Phänomen HR Giger

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Josh
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Josh »

Die Bilder sind schon sehr beeindruckend, und sich für einmal in die Dunkelheit und das Dämonische ziehen zu lassen (z.B. durch einen ausgedehnten Besuch im Giger Museum), hat bestimmt seinen Reiz, und kann vielleicht sogar auch als Reinigung der Seele betrachtet werden, je nachdem, wie man damit umgeht / umgehen kann.
Aber seine Bilder aufhängen will ich auch nicht. Alleine aus wohnqualitativen Gründen... ich will eine helle, farbige Wohnung, da stören solche "Kohlebrocken". ;-)
gric.at gefällt mir eigentlich besser, da die Bilder es schaffen, auch mit hellen Farben düster zu wirken. :-)
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

i ha im april ferie gha und ha die ziit grad gnutzt um mir mau s'giger- museum ga azluege...

absolut faszninierend!!! i hätt zwar dänkt, dass es grösser isch- aber die ganzi usstellig verbreitet sich de doch über 3 stöck und über wunderschöni rüümlichkeite (i würd sofort dört iziehe :lol: ). langsam und bedächtig hei mir die usstellig agluegt und sie bi jedem bild stiller worde. d'hauptthemene vom giger si ganz klar aliens- aber i sore sexistische, perverse und detaillierter form, dass es eim grad angst macht! dernäbe gseht me au bilder, wie dr suizid vollzoge wird- das geit ad niere, au wenns zeichnet isch!
im 2. stock hets de no es abteil nur für erwachsene. i ha dänkt, dass es äuä ziemlech heftig wird- aber so? dört gseht me bilder- nei, das darf i hie glaub gar nid ineschribe- krass!
mir hei üs e gueti h ziit gnoh für das museum und sie de när no ga s'schloss aluege. viel gseit hei mir aber nümme, wöu am giger sini bilder dermasse gwürkt hei, dass mir meh über ihn nochedänkt hei, als das üs schloss interessiert hätt...

suncollector: de tisch, vo dem wo du s'bildli postet hesch, de isch im 2.stock ufgstellt! de tisch isch natürlech absolute hammer. dernäbe hets no stüehl wo är gmacht het- genial!!!! bi sogar mau probe gsässe und die sir weicher als me dänkt!

i cha nume jedem wo söttigs interessiert de bsuech empfähle! me frogt sech zwar aschliessend, was wohl in herr giger sim kopf vorgeit- aber i glaube es isch besser, dass mir d'antworte nid wüsse...

gruess a alli

meli :-D

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@josh aso http://www.gric.at isch ja de absolut hammer, das findi huerre geili bilder.

http://www.wwwcomcom.com findi wie scho wer andersch da au find au huerre geil

es seg mal e reportage im fernseh über de giger cho, hans nöd gseh, aber de kolleg hätmer verzellt, dass er vieli idee vo siine bilder vomene böse trip hät.

uuuiiui, besser nöd..... :shock:
Antworten