Tja, ein weiterer Grund, wieso die neuen Folgen keinen grossen Reiz mehr für mich haben. War die Person, die Marge ihre Stimme gegeben hat nicht auch für die Stimme von anderen Bewohnern der gelben Stadt verantwortlich?
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Psymäleon hat geschrieben:
War die Person, die Marge ihre Stimme gegeben hat nicht auch für die Stimme von anderen Bewohnern der gelben Stadt verantwortlich?
doch, war sie!! ich habe sie mal vor ein paar jahren bei arabella kiesbauer gesehen- dort hat sie ausführlich über ihre arbeit bei den 'Gelben' erzählt.. war damals komisch, die frau zu reden hören, weil die stimme unverkennbar ist...
die synchronsprecherin von marge, elisabeth volkmann, verstarb im juli an akutem herz- und kreislaufversagen in münchen...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
dex hat geschrieben: Mal luege öb ich mich dermit chan afründe
mit dem wird i äuä ou müeh ha... finge, dr anke engelke ihri stimm passt überhaupt nid zur marge... aber ebe, d'originalstimm isch gstorbe und jz müesse sech igfleischti simpsons- fründe wohl oder übel mit dem afründe...
die neue folge findi gar nid übel- am sunntig isch emu e ganz geili cho! i bi nach wie vor simpsons- liebhaberin )
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
tja, so chas ga. ou d originalstimm uf änglisch wirds irgendwenn mau nüme gä. aber da ig nid änglisch cha luegi die ja ou nid....
es chöme sicher ab und zue de es paar alti folge, de chame die super stimm vo der "original dütsche" marge doch wider mau lose. das lot doch d härz höcher lo schlah!!
schliesslech chöme ja jez ou no uralti folge, die wo no so luschtig zeichnet si. aui marge fans kopf hoch, isch aues nur gwöhnigssach!!
Mir gfalled die neuere Staffle eh nömm, vo dem här eschs mir egal D Simpsons hät mer scho vor einiger Ziit sölle beände, und ned mit immer weniger Material neui Staffle mache. Und jetzt chonnt sogar no dr Kinofilm...
ja,da hesch würklech rächt. weme so die uralte sändige aluegt isch das scho nüme z gliche. aber d lüt si so verstrickt i die serie, dass si au die nöie luege, ganz egau mit welem inhalt.
lusmeiteli hat geschrieben:ja,da hesch würklech rächt. weme so die uralte sändige aluegt isch das scho nüme z gliche. aber d lüt si so verstrickt i die serie, dass si au die nöie luege, ganz egau mit welem inhalt.
Hehe ja, da ghör ich eigentlich au derzue Aber trotzdem!