Job, Lebensunterhalt

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

ich ha reisendi & ferietechniker glernt *lol*

nei im ärnst, ich ha mal us luuuter langwilli kv gmacht *gähn* und ha scho so ziemlich x verschiedeni jobs hinter mir, vo migros ar kasse, event assistäntin (event organisation) bis behinderte betröierin...

und i de letschte 5 jahr bin ich 2 jahr dervo in asia gsi... also ha die letschte 2-3 jahr übernes jahr ferie gha...

jetzt job ich ume, bin grad 3 mönet ufem gricht gsi und bald vo ich nöie job a für 3 mönet, hilfe en kommunikation event organsiere... und jetzt bin ich wieder uf job sueche, also no nid grad, zerscht gniess ich min start of holidays mau zerscht...

im frühlig wird ich e usbildig afo (also hoffes).. isch chli schwierig zerkläre, was das genau isch, aber ich will mönsche hälfe uf ihrem läbeswäg, dass sie ihri lang ersehnte dröim und wünsch chöi umsetze... het mit massage, beratig, therapie ztüe und eis vo mini lideschafte, de kristalle :-D

und reise wird ich ou nie dermiti ufhöre... ständig im wandel&uf dr suechi, das bin ich *smile*
The Drums don't Stop... Bild
PsyFisch

Beitrag von PsyFisch »

da mach i doch grad mal wiiter...

bi mir, gymi, eth (elektrotechnik), dän 7 jahr ABB, sprich, dä ganz tag vor em compi hange oder i unnötige meetings.

lätscht august job an nagel ghängt, sit dät am planlos umereise und ab und zu a mal wiider für en monet schaffe (wieder als el.ing, bringt halt schnell viel geld). will eigentlich nüme vor em compi schaffe, weiss aber nanig gnau was. irgendöbis mit de händ mache, was "bastle" oder so, und meh mit mensche zäme, oder es kulturzentrum oder so uffbaue wär au no öppis. weiss hald au nöd, wird sich aber sicher irgendwänn no kläre.

es chunt, wies chunt, s'lebe isch schön.
Antworten