ayam hat geschrieben:
du müsstest bei der umfrage noch eine antwort rein machen die heisst; ja, bin dafür aber habs bis jetzt verhängt...
die antwort het mir au gfählt! i gibe nämlech aues her wenn i tot bi- aber i has bis jetzt verhängt, e organspenderuswis z'mache! was seit de garfild gäng: denke daran, jeder tag könnte dein letzter sein! auso nähme mer das endlich in agriff...
go bluetspände gangi nöd. i weiss, isch chli ego- aber i ha sone extremi panik vor sprütze!! sorry, mis bluet gits nid, bevors nid e anderi methode git...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
meli hat geschrieben:
go bluetspände gangi nöd. i weiss, isch chli ego- aber i ha sone extremi panik vor sprütze!! sorry, mis bluet gits nid, bevors nid e anderi methode git...
das isch gar ke sprütze das isch meh sones überdimensionierts venflon. aso i has no luschtig gfunge bi so haub abwäsend gsi und schiints sehr bleich... nach dr tüte-danach no meh...
Vom Dieb zurückgelassen -
Der Mond
Im Fenster
(Ryōkan)
kinhin hat geschrieben:
das isch gar ke sprütze das isch meh sones überdimensionierts venflon.
mir glich- i ha glich e mega panik!! woni mau im spital bi gsie het mer sone gueti schwöschter etlichi mau dernäbe gstoche- sit denn ligg i nümm freiwillig ufe schrage... obwohl es schiinbar (auso i has nume ghört ) gar nid weh duet... wer weiss, villech chani mi eines atger derzeu überringe, mis bluet au z'spände...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Raumgleiter hat geschrieben:
Auf den Link klicken, das PDF ausdrucken, ausfüllen und unterschreiben und in die geliebte oder ungeliebte Geldbörse stecken, zägg, und schon seit ihr Lebensretter.....man kann ja nie wissen, plötzlich ist es zu spät....
Also de Satz *es gaht schliesslich um min Tod" hät wohl z wei bedütige. Well wens ebe zwenig Spender git chöntsch weg dem mal sterbe. Jede viert uf de Warteliste stirbt nämlich bevor er es Organ überchunt.
Go Bluätspände bini allerdings au no niä,. ich find jede wo bi ere grössere Operation oder me Unfall Blut brucht sött später wenn er wieder fit isch soferns d Gsundheit zuälahd mindestens wieder de glich ateil zrug spende, sofern das möglich isch. S Git ja schinbar OPs wo mehreri duzend Bluätbütel bruched.
Kürzlich hanis mir au mal überleit ebe wells wieder chli mediepresent isch aber den hani diä riiiise dicki fetti Nadle gse im TV tammi nomal übelscht! Ja mal gucken denn..
Ach ja, ich han en Organspenderuswis, sit paar Jahr.
Suncollector hat geschrieben:hmm, und wer entscheidet, ob ich nun hirntot bin, oder nicht? irgendein arzt der das unter enormen zeitdruck entscheiden muss? ich traue der sache einfach nicht so, da es eben so schnell gehen muss und es so sicher auch zu fehldiagnosen kommt. auch weil es ein riesiges geschäft ist, mit diesem organhandel und daher vielleicht auch zu schnell entschieden wird, ob einer "tot" ist oder nicht...
da entscheide ich lieber selber, wenn ich noch lebe. spende blut, knochenmark, ja vielleicht sogar eine niere an einem verwandten, wenns nötig ist. aber mit einem freipass nach meinem "ableben" auf alle meine organe habe ich persönlich etwas mühe...
ja, eine gesunde Kritik ist hier schon angebracht, zumal Ärzte auch nur "Menschen" sind und ihre "persönlichen Ansichten und Kenntnisse" haben.
Ehrlich gseit, wünsch ich mir nöd unbedingt lebensverlängerndi Massnahme. Es chunnt halt immer druf ah, wie schlimm dass dini Verletzig oder Chrankheit isch. Wänn wenig Ussichte uf Heilig oder es zuekünftigs Läbe wo ich meh schlecht als rächt mue läbe, denn wet i lieber stärbe. Als Bispiel; wämer im höche Alter en Schlagafall hät und däzue no en liechte Herzinfarkt, denn wird mer sehr wahrschinlich nie meh richtig gsund, machts denn no Sinn lebensverlängerndi Massnahme zergriffe???? - Also für mich persönlich nöd. Au lang im Koma liege, will i lieber nöd, egal wie alt oder jung ich wär, denn lieber d`Maschine abstelle.
Es isch halt so ä Sach mit em medizinische Fortschritt. Es git hützutags Möglichkeite wos no nie gäh hät! Aber i dä westliche Welt isch dämit dä Tod zumne Tabu worde. Mä chönnt meine, es isch scho fascht unatürlich zsterbe. Fascht jedi alt Person nimmt meischtens mehreri Medis pro Tag i, eis fürs Herz, eis geg dä höch Bluetdruck u.s.w. Nöd dass ich das per se aprangere will. Ich finds halt eifach schlecht, wämer umsverecke so alt wie nur möglich werde und Natur ustrickse will.
Jetzt bin i aber chli vu eigentliche Thema abcho...sorry...
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Zauberhäxli hat geschrieben:Es isch halt so ä Sach mit em medizinische Fortschritt. Es git hützutags Möglichkeite wos no nie gäh hät! Aber i dä westliche Welt isch dämit dä Tod zumne Tabu worde. Mä chönnt meine, es isch scho fascht unatürlich zsterbe. Fascht jedi alt Person nimmt meischtens mehreri Medis pro Tag i, eis fürs Herz, eis geg dä höch Bluetdruck u.s.w. Nöd dass ich das per se aprangere will. Ich finds halt eifach schlecht, wämer umsverecke so alt wie nur möglich werde und Natur ustrickse will.
solang mä das cha frei entscheide und au no dra glaubt isches scho recht; aber wenn...dann....chasches nit mol mehr selber bestimme und wenn au fascht kei hoffnig mehr do isch, git's für alli beteiligti en schuldfrog, wo niemmer uf sich will ne. Mä chönt jo no erbe oder weiss ich was........