Nei - nur no 5 Jahr ^ ^Es isch die letschte 50 Jahr so gsie und so bliebts!
@Piraña
romantisch für den Roman-Tisch, der war nicht schlecht *grins*
auch sonst ein guter Spiegel, dein Beitrag, hihi - ich weiss schon warum ich NICHT in der politik bin... *schauder*
@Tribalis
Das Spiel zeigt zumindest, dass s'SVP genau so stigmatisiert gege alles was links isch, schüüst, wie alli anderi stigmatisiert nach uf d'svp schüssed...
@Melliandra & Tribalis
Also die Fragestellig isch doch mal e konkreti sachlichi Diskussion. Gsehnder mir sind scho vill wiiter als die im Bundehuus. Also wo fangts aa und hörts uf. Wo's bi mir grundsätzlich ufhört isch bi (eidütig bewiesenem) Mord - da bin ich für die schärfschti Bestrafig wo vom menscherechtliche Aspekt her möglich isch. Da es Gfängnis ineme andere Land als de Schwiiz mit grosser Wahrschiinlichkeit unagnähmer isch, wär also d'Usschaffig e passabli lösig. Falls i dem Land todesstraf gilt, hät de mörder halt pech gha - who cares. als nächschts Raub (was nöd s'gliche isch wie diebstahl). Mensche überfalle und bedrohe no dezue mit waffe isch für mich en grund öpper uszschaffe. Selbst wenn de dänn im heimatland verfolgt wird? tja, sicher en knackpunkt, aber er hätt ja kein Raub müesse begah. Gitt ja öppe 95% usländer wo au kein raub begönd, also was söll das? selber schuld. Als nächschts: Vergewaltigung. Definitiv schlimmer als Raub und sött mines erachtens bi egal wem mit: "Schnidelab" bestraft werde, aber nur i dene fäll wo eidütig nagwise werde chan, dass es tatsächlich vergewaltigung isch. Oder au schlägereie in und um fuessballstadie... Gewalt = Raus.
Allerdings, mer hät das villicht bim läse vo dem text gmerkt: alles im gsetzliche rahme staht und fallt mit de bewiislag. sofern öpper nöd gestaht, und wieso sött er das mache, wänn er weiss, dass er dänn usgschafft wird, isch es i bestimmte fäll sehr schwer, z'bewiise, dass öpper schuldig isch. mord isch (jedefalls gemäss c.s.i.) da no am eifachschte zum bewiise. alles anderi isch meistens ussag gege ussag. und bi mord isch das mitem usschaffe au chli schwierig, will, wer garantiert, dass de mörder i sim heimatland au würkli i dem gfängnis blibt? will mer ihn da nöd lieber selber under verschluss halte?
so gseh simmer schomal zmitzt dine im juristische alltag. es isch nöd so simpel, wie d'lösig meistens usgseht: eifachi lösig sind schnäll gfunde:
Mord=Todesstraf
Raub=Arbeitslager
Vergewaltigung=Schnidel ab
Gewalt=Usschaffe
Ich zeichne die eifach lösige nur churz uf, um sie grad wieder in frag z'stelle.
will solang du nöd würklich chasch bewiise, dass öpper eis vo dene vier verbreche begange hät, isch jedi bestrafig i dere form, grundsätzlich z'hert. und es geständnis wirsch mit dene strafe sicher nöd becho. tja, was tun? vilicht doch genau das was eusi jurischte mached? sind's z'lasch wie das d'svp seit: ganz bestimmt. sind's z'hert, wie das die grüene villicht findet? mit sicherheit. isch das en eifache job? marketing isch jedefalls eifacher...