Der Festivalmitfahrgelegenheit Topic!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member

Re: Der Festivalmitfahrgelegenheit Topic!

Beitrag von Zaubermanu »

604freund/Psykas hat geschrieben:gets lüt wo vor hend uf rona UND as ozora zgo? oder isch das nid so sinnvoll? i han eigentli au vor as ozora zgo, und bin bis jetzt no eleige...
jaa :D .. ich han vor zum uf rona zgoh und nachher direkt (oder mit kehrtwendi kurz hai goh zum umpacke) as ozora goh :-) ... also ich find das scho sinnvoll ;) wäred doch schöni ferie ;)

abr wie bi vielne weiss ich nonig wie ich as ozora reise wird...
nexus hat geschrieben:huhu, ha gad öper kenneglernt wo es büsli hät, mal lieb fräge =) denn brüchts na en fahrer odr besser 2 3 zum chli abwächsle ;)
... so super, gits da scho neuigkeite ob das möglich wär? und i denkes fahrer findemer scho 2 - 3.. abr ich chan leider nöd :P ... fahrer bitte melde ;)
untouchables hat geschrieben: mer chönt ja au gruppe bilde oder so, macht meh schpass :D
ja voll, bi soviel suechende und alleireisende wär das sicher mega schpassig ;) ..
gits niemert meh wo es büsli het? oder wo öper kennt wo eis het?

und schusch chöntet alli mitenand im zug oder flugzüüg reise, wär eh au mega luschtig...

bringet es paar idee, mir sind ja alli offe... ;)
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
milosz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von milosz »

untouchables hat geschrieben:aaalso :) wer gaht denn wie und wenn as ozora? mer chönt ja au gruppe bilde oder so, macht meh schpass :D

han flüg gseh für 180fr vo züri nach budapest aber das isch ein weg gsi. dezue chämti de no de shuttle vom flughafe für 30euro.

wie tüür wäri denn de zug bis nach simontornya vo züri us?
und wievil müestmer fürs benzin investiere wenmer mit öperem mitfahrt?

ich hetti auscho früener ziit zum mitfahre. han abem 1,juli ferie :)
usserdem brüchti nur platz fürd hiifahrt und keine für de rückweg.

freumi uf jede fall riisig /happy
mela
wenn ich richtig orientiert bin sind die billigsten flüge genf-budapest mit easyjet. hab vor einigen monaten 150 chf gezahlt hin und zurück. da ich ga habe ist es mir egal von wo aus in der schweiz ich fliege. bin jedenfalls 2-9 august dort und würde mich freuen das eine oder andere bekannte gesicht anzutreffen /happy
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

ich bin letztes jahr mit einem karton schildchen "OZORA" nach dem summerneverends rumgelaufen, hab da auch 2-3 angebote zum mitfahren bekommen, geht also auch spontan :D
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Antworten