Die schönschte Erinnerige as Johr 2006?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Axas

Beitrag von Axas »

@fire hat geschrieben:Fuer mich die schoenste aber gleichzeitig auch die traurigste Erinnerung war mein Abschied aus der Schweiz. Das schoene war, dass man dann erst merkt, wie sehr einem die Menschen, welche jemanden in diesen 5 1/2 Jahren begleitet hat sehr ans Herz gewachsen ist. Zum anderen die 2 Wochen Wohnmobiltour mit meinen Jungs von Room31 ueber Frankreich, Spanien bis nach Portugal um dann dort 1 Woche lang BOOM-Feeling zu erleben. Kurz danach war ja dann meine Abreise nach Mexico und da habe ich seit ich hier lebe und arbeite gute Erinnerungen, trotz der vielen Arbeit.
Hoffe bleibe auch im Neuen Jahr weiterhin in Kontakt mit all den Mystikern welche ich persoenlich kennenlernen durfte.
Falls jemand nach Mexico kommen sollte, ein schlafplatz ist garantiert.

Liebe Gruesse,
DOM
hey dom, schön mau wieder öbis vo dir zghöre, hoffe es geit dir guet in der ferne...

2006 isch es geils jahr gsi, viu erläbt, viu gseh.....u d'boom in portugal isch sicher mit zidrücklechste erläbnis gsi.....cha me nid beschriebe, das muess me scho mau säuber erläbt ha.....

@wuscheli - boom2008 chunnt bestimmt, u denn lahsch üs nid wieder im stich :lol:
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Axas hat geschrieben:...
@wuscheli - boom2008 chunnt bestimmt, u denn lahsch üs nid wieder im stich :lol:
Versproche!! :-D
*poink*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ahja, sovowege schöne partys im 2006 hani no vergesse:

goa spacegroup ufem scheltepass.

isch au wohl eini vo de arschgeilschte partys gsi. hoffe die findet das jahr wieder statt. vor allem au seeehr geili musig, wasme a de andere grosse festivals chli gfählt hat. :-D
fingerhut
Beitrag von fingerhut »

churz und bündig:
s schönschte wo mir zuegstosse isch: prinze.
leider s trurigste wo mir zuegstosse isch: prinze.
naja :-D
j'ai peur de moi même
hopschil
Silver Member
Silver Member

Beitrag von hopschil »

Also mis Liäblings-Fäscht isch eiditig z'athmosphere-festival gsi (vorallum infected)

aber bi de oi nid guät in huära viil orti gsi....
!Träume nicht dein Leben, lebe deine Träume!
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Kollegoli hat geschrieben:Biocosma (det hani so e komischi kenne glernt und isch halt au suscht e mega party)
komisch? KOMISCH???? :evil:
fräche siech... tztztztz...

wer versohlt am oli de arsch???
Antworten