1 Portion Sex, vom reztente
2 vo dene Brustfilet, diä mit chli Haar dra womer so schön cha drüberchraule
700g vo dene saftige Kusslippe
500g langi Umarmige
1 Portion vom Guete-Morge Fine Food-Kit
oh und na
200g vo dene feine Masturbationee provoncale Chips für de Hunger zwüscheddüre.
Sooo, BuddhaNature, das isch ja mal interessant, wänn mer a dere Abstimmig teilgnah hät...
Es händ uuu vill mitgmacht, aber chuum öper traut sich, da au öpis derzue z schribe. Warum ächt?
Wahrschinli isches so, wie mer seit: Der wahre Kenner geniesst und schweigt...
Drum schribi au nüt dezue
Jeden letzten Donnerstag im Monat von Acht bis Mitternacht: "Wundertüte" auf Radio Stadtfilter, Winterthurs erstem echten Kulturradio (96,3 MHz, http://www.stadtfilter.ch), mit Gast-DJ und viel Psy-, Progi-, Elektro- und Technosound!
28. Juni: Los Dos (Techno)
26. Juli: Herr Terz (Technoprojekt von DJ Nemo), ausnahmsweise mal von 18 bis 20 Uhr!!! wegen Sommerpause
30. August: Catweazle (Progi bis Psy)
nei ehrläch! Ich schmeissmichweg! So n'Schwachsinn!
_NEED_WEED_ hat geschrieben:was monogamie pylogamie pond das andere?hamer ned ali 3 wörter chönne merke^^
Schlag doch X im Wiki nach.
Wikipedia sagt dazu:
Die Polygamie (gr. πολύς polys „viel“ und γάμος gamos „Ehe“) bezeichnet eine Form der Vielehe und der Duldung von gleichzeitigen eheähnlichen Beziehungen. Bei zwei Ehen spricht man von Bigamie. Polygamie ist das Antonym zu Monogamie.
(wusste ich auch nicht das sich das alles auf die Ehe u/o Eheähnliche zustände bezieht, hab's anscheinend auch immer falsch verwendet! Was ist den dann das Fachwort für von Blume zu Blume schweben? )
so und weil sich hier anscheinend (laut magic nurse) niemand traut mache ich den Anfang mit etwas unpikantem:
Also, seit ich und meine Ex-Freundin nicht mehr zusammen sind könnte ich durchaus etwas mehr Sex vertragen! Aber es scheint gerade Augenblicklich nicht die passende Zeit zu sein jemanden für zu suchen/finden!
(Aus Beruflichen und Jahreszeitlichen Gründen )
Den Anfang zu machen ist immer schwehr *schniff* aber jetzt können die Enthüllungen kommen
Mit vortschreitendem Alter, werd' ich zunehmends zu faul so zu tun als nehme ich keine Psychoaktiva!
,,Pilzchen sag',was ist 'die Wahrheit'? Sag's doch - nur zu;" -
,,Wie soll ich's dir sagen? Ich bin ein Pilz. Denken - das tust du!" LARINX
If you don't have a plan, you become part of somebody else's plan.
Wenn du keinen Plan hast, wirst du Teil des Planes von jemand anderem. Terence McKenna (16.November 1946 – 3.April 2000)
The truth is a pathless land
Die Wahrheit ist ein unwegsames Land Jiddu Krishnamurti (11.May 1895 – 17.February 1986)
miner meinig nah chunts weniger uf d quantität als uf d qualität druf a. ha s gfühl, vieli manne (und wohl au fraue) händ sich leider sehr entfernt vom "liebi mache" hi zumene usfülle vo dere leeri ufgrund vo tüüfere sehnsücht mit vo (sälbst)liebi wit entfernter eifacher körperlicher befriedigung, was dänn öpedie mal so usechunt, dass mann frau "benutzt", zum sich a ihre befriedige. das hät leider nüm viel mit liebi z tue. und dänn isch klar, dass mer ständig es riisse dena hät, wil mer sich (unbewusst) eigentlich öpis sehnlichscht wünscht, womer nöd mit eher lieblos praktiziertem sex chan usfülle.
(das söll nüt GÄGE hüfig sex si, au nüt gege verbotni spieli oder so, sondern meh FÜR chli meh achtsamkeit und e bewusstsinsöffnig, sich sälber und em partner gegenüber.)
ich bin zwar vergäh, gsehn sie aber nur jedes weekend und den mueses au ned imemr sie susch isches erzwunge,das isch scheisse. würdemer zeme wohne würd dquantität denk ich zimlich heftig stiiige. jedefalls ghört liebi dezue, kenns anderst ned und woti au ned. chasch au quantität mit qualität ha, wieso söt s eint s ander beiflusse? isch ja keis produkt bi dem herstelligskoste meus spare oder so.
Xotix hat geschrieben:ich bin zwar vergäh, gsehn sie aber nur jedes weekend und den mueses au ned imemr sie susch isches erzwunge,das isch scheisse. würdemer zeme wohne würd dquantität denk ich zimlich heftig stiiige. jedefalls ghört liebi dezue, kenns anderst ned und woti au ned. chasch au quantität mit qualität ha, wieso söt s eint s ander beiflusse? isch ja keis produkt bi dem herstelligskoste meus spare oder so.
ha nöd gseit, dass sich quantität und qualität usschlüssed. gar nöd. aber es git lüt, die fühled sich i ihrer sexualität erfüllter, obwohl sie weniger sex händ als anderi, wills bi erschtere vilich e tüüfergrifenderi, bewussteri, liebevolleri erfahrig isch als bi letschtere.
Weltenseglerin hat geschrieben:miner meinig nah chunts weniger uf d quantität als uf d qualität druf a. ha s gfühl, vieli manne (und wohl au fraue) händ sich leider sehr entfernt vom "liebi mache" hi zumene usfülle vo dere leeri ufgrund vo tüüfere sehnsücht mit vo (sälbst)liebi wit entfernter eifacher körperlicher befriedigung, was dänn öpedie mal so usechunt, dass mann frau "benutzt", zum sich a ihre befriedige. das hät leider nüm viel mit liebi z tue. und dänn isch klar, dass mer ständig es riisse dena hät, wil mer sich (unbewusst) eigentlich öpis sehnlichscht wünscht, womer nöd mit eher lieblos praktiziertem sex chan usfülle.
(das söll nüt GÄGE hüfig sex si, au nüt gege verbotni spieli oder so, sondern meh FÜR chli meh achtsamkeit und e bewusstsinsöffnig, sich sälber und em partner gegenüber.)
miner meinig nah chunts weniger uf d quantität als uf d qualität druf a. ha s gfühl, vieli manne (und wohl au fraue) händ sich leider sehr entfernt vom "liebi mache" hi zumene usfülle vo dere leeri ufgrund vo tüüfere sehnsücht mit vo (sälbst)liebi wit entfernter eifacher körperlicher befriedigung, was dänn öpedie mal so usechunt, dass mann frau "benutzt", zum sich a ihre befriedige. das hät leider nüm viel mit liebi z tue. und dänn isch klar, dass mer ständig es riisse dena hät, wil mer sich (unbewusst) eigentlich öpis sehnlichscht wünscht, womer nöd mit eher lieblos praktiziertem sex chan usfülle.
Weltenseglerin danke für Deinen Post, Du hast es mit wenigen Sätzen auf den Punkt gebracht. Dem gibts eigentlich nichts mehr beizufügen.
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch SchMetteRlinge
(Harry Pegas)