allle zusammen an der party kochen.
allle zusammen an der party kochen.
hallo zusammen. so ganz in gedanken kam mir ("das überdimensional idee
) die idee mal zum partyafang ali zämezhocke und mitenand ässe. chan ja jedä öpis mitbringe..... salat ....uflauf....fleisch....ect etc etc. än grosse tisch mache und alles schön arichte. so chillout sound bis um24 uhr und dän gatz musikalisch los. wäre doch öpis oder?
ALSO NÄCHST WUCHE CHÖND IHR ADE LETZT SMILINC ZÄME INDISCH ÄSSE
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden
http://www.radioradius.ch
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden
http://www.radioradius.ch
- Zauberhäxli
- Platin Member

JUPP das find i ä cooli Idee, vor allem deswege well i meeega gern tue choche, bin immer wider (wänn i Zit han) am nöi Rezeptli usprobiere.
So öpis ähnlichs hani au scho gmacht, a mim Geburifäschtli wo glichzitig chli ä Goa gsi isch. Mir händ bim Kolleg im Wald gfäschtet und det häts au ä schöni Fürrstell. Mir händ Tisch ufgstellt und Stüehl. Dänn hät jedä chli was mitbracht, verschidni Salät, Brot, Chueche und Sache zum grilliere. Mir händ öis am sächsi z`Abig troffe und händ afange grilliere. Däzue no chli Sound (aber nonig Goa), mini Eltere, Schwöschtere und am Kolleg sini Eltere sind am Afang au no debi gsi. Ab em 23 Uhr isch dänn Goa glofe und Party isch richtig los gange.
So öpis isch vor allem anere chline Kollegäparty möglich (usser jede nimmt sis Ässe sälber mit).
So öpis ähnlichs hani au scho gmacht, a mim Geburifäschtli wo glichzitig chli ä Goa gsi isch. Mir händ bim Kolleg im Wald gfäschtet und det häts au ä schöni Fürrstell. Mir händ Tisch ufgstellt und Stüehl. Dänn hät jedä chli was mitbracht, verschidni Salät, Brot, Chueche und Sache zum grilliere. Mir händ öis am sächsi z`Abig troffe und händ afange grilliere. Däzue no chli Sound (aber nonig Goa), mini Eltere, Schwöschtere und am Kolleg sini Eltere sind am Afang au no debi gsi. Ab em 23 Uhr isch dänn Goa glofe und Party isch richtig los gange.
So öpis isch vor allem anere chline Kollegäparty möglich (usser jede nimmt sis Ässe sälber mit).
-
Waldgnurpf
- Platin Member