Nimm mer's nid bös, aber werum händer oder hesch du sie nid ameli hat geschrieben:zu de einzelne posts wott i ke stellig näh- sie si zum teil nid nachvollziehbar... aber bi dem thema chunnt mir grad es gschichtli i sinn, woni gärn schnäu würd brichte:
i bi im mai mit mim fründ ufem dreamboat ufem bodesee umetuckerlet. irgendwenn i dr nacht - nachdem i gschlofe ha - gsehni näbe mir es 3er grüppli, 2 fraue, 1 ma, wo extrem kieferet hei. i ha mi de chlei gnauer gachtet und ha de bemerkt, dass die 3 lüütlis so um die 14, 15ni müesse gsi si... i bi recht schockiert gsi- und no viel meh, woni gseh ha, dass eis vo dene meitli probiert e joint z'dreihe, die frau isch so druf gsi- sie hets nid z'stand brocht! nachdem sis de endlich igseh het, het si ihrem kolleg s'dreizüüg gäh- und dä hets ke düt besser chönne! vor luuter auge verdreihe und kiefere het är nümme gseh, wo d'kläbstell isch und es isch ihm au die gnz ziit d'mischig ufs mischpult (und a bode) gheit. wos de endlich au dä igshe het, dass är nümm im stand isch z'dreihe hets de no die letzti probiert. i glaube si hättis gschafft gha- aber bevor s'paper kläbt het isch scho die ganzi mischig am bode gläge- und de joint isch somit flöten gsi... das ganze szenario hets sech überne stund anezoge!!!
für einigi vo euch ma das gschichtli lustig töne- i bi echt schockiert gsi!!!! i ha au scho nümme chönne dreie, wöu i so däne bi gsi- aber i bi doch scho über 18ni gsi...
i ha mir um die 3 ächt sorge gmacht- ha se de aber us de auge verlore... vor allem isch die einti im trägershirt umegloffe- und wär uf dem boot isch gsi, weiss, wie arschchalt das es isch gsi...
ha das nume als chliine dänkastoss wöue verzöue.... wenn i so situatione muess aluege, bini froh, bini vo de droge loscho und cha party ohni auge verdreihe, kiefere und mit gaaaaaaaaaaaaaaaanz viel joints gniesse))
gruess a aui,
meli
gsproche? Und hehe kiffe isch imfall au en Droge.
Aber ja weiss was meinsch.