Regen und Outdoor-Party?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten

Regenparty ja oder nein?

nur wenn die party hammer ist
11
28%
eher nein
6
15%
ja klar
5
13%
kommt auf meine stimmung an
13
33%
is doch erst recht lustig dann ^^
4
10%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 39

Lila
Platin Member
Platin Member

Regen und Outdoor-Party?

Beitrag von Lila »

mich nimmts mal wunder ob Regen für euch ein grund ist um auf eine outdoor zu verzichten oder ob euch das egal ist..

also ich muss sagen trocken is an ner party schon besser vorallem wegen dem boden zum teil..wenns dann in ne schlammschlacht ausartet find ichs nich mehr so wahnsinnig toll weil man leicht ausrutscht vorallem wenn der boden nich eben ist und man zb einen weg runterlaufen muss..bäääh..

ansonsten naja..n bisschen regen find ich eigentlich nich schlimm..

und wie ist das bei euch so..wenn ihr wisst dass es an der party regnen wird..geht ihr trotzdem oder bleibt ihr schon mal zuhause..?
Cat
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Cat »

ja klar :P

es git doch gar kä schlächt's Wätter, nu schlächti Chleider... :lol:

es müesst als würkli grad Chatze hagle und das chunnt ja sälte vor amene ganze Weekend...
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

hmm s wetter chömmer ja nid ändere... aber mier chönt üs apasse

isch natürli scho schön mit sunne und so... aber mängisch cha me nid alles ha
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

definitv nöd für mich... diä ziite sind verbie wo ich mir d'nächt bi räge um'd ohre gschlage han...
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

aso i gang ir regle lieber ane party wenns rägnät will den isch dstimmig meischtens besser:-)füächt und fröhlich hald*g* u vorallem isch dä rägä en teil vo üsäm körper, en teil vo üsärä zuekunft und eifach wunderschön azluege die klahre tropfe, zum teil mit froscht überzogene iisperle:-) ach spühreder die füächte tropfe uf de hut, d de stirn und zwüschet de finger?

ach ja und au wend dmeinschheit am ussterbe isch i wür glaubs immer de wäg zur kokopelli finde...den das sind die einzige org. wo sit jahre!!!!! immer fair gsii sind:-)

Thänks euch
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Wenn ich mich da so an die Pan Gaja oder die letzten zwei Stunden der Zoom 05 zurückerinnere ... läck isch das geil gsi :-D

Aber Dauerregen an outdoors ist schon nicht gerade das wahre ...naja, see you @ Biocosma :-D
Psyhigh
dj
dj
Beitrag von Psyhigh »

naja, ich muess ehrlich sie, dasi a ne party gang wos regnet muess i chöne sounde.. nur so als bsueche gangi nüme a rege-parties.. früehner isch das irgendwie no easy gsi, aber hüt magi das eifach nüme, chalt, nass pfuiiiiiii......
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

ich geh zwar lieber an sonnenpartys, aber seit der "sonnenklang" dieses jahr hab ich keine angst mehr vor ein bisschen regen... praktisch 4 tage dauerregen auf nem festival schlauchen dann schon...

ich glaub s macht im endeffekt jedem mehr spass in der sonne zu tanzen... geht man nur für eine nacht ist der regen au gar kein problem, aber an mehrtägigen partys find ichs halt schon anstrengend...
---**schnöftepüppel**---
Hallucinelve
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Hallucinelve »

Naja, ich bin eigentlich au nöd so dä wos use zieht wänns rägnet...
Dä Räge elei wür ja eigentlich nöd so vill mache, isch eifach müesam wills dänn immer na so chalt dezue wird...
Käpten Hirni hat geschrieben:ach ja und au wend dmeinschheit am ussterbe isch i wür glaubs immer de wäg zur kokopelli finde...den das sind die einzige org. wo sit jahre!!!!! immer fair gsii sind:-)
@hirni, na was soll denn das jetzt heissen??? 8)

gruuuzzz
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

àhm Halluze..o.k..euri und no es paar anderi sind au faire:-) Damit meini Prise, getränk food deko und hmmm...kein plan meh..egal..chume nüm drus....hmmm...mues mer glaubs mal es neus schiff achufe:-)

heheh...villicht bis hüt abig:-)))

proscht
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Antworten