängisch Euphorieschüb, wiu eifach aues so schön usgseht...
chef_wouf
Silver Member
Silver Member

Beitrag von chef_wouf »

merci, idämfau findi sichr ä ort;)
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

Kollegoli hat geschrieben:aso rumstampfen bzw tanze isch sehr wohl en sport @augi
ansichtssache. crumpen, break-/streetdance, capoiera ist für mich sport. aber wie du selbst geschrieben hast, ein bisschen wippen und hüpfen nicht.

sport ist für mich, wenn es eine klare willentliche anstrengung braucht, der puls auf mindestens 70% des maximalpulses kommt und das ganze mindestens 30 minuten dauert. alles andere ist wellness oder schwangerschaftsturnen ;)
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
Jonas
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jonas »

huuui da si na ziite gsi früener immer sport gmacht O_o

als chline pfüderi (beni glabs immerna muahaha) hani tennis gspillt 6 jahr lang mhm ergendeinisch hetsmi ufgregt amne bälleli hindenache zsekle :P de hani aagfange grätturne u scho nach 4 jahr hani probs mit de chnüü gha (immer das cheibe stiife lande noch de abgänge) nujooooo jetzt ischs am wucheend umezwirble u longboarde *G* beides geit id bei usser bim einte meh als bim angere wenns hogerab geit :P

ds fuseli
Meenakshi
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Meenakshi »

sport... bräuchte ich viel mehr...

vor allem in meinem alter *grins*

früher war ich oft reiten, misten usw., wie sich das für mädchen gehört hehe. dann fuhr ich einige jahre skateboard, minipipe bevorzugt. aber ein sehr harter sport für eine frau.

danach machte ich ca. 8 jahre klassischen indischen tanz (bharata natyam). ich war durchtrainiert, voll und ganz. nun leider keine lust mehr auf "verein", und regelmässig erscheinen müssen, verpflichtungen, strenge lehrerin ;-)

heute gehe ich gerne auf bergtouren, spazieren, joggen - leider viel zu wenig und auch nicht so "gerne" - mache jeden morgen yoga (und meditation)... frisbee spielen... alle schaltjahre mal badminton im garten... regelmässig jäten und gärtneren... ab und zu aufs velo schwingen...

könnte gerne noch mehr sein... aber auf keinen fall ballsport... das schwierigste ist, sich einen tritt in den arsch zu geben und disziplin zu halten...

move on... schöns tägli...
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

Seckle!

ich renne sehr gern. es isch eifach eso, das ich ned doped will trainiere. d.h. nur wenn ich körperlich xund ond sicher kei krasses dope in mier dinne han. kafi mit igschlosse. das kafi rubt mini chräft. scheiss droge.

mis mittelfristige ziel isch en marathon. egal wo.

mis churzfrischtige ziel isch en 5km stadtlauf.

sowit wie möglich ohni dope, isch klar. mag ned bschiesse.

ah jo, die geile Endorphin-Schüb sind jo s'geilschte am ganze. mängisch hani si noch 20-25min. übercho, mängisch nochere stund.
Antworten