dreadlocks !!!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
tagträumer
Silver Member
Silver Member
dreadlocks !!!

Beitrag von tagträumer »

händ ihr tipps oder froge, alltäglichi problem und lösige, zu dread´s, schribets doch do ine.
BURNING PUSSY
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Da än passende Link:

http://www.magicstyle.ch

gRz....
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

hallo!!
ich han mir mini rastas vor 4 johr sälber mit kernseife gmacht!! hoor schön verknote, verdreihe etc. und de mit kernseife schön iriibe. stinkt zwar e chlei- git aber sehr schöni rastas! zum nochedreihe ebefalls kernseife benutze. kernseife tröchnet d'hoor us und darum bliebe die rastas när au! i ha sehr dünni und nid e huufe hoor- für de fall empfiehl i kernseife... gits i jedere apotheke und isch au meh weder erschwinglich... übrigens au sehr guet zum när wäsche. i ha mini rastas öppe 2 - 3 mau ir wuche (!!) gwäsche und si si immer schön bliebe...
hase übrigens nümme. ha mer se letzt jahr im oktober abghaue (millimeterschnitt- läck het das mim herzli weh do!!!!!)! gründ si nid gsi, dass si nümme schön si gsi- sondern wägem job u so...

:P meli

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

also i ha zwar nonie dreadis gha und weiss au ned vell drüber. aber wo ich zspanie anere goa gsi bi, häts en stand gha wo hesch chöne dreadis mache! Und die hät jenscht stunde für ein Chopf brucht, will si sone Technik (vo Indie weni mi richtig erinnre) agwändet hät, wo mer dDreadis mitmene "Höögli/Nodle" duet underenand verchnüpfe, gseht nacher huerre geil us bzw mega suuberi dreads! und ebe speziell, kei ahnig: vilicht weiss vo eui öper me über die Technik! i has jedefalls intressant gfunde...
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
industrialsun
Platin Member
Platin Member

Beitrag von industrialsun »

ig ha au mau säubergmachti dreads ha (kollegin het mer se gmacht), und die vor auem am afang mit chärnseife gwäsche. schpöter bini aber wieder uf shampoo umgschtige, wo si mou gha hei, wöu i das doch au hygienischer ha gfunge.

ig ha se leider au us job-gründe müesse abhaue bzw. uftue. scho rächt gruusig gs, was da ir mitti vo somne dread isch fürecho :wink:
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

uuuuh ja, das wo industrialsun gschriibe het wäg em schampoo isch scho eso! i empfiehle niemerem, sini drads mit kernseife z'wäsche, wöu das d'hoor nome kaputt macht aus si bi dreads eh scho si!! schampoo pflegt de immerhin no e chlei- aber nach 10 mau wäsche isch de wieder mau chli idreihe agseit :lol: ...

igitt, zum glück hani mini nid uftoh, sondern grad abghaue- hätt jo nid welle wüsse, wiesi drinne usgseh nach 3 jahr... *brrrrrr* usserdem isches glaub gsünder für d'haar, wenn me ne e neuafang gönnt.... :-D

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
cocoloco

Beitrag von cocoloco »

Also ich hatte 4 Jahre lang dreadys und wusch sie hauptsächlich mit Kernseife und ab und zu auch mit shampoo,aber keines das speziell für die Haare gemacht war.
Habe sie jetzt vor 2 Jahren abgeschnitten und meine Haare haben sich vollumfänglich davon erholt.
alchemystin

Dreads

Beitrag von alchemystin »

Also ich han mini Dreadis mit emene Häckli noche ghäcklet und somit sind sie au immer mega schön gsi. Zum wäsche han ich es Dreadshampoo benützt und kokoswachs.Beides im Afrolädeli z finde. Tiptopi sach :razz:
Au ich ghör zu dene wo sit zwei Joohr ohni dreads ume lauft, bin mr jedoch am überlege wieder z mache...
Man reist nicht um anzukommen, sondern um zu reisen...
devil

Beitrag von devil »

hmm..dreads und weisse....naja....ist doch nur so ein mode fimmel von den weissen, weil sie es hip und cool finden. aber den wahren kulturellen hintergrund von dreads und den schwarzen, von dem hat niemand eine ahnung.
vielleicht komme ja mal l'oreal dreads für luxus hippies :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

industrialsun hat geschrieben:scho rächt gruusig gs, was da ir mitti vo somne dread isch fürecho :wink:
wääääääääääääääh*schauder*

naja isch halt scho ned gad hygienisch so dreads..au wenns zum teil guet usgseht..

mues aber am devil au chli rächt geh.. :roll:
Manu
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Manu »

Naja Devil, das stimmt ja nicht so ganz was du da erzählst. Dreadlocks (oder bessergesagt verfilzte Haare) hat es in vielen Kulturen seit eh und je gegeben...ist also nicht nur Afrika bezogen. In Indien oder bei den Indogermanischen Stämmen war es genau so gang und gebe wie in Afrika.

Aber mit dem Trend geb ich dir recht, naja, mich stört es nicht, jeder wie er will. Trends kommen und gehen, ich finde verfilzte Haare wunderschön und sehr natürlich.

Just my two Cents
manu
Ganesha
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ganesha »

HU HU DREADSTHEMA... HU HU HU NAJA MINI MAMI HET MIR DREADS GMACHT WO ICH 12 GSI BIN DIE HÄND GHEBET BIS ICH 15 GSI BIN... SIE HETZ AU MIT MENE NORMALE ABER ÜBER DIMENSIONALE HÖGELI GMACHT... ICH HAN IMMER DAS SHAMPOO GHNO WO GRAD IDE DUSCHI UMEGLAGE ISCH ASO ES GHAT AU OHNI KERN :roll: ? WIE HET DAS NOMOL GHEISSE? KERNSEIFI... NAJA AH JO HE HE ICH HAN BLAU WISI DREADIS GHA MINI MUETTER ISCH EBE VOLL DE HIPPI GSI HE HE ICH HAN NO ES FÖTELI DE BENI GRAD ID OBERSTUFE CHO UND DENN HÄMMER ES KLASSE FÖTELI GMACHT UND BI MIR GSEHT ME NUME SO EN WUSCHEL BLAUI DREADIS... MUHAHA ABER ICH HAN DIE DENN WIEDER VERSUECHT UF ZMACHE UND ES HET GRÄSSLICH US GSEH WENN SICH GRAD ÖPER FRAGT WAS MEH SO I DREADLOCKS FINDET NACH 3 JOHR... ES HET LUUT :roll: ER FUSLE GHA UND SUSCH UN AHGNÄMS ZÜÜG UFJEDEFALL HANIS MIT MUEH UND NOT DENN GSCHAFFT ABER MINI HAARE SIND DIT DEM MEGA TROCHE UND IMMERNO VERFILLTZ.... ICH WÜRS NIEMERTEM ARATE WO NACHER NÖD GRAD ABSCHNIDET DREADS ZMACHE... :wink:
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

:twisted: Dreads=Parasitenagglomeration :twisted:
tagträumer
Silver Member
Silver Member
Beitrag von tagträumer »

also ich sälber ha mini dreads knapp sid eme johr.. und langsam aber sicher ischs am verfilze...
ha si am afang au mit vill chärnseifi gwäsche und öpe en chiselärde packig gmacht.. und jetz ha ni es normals anti schuppe schampo, wo ni immer bitzeli salz ine due, und wäsch se so all 2 - 3 täg. und glaub das es so zimlich suber isch..
BURNING PUSSY
Antworten