Was machst du ohne Mysticalforum?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Was würdest du tun, wenn es kein Mysticalforum würd geben?

Ein ähnliches Forum besuchen
8
19%
Gamen
6
14%
Googeln
1
2%
Däumchen drehen
5
12%
Durchdrehen
0
Keine Stimmen
Den PC/Mac aus dem Fenster werfen
2
5%
Ein eigenes Forum gründen
2
5%
Am Scand telefoniere und frage: "Gahts eigentlich no?"
19
44%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 43

Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Waldgnurpf hat geschrieben:
psydog hat geschrieben:Aber in nid amol 8 Monat 565 Biiträg schriibe! Das denn scho? :-k

Nid bös näh, ir händ beidi recht! Das Forum isch ja schliesslich da zum diskutiere und wer nid mag, der sölls sii lah!

Peace.......
*Trippelgrins* :badgrin:

Vo wäge s'halbe läbe und so ... das ligt gloub do dranne dases lüt git wo im büro schaffe und der ganz tag meh oder weniger online sind u die angere wo zb. wie i ufem bau schaffe u ke i-net hei düre tag 8)
Genau erfasst! =D> =D> #-o hehe
*poink*
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

ich hät de wieder echli meh "freiziit" hehehehe :) würd aber glaub au am scand telefoniere und frage goots no!!!???

huahuahaua
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

psydog hat geschrieben:
TheAngel1985 hat geschrieben:ich schlüss mich am Joss a... findes scho krass... für deu isch das Forum glaub s'halbe läbe... naja... jedem das seine... han zum glück na anders zdue als vorem PC z'hocke u zwarte bis wieder en neue bitrag da isch wo mä chan kommentiere... zuedäm wiederholt sech eigentlich ziemlich alles... sprich Diskussione...
Aber in nid amol 8 Monat 565 Biiträg schriibe! Das denn scho? :-k

Nid bös näh, ir händ beidi recht! Das Forum isch ja schliesslich da zum diskutiere und wer nid mag, der sölls sii lah!

Peace.......
*smile* ich bin sicher nöd bös... wie scho gseit, leider wiederhole sich Diskussione... und woni neu agmäldet bin gsi sind sozsägä all Diskussione na "neu" gsi für mich darum bini au so aktiv gsi... zudem schaff ich tatsächlich de ganz Tag am PC und han i derä Zyt wenig zdue gha... han d'Schuel au nanig agfange und ja... das sind grad paar Gründ wieso ich dert so viel gschriebe han... aber das sell jetzt kei Rächtfertigung si... ;-)
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
jipaaa!!!

Beitrag von Gnömlii »

#-o
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

TheAngel1985 hat geschrieben:
*smile* ich bin sicher nöd bös... wie scho gseit, leider wiederhole sich Diskussione... und woni neu agmäldet bin gsi sind sozsägä all Diskussione na "neu" gsi für mich darum bini au so aktiv gsi... zudem schaff ich tatsächlich de ganz Tag am PC und han i derä Zyt wenig zdue gha... han d'Schuel au nanig agfange und ja... das sind grad paar Gründ wieso ich dert so viel gschriebe han... aber das sell jetzt kei Rächtfertigung si... ;-)
Alles klar! :lol:
benny
Silver Member
Silver Member
Beitrag von benny »

ich bin nie i forene gsii, find aber s mystical no witzig.. würds glaubs nöd vermisse aber ebe.. 8-[
Wir brauchen was um die Limonen zu schneiden! . . . a Man on the Move, and just sick enough to be totally confident.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

benny hat geschrieben:würds glaubs nöd vermisse aber ebe.. 8-[
ig schoo!!! iiiiiiiiiihhh, plötzlech wäre d'arbeitstäg wieder so läng und öde *lach*

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Antworten