-Spassige und gechillte Dealereien
Lüthi & Blanc
-da wird na gredt wie eim d`schnurre gwachse isch
Breaking Bad
-kompromissloses gutes US Drama. Yo Mr. White
Dexter
-bitterböse schwarze Krimiserie

Hab mir deinen Tip zu Herzen genommen und mal begonnen Misfits zu schauen, und kann sagen hat sich gelohnt hammergeile Serie bin schon bei Staffel 2.Gon Freeks hat geschrieben:lueg Misfits und Taken

Romanus hat geschrieben:Naja weisch, viellicht wäret sini Serie gar nöd so unluschtig, aber wänn ä nur d'Hälfti stimmt, was me so vonem hört und liest, tritt er gägeüber sim Umfäld als daueralkoholisierts, agressivs Vollarschloch uf. Und da ich null Alki trinke und die Droge ä wükli s'Letschte finde, gahts für mich ebe nöd, sini Sändige z'luege...604freund/Psykas hat geschrieben:niemer do wo de charly sheen geil findt? neb de simpsons sbeschte för min gschmack
So wieni z.B. ä alles vomene Tom Cruise boykottiere, weil er, als vo vielne Millionen uf de Wält Abätete, offe zu Scientology staht. Obwohl mr scho klar isch, dass de wägetem Romanus-Boykottli scho nöd wird verarme...aber me hät halt so sini Prinzipie
Grüessli

ohh das tönt spannend, danke für de Tipbiberfreund hat geschrieben: Survivors: BBC Serie über den Neuanfang der Gesellschaft nach einem Killervirus.
.