will ändlich schnee - fräd
- Zauberhäxli
- Platin Member

Endlich Schnee, juppiyeeeeh!!!
Für mich hät das öpis meega beruhigends dä Schneeflocke zuezluege. Bin scho als Chind wänns gschneit hät am Fenster gstande und han stundelang usegluegt.
Au dur ä verschneite Landschaft z`stapfe isch öpis tolls. Du ghörsch dä knischernd Schnee under dine Füess, aber süscht isch alles vil dämpfter und lisliger.
D`Landschaft gseht nüm so karg und trurig us wie im äme Winter ohni Schnee. Sie lit behütet under äre wissä Decki.
Für mich hät das öpis meega beruhigends dä Schneeflocke zuezluege. Bin scho als Chind wänns gschneit hät am Fenster gstande und han stundelang usegluegt.
Au dur ä verschneite Landschaft z`stapfe isch öpis tolls. Du ghörsch dä knischernd Schnee under dine Füess, aber süscht isch alles vil dämpfter und lisliger.
D`Landschaft gseht nüm so karg und trurig us wie im äme Winter ohni Schnee. Sie lit behütet under äre wissä Decki.
-
benny
- Silver Member

ich han ja au gern schnee, zum biespiel a härzigi schneegoas..
aaaber hüt het mich das wiise züg absolut agschisse...
de bus isch nöd umegfahre und de zug het so verspötig ka dassi schlussendlich z spaat a miini abschlussprüefig cho bin..
a alli wo de schnee i de lätschte täg abätet hend.. saupack!
aaaber hüt het mich das wiise züg absolut agschisse...
de bus isch nöd umegfahre und de zug het so verspötig ka dassi schlussendlich z spaat a miini abschlussprüefig cho bin..
a alli wo de schnee i de lätschte täg abätet hend.. saupack!
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
- 604freund/Psykas
- Platin Member

absolut au mini meinig! ussert obi als chind emmer am fänschter gstande ben weisi nüme...!Zauberhäxli hat geschrieben:Endlich Schnee, juppiyeeeeh!!!
aber i freu mi emel mega dases gschneit het, schad werder alweg ned länger wie bes am
sunntig lege blibe...! aber i hoffe schwer dases ned de lettscht schnee im flachland gsi esch i dem winter...!
und benny... ich han den ned bäted!
schöne winter na allne, gnüssed doch de schnee wenns ergendwie got, und wenn ned,
warteter beser wedr wegschmilzt...!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

-
biberfreund