määääh....hihi.....aber mjau isch besser
Händ ihr Föteli?
http://www.dideldum.chMauA hat geschrieben:Häsch echt e aschrift? dankä für de tipmüstik hat geschrieben:uf dideldum gits sicher welchiwenn ned de würdi mal de alex (biberfreund) frage de het sicher no fotos wo ned uf de page sind.
da findest du die contacts
http://www.mrsgreen.ch
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
-
biberfreund
Re: Händ ihr Föteli?
Also ich ha keine ir dideldum.ch-Sammlig, sorryMauA hat geschrieben:e schüchi frag.....i brücht dringends föteli vu mir wu i am spile bi u so....het öpert irgendwenn mal eis gmacht?
dankbare, herzhaftä dank:-)
- Gnömlii
- Platin Member

Hey MauA
Ich han au nu einigi fotis vo der und Videos!!nimm der sie mit ad Party das Week!!Freu mi mega kusii
Ich han au nu einigi fotis vo der und Videos!!nimm der sie mit ad Party das Week!!Freu mi mega kusii
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Re: jipaa
juuuupiiiiiGnömlii hat geschrieben:Hey MauA
hihifrä irz hat geschrieben:isch zwar föteliverbot xi ät rümli ät bday
aber ich has nöd chönne lah dini schöne händ z fötele, hät mi fasziniert
d cäme hät au no fötis vo döt wänn mich nöd alles tüüscht! grzli
Re: Händ ihr Föteli?
danke schein für all die infobiberfreund hat geschrieben:Also ich ha keine ir dideldum.ch-Sammlig, sorryMauA hat geschrieben:e schüchi frag.....i brücht dringends föteli vu mir wu i am spile bi u so....het öpert irgendwenn mal eis gmacht?
dankbare, herzhaftä dank:-)Da müesst ich mich scho sehr irre..
Ui MauA, etz isch de Zapfe ab !
Uf dem Föteli gseht me ja genau wie Du de Sound machsch. Etz isch das ultragheim ghüetete Erfolgs-Gheimnis dusse.
Du benutzisch also mit dim Live-act-Computer nöd e normali Muus, sondern e superkrassi hyperfrisierti Riese-Muus mit zig Knöpf und Hebeli und Lämpli, so ultra-ufpeppt, dasme grad 2 Händ brucht, zum sie bediene... ! ! !
Das isch eigentlich es richtigs Kunsthandwerk wo Du da usüebsch.
Hut ab !
cheers
Uf dem Föteli gseht me ja genau wie Du de Sound machsch. Etz isch das ultragheim ghüetete Erfolgs-Gheimnis dusse.
Du benutzisch also mit dim Live-act-Computer nöd e normali Muus, sondern e superkrassi hyperfrisierti Riese-Muus mit zig Knöpf und Hebeli und Lämpli, so ultra-ufpeppt, dasme grad 2 Händ brucht, zum sie bediene... ! ! !
Hut ab !
cheers
danke schein :-)strahl:-) ja ja...MauA macht de ganzi sound mit eim synth ohni leptop......halt wie früehner i de steiiiiziiiitwallaby hat geschrieben:Ui MauA, etz isch de Zapfe ab !
Hut ab !
cheers